BOOST JBL BOOST JBL
Zobrazit katalog

Jak nakupovat na Alza.cz?

Připravili jsme pro vás jednoduchého průvodce, díky kterému budete mít všechny potřebné informace po ruce.

Výběr zboží

Vyhledávat lze zadáním názvu konkrétního zboží, výrobce či typu do vyhledávací kolonky, nebo pomocí lišty kategorií. Jednotlivé zboží lze jednoduše porovnávat a rovněž uložit jako oblíbené pro pozdější nákup.

Do košíku a objednat

Po vložení všech částí objednávky do košíku obdržíte očekávaný termín dodání. Kromě nabídky služeb dostanete na výběr kombinaci platby a dopravy, z níž si můžete zvolit tu, která vám vyhovuje nejvíce.

Doručení

O průběhu doručení budete pravidelně informováni pomocí zpráv a zásilku můžete rovněž sledovat u zvoleného dopravce. Při přebírání balíček zkontrolujte a případné poškození nahlaste rovnou řidiči.

Reklamace zboží

Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít služeb autorizovaných servisů, reklamovat ale můžete i u nás. Rádi pro vás zprostředkujeme také pozáruční opravy či služby našich techniků, spojené s údržbou.

Ostatní

Další informace nebo služby, které možná hledáte.

Nejčastější dotazy

  • Servis a služby
  • Elektronický obsah
  • Objednávky
  • Reklamace
  • Jak poznám, která služba je k vybranému produktu nabízena?

    Po vložení produktu do košíku se Vám automaticky zobrazí seznam nabízených služeb.

  • Je možné Prodlouženou záruku dokoupit dodatečně?

    Ano, Prodlouženou záruku lze zakoupit po celou dobu trvání standardní záruky.

  • Je možné Okamžitou výměnu dokoupit dodatečně?

    Ano, službu Okamžitá výměna je možné zakoupit do čtrnácti dnů od objednání. Pozdější dokoupení bohužel není možné.

  • Jak je řešena výměna na prodejně, kde nemáte zboží skladem?

    Na prodejně je výměna řešena maximálně do tří dnů.

  • Je možné Pojištění dokoupit dodatečně?

    Pojištění lze zakoupit pouze v den převzetí výrobku.

  • Na co se vztahuje Pojištění proti rozbití a krádeži?

    Pojištění se vztahuje na náhodné poškození výrobku, ke kterému došlo za nešťastných okolností, které omezuje nebo vylučuje jeho funkčnost. Vztahuje se také na kapesní krádež, loupež a krádež z objektu určenému k trvalému bydlení.

  • Jak postupovat v případě poškození zboží?

    Návod naleznete zde.

  • Je možné První spuštění dokoupit dodatečně?

    Pokud Váš tablet či počítač nebyl ještě zapnut, je možné službu První spuštění dodatečně zakoupit.

  • Pokud si objednám službu První spuštění, bude to mít nějaký vliv na dobu doručení zboží?

    Při objednávce zboží se službou První spuštění do 12:00 je zboží doručeno druhý den. Při objednávce po 12:00 dojde k doručení následující den nebo pozítří.

  • V jaké výši mi bude vystaven šek po dvou letech užívání zboží?

    Vždy záleží na stavu zboží, pro výpočet můžete využít kalkulačku.

  • Jak je řešena bezpečnost a ochrana osobních údajů?

    V Alza.cz bereme internetovou bezpečnost zákazníků a ochranu osobních údajů vážně, proto jsme pro vás připravili článek s podrobnými informacemi.

  • Jakým způsobem je přistupováno k reklamě?

    Pro informace o reklamě můžete navštívit náš informativní článek.

  • Jak obdržím zakoupené elektronické zboží?

    Po uhrazení objednávky Vám bude zboží zasláno na email.

  • Musím být registrovaný zákazník, abych mohl nakoupit elektronické zboží?

