Alza - reklamace přímo u nás

Přidělení reklamačního čísla (RMA)

RMA je identifikační číslo, pod kterým můžete v celém průběhu reklamačního procesu sledovat stav konkrétní reklamace. Odkaz na RMA číslo vylučuje nedorozumění a nepřesnosti, zrychluje komunikaci. Během přidělení RMA čísla proběhne řada kontrol (ověření, zda je zboží zakoupeno v Alza.cz a.s., je-li v záruce atd.).
RMA číslo si můžete přidělit sami přes naše www stránky. Stačí použít svůj nákupní login, přihlásit se pod svým heslem a zde vyplnit požadované údaje podle jednoduchého návodu.
S tímto RMA pak stačí zboží přinést nebo poslat na adresu naší provozovny.
RMA číslo není podmínkou pro přijetí reklamace.

Odeslání reklamace

Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno RMA, pod kterým je vadné zboží evidováno. Pokud v jednom balíku bude více reklamovaného zboží, je nutné zřetelně označit RMA číslem jak jednotlivé reklamované zboží uvnitř balíku, tak i všechna RMA čísla zřetelně uvést na balíku. Balík musí obsahovat seznam zboží. Pokud nemáte vytvořené RMA číslo pro reklamovaný produkt, je nutné přiložit doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.

Průběh reklamace

O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.
Kdykoli si také průběh celého procesu můžete ověřit právě pod RMA číslem na našich www stránkách (na stejném místě kde jste si RMA číslo přidělili).

Kontakty

Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.

Doručovací adresa:
Alza.cz - reklamace
VGP Park, hala E 
Do Čertous 2759/4, 
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
reklamace@alza.cz
tel: (+420) 225 340 111
fax: (+420) 225 340 190


Přihlášení přes sociální sítě
toplist
WEB1