Reklamace zboží značky De Longhi

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží


Reklamace přístoje NESPRESSO

Kontaktovat Nespresso Club na bezplatné lince 800 26 33 33, dostupná 24 hodin denně. Naši odborníci provedou technickou diagnózu a navrhnou řešení:
  • Telefonická asistence při odstraňování problému
  • Objednávka náhradního dílu
Nesporesso Club vyzvedne kávovar společností PPL v dohodnutou dobu, zorganizuje zapůjčení nového kávovaru a vrátí zákazníkův kávovar, jakmile bude opraven.

* Služba je zdarma, pokud je kávovar stále v záruce od výrobce. Pokud je kávovar po záruce, lze využít paušálních částek za opravu.

 

Ostatní zboží De Longhi

 

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
De Longhi222 591 244info@mechanika-servis.czPo, St, Čt:  8:00-16:00
Út: 8:00-17:00
Pá: 8:00-14:00
Lukášova 5
Praha 3
130 00

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

 

 


Přihlášení přes sociální sítě
toplist
WWW8