Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Velkolepý výprodej Efektivní práce z domova
Zobrazit katalog
Access Excel OneNote Outlook PowerPoint Publisher Word

Pronájem mobilů a počítačů na Alza NEO
Nový přístroj každý rok a bez starostí

  • Nabízíme mobily, počítače a další přístroje
  • Pronájem notebooků již na 4 měsíce
  • Rozšířená záruka proti rozbití a krádeži v ceně
  • Jedna faktura měsíčně, žádné poplatky navíc.

Co můžu mít v pronájmu?

Vyberte si z více jak 200 produktů v katalogu Alza.cz.

Jak na vyřízení pronájmu


1.

Na stránce přístroje, který jste si vybrali, klikněte na tlačítko Pronajmout a pokračujte jako při nákupu. Dokončenou objednávku odešlete. 

2.

My pomocí vašich údajů ověříme, že zvládnete za zařízení pravidelně platit. Do několika dnů vám dáme vědět SMS a e-mailem. 

3.

Vaše zařízení je připravené na prodejně. K vyzvednutí budete potřebovat občanský průkaz, abychom zkontrolovali vaši totožnost.

4.

Na prodejně zaplatíte za první měsíc pronájmu, podepíšete předávací protokol a přístroj si odnesete domů.

Kompletní podmínky programu najdete zde.

S pronájmem máte výhodně každý rok nový model

Vyberete si iPhone s ochranou proti
rozbití a krádeži
2. rok
Vyměníte za nový iPhone s ochranou
proti rozbití a krádeži
3. rok
Opět vyměníte za nový iPhone
s ochranou
proti rozbití a krádeži

Servis v ceně pronájmu  

  • Automaticky získáváte rozšířenou záruku - Nechtěného rozbití nebo krádeže se nemusíte bát
  • Bez čekání na opravu nebo reklamaci - Dostanete do 3 dnů náhradní zařízení
  • Uznáváme více než 90 % nahlášených událostí
  • Obal na telefon v ceně - Pronajatý přístroj je v bezpečí

Máte už svůj přístroj v programu Alza NEO? Přečtěte si další užitečné informace.

  • Mám nový přístroj. Jak se mám chovat?

    Abyste si svůj přístroj co nejvíce užili, a nečekaly vás žádné výdaje navíc, bude nejlepší, když:

    - Se budete k přístroji chovat, jako by byl váš vlastní
    - Přístroj budete mít v obalu a s nalepeným sklem
  • Co dělat, když mám s přístrojem problém?

    V zásadě mohou nastat dvě situace:

    1) Přístroj vykazuje výrobní vady, tedy přestal fungovat bez zjevné příčiny. To se může stát, v tom případě postupujeme jako v případě reklamace. Napište nám přes kontaktní formulář, pošleme vám instrukce, jak postupovat.

    2) Přístroj jste rozbili nebo vám ho někdo ukradl. Především nám co nejdříve zavolejte na tel. 225 340 777 a problém nahlaste. Pokud šlo o nešťastnou náhodu, vztahuje se na tyto případy rozšířená záruka a my vám přístroj do tří dnů vyměníme za jiný. Kompletní podmínky rozšířené záruky najdete obchodních podmínkách, v bodě 5.1. - 5.17. Doporučujeme to opravdu nenechávat na konec doby pronájmu.

    Do rozšířené záruky bohužel nespadá úmyslné poškození (když hodíte telefonem o zem) nebo situace, ve které jste mohli rozbití předcházet (neměli jste ho bezpečně uložen v kapse). Během krádeže také nesmíte být pod vlivem alkoholu. Platí, že můžete uplatnit pouze jednu událost za celou dobu smlouvy.
  • Kdy mohu svůj přístroj vyměnit za nový model?