    Ano, ale pouze v případě, že máte zájem o elektronické licence od společnosti Microsoft.

  • Elektronické zboží mi nejde stáhnout, jak mám postupovat?

    Pokud je objednávka uhrazena a licence Vám nejde stáhnout, poprosíme Vás o kontaktování naší zákaznické linky 225 340 111. Za tyto komplikace se omlouváme.

  • Zakoupená licence mi nevyhovuje, mohu ji vrátit?

    Bohužel, elektronické zboží spadá do kategorie, které nelze vracet.

  • Jak zjistím stav své objednávky?

    Stav objednávky, můžete zjistit zde.

  • Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

    Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace.

  • Co znamená Koupit zrychleně?

    Jde o zrychlený proces nákupu, který je zpřístupněn pouze registrovaným uživatelům.

  • Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?

    Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy.

  • Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky?

    Ano objednávku je možné prodloužit zde, kde nám můžete zaslat požadavek na prodloužení objednávky.

  • Zakoupil jsem zboží a není funkční

    Ve svém účtu si založte reklamaci online a popište prosím detailně závadu. Zboží následně stačí vložit do AlzaBoxu, přinést osobně na pobočku nebo poslat balíkem (s průvodním dopisem). Podrobné informace naleznete na stránce Reklamace a vrácení. V případě, že se jedná o vadu ve 14 denní lhůtě, vrátíme Vám peníze nebo zboží vyměníme.

  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

    Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Budeme ale rádi pokud nám důvod uvedete, abychom mohli zlepšovat naše služby. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách .

  • Kam mohu reklamované zboží zaslat?

    Zboží nemusíte složitě posílat na vlastní náklady, vložte jej do libovolného AlzaBoxu. Případně nám zboží doručte na pobočku nebo zašlete přepravní společností. Podrobné informace naleznete na stránce Reklamace a vrácení.

  • Co vše musím k reklamaci dodat?

    K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada. Máte-li příslušenství, dodejte i to. Může být příčinou závady, nebo nezbytné pro řádné otestování přístroje. U televizorů vždy vezměte i stojan, samotná obrazovka by se mohla po cestě snadno poškodit.

  • Mám závadu na příslušenství, je potřeba k reklamaci přinést i hlavní výrobek?

    Ano, obecně příslušenství není možné samostatně reklamovat, proto hlavní výrobek doporučujeme mít vždy s sebou.

  • Potřebuji originální obal od výrobku?

    K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.

  • Jak dlouho budete reklamaci řešit?

    Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.

  • Lze reklamaci nějak urychlit?

    V případě potřeby řešit reklamaci ihned je třeba mít ke zboží zakoupenu službu Okamžité výměny. V ostatních případech toto urychlení možné není.

  • Může reklamaci vyzvednout někdo jiný?

    Ano, stačí nám nahlásit tuto osobu jako kontaktní. Nahlášení lze provést telefonicky, nebo přes kontaktní formulář. Zároveň je nutné, aby přebírající osoba měla u sebe originál příjmového dokladu o reklamaci.

    Pokud jste firemní zákazník, případný dobropis předáme pouze osobě, která je uvedená v registraci.

  • Přijdu o svá data v zařízení?

    Je to velmi pravděpodobné. Podaří-li se přístroj opravit, standardně se ze servisu vrací v továrním nastavení, které eliminuje případný negativní vliv aplikací třetích stran. Doporučujeme pravidelnou zálohu dat nejen před podáním reklamace. V článku Záloha dat telefonu najdete podrobný návod, jak pohodlně zálohovat telefony různých značek.

  • Dostal jsem v servise protokol o neopravitelnosti, co mám dělat?

    Stačí nám originál zaslat poštou nebo se s ním dostavit na naši prodejnu. Po ověření protokolu u dodavatele vám zašleme dobropis pro vrácení platby za zboží.

Nenašli jste to, co hledáte? Napište nám +420 225 340 111
Vytisknout
P-DC1-WEB16
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací