Reklamace zboží značky Benq
Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
- Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
- Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
- Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
Název servisu | Telefon | Adresa | |
---|---|---|---|
Asupport | 272 188 300 | [email protected] | Poděbradská 61/780, 198 00 Praha 9 |
Asupport | 272 188 300 | [email protected] | pouze objednáná svozu přes odkaz |
Asupport | 595 136 492 | [email protected] | Porážková 42, 702 00 Ostrava |
Asupport | 577 019 995 | [email protected] | Pouze objednávka svozu |
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Upozornění - LCD displeje:
Kvalita LCD displejů je určována normou ISO 13406-2. Jelikož se každý LCD displej skládá z minimálně 2,35 milionů subpixelů nebo tranzistorů (15"), není z hlediska výrobních technologií prakticky možné předcházet ztrátám pixelů. Do prodeje mohou být dány LCD s maximálně deseti vadnými pixely. Norma dělí LCD displeje do čtyř tříd, vadné pixely pak do tří typů a dvou frekvenčních kritérií.