    Mobilní telefon můžete vyměnit nejdříve po 12 měsících a nejpozději do 24 měsíců. Ostatní zařízení měníte po uplynutí 24 měsíců. Ve chvíli, kdy budete mít možnost výměny, se vám ozveme. Můžete nám ale také napsat sami, přes náš kontaktní formulář.

    Vrácení starého a přijetí nového přístroje bude probíhat najednou na prodejně, kterou si vyberete. Můžete také požádat o přenos dat do nového zařízení.

Alza NEO naleznete na detailu zboží

Pokud zboží lze pronajmout přes Alza NEO, vidíte tuto možnost na konkrétních stránkách produktů.

Detail Alza NEO

Co je důležité vědět

  • Jaké jsou podmínky vstupu do programu?

    Podmínkou je dovršení věku 18 let a alespoň minimální nákupní historie na Alze. Zároveň je nutné mít na Alze registraci starou aspoň 3 měsíce a nákupní historii nejméně dvou objednávek v celkové výši 5000 Kč a více. U každého zákazníka, který má zájem o pronájem také pomocí zaslaných údajů prověřujeme, jestli zvládne za pronájem přístroje pravidelně platit. Pokud nakonec nevyjde v programu Alza NEO, stále si můžete vzít přístroj například na splátky a koupit si k němu pojištění.
  • Co je to nákupní historie?

    Nákupní historie je seznam toho, co jste si od nás všechno koupili a ja dlouho jste u nás registrovaní. Pro získání pronájmu potřebujete u nás být registrovaní aspoň tři měsíce a utratit za celou dobu aspoň 5 000 korun.
  • Mohu přístroj vrátit a členství zrušit?

    Ano, přístroj můžete vrátit a členství v Alza NEO ukončit kdykoliv po uplynutí 4 měsíců u mobilního telefonu, resp. 18 měsíců u notebooku, PC a tabletu. Zrušení nahlásíte přes kontaktní formulář. Zařízení poté stačí přinést na kteroukoliv naši prodejnu.
  • Mohu si příště vzít dražší nebo levnější přístroj?

    Můžete si vzít naprosto jakýkoliv přístroj z aktuální nabídky na Alze. A vždy dostanete nový přístroj
  • Když vrátím starý přístroj, garantujete mi smazání dat?

    Ano, na všech přístrojích provádíme kompletní návrat do továrního nastavení přesně dle manuálu výrobce, při němž výrobce garantuje smazání dat.
  • Musím se vázat na nějakého mobilního operátora?

    Ne, členství je zcela nezávislé od operátorů. Můžete využívat kohokoliv. Zařízení není nijak blokováno.
  • Mohu si přístroj odkoupit?

    To bohužel nejde. a přístroj po celou dobu patří Alze. Jde o formu služby (členství v programu Alza NEO), které Vám zajišťuje stále dostupný nejnovější model zařízení. Členství ale můžete ukončit a koupit si přístroj nový, nebo i zánovní.
  • Na webu jste změnili ceny, budu teď platit jinou cenu?

    Pokud už přístroj od nás máte, cena vám zůstává stále stejná, jakou platíte od začátku. Cena na webu platí jen pro nové zákazníky. Až si příště budete brát nový model zařízení, dostanete zase aktuální cenu, která je právě na webu.
  • Co když nebudu platit včas?

    Pokud za přístroj nebudete hradit pravidelné poplatky řádně a včas, tak:
    • Spácháte trestný čin zpronevěry a budeme na vás nuceni podat trestní oznámení. Vlastníkem přístroje je totiž po celou dobu naše společnost.
    • Předáme případ advokátovi k vymáhání.
    • Vedle doplacení kupní ceny po vás budeme navíc požadovat úhradu úroku z prodlení a náhradu nákladů za vedení soudního, popř. i exekučního řízení.
    • Budete zařazeni do registrů dlužníků vedených společnostmi Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).

Podělte se s ostatními

Zaujala vás nabídka? Tak proč si ji nechávat jen pro sebe. Udělejte radost známým.

0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi