Alza.cz před Vánoci rozšiřuje síť kamenných poboček

Internetový prodejce začátkem listopadu otevřel výdejnu zboží v Praze a Brně. Do konce roku plánuje zprovoznit několik dalších. 

E-shop Alza.cz začal před Vánoci rozšiřovat síť svých kamenných poboček, ve kterých si zákazníci mohou vyzvednout objednané zboží. Firma se tak snaží přizpůsobit trendu, kdy tuzemští zákazníci e-shopů preferují osobní odběr. Loni si zákazníci Alzy vyzvedli osobně zhruba 70 % objednávek.

Začátkem listopadu otevřel e-shop výdejnu na Praze 4 v blízkosti stanice metra Budějovická. O týden později se dočkali nové pobočky v Bystrci také obyvatelé moravské metropole.

Expanze pobočkové sítě Alzy tím ale nekončí. Plánujeme letos několik dalších poboček. Paradoxně sami víme jen přibližně, které by to mohly být. Tým expanze má v jednání mnoho potenciálních prostor a vše záleží na vyjednání nájemní smlouvy a délce rekonstrukce, uvedl pro server Lupa.cz Oldřich Kurz z Alza.cz.

Ačkoli zástupci Alzy nechtějí být, co se týče připravovaných poboček, konkrétní, podle našich informací firma plánuje do konce letošního roku otevřít další pobočku v Brně. Nové výdejny by se měli dočkat také Ostravané.

Alza.cz v letošním roce investovala 50 milionů Kč do rozšíření svého centrálního skladu v pražských Horních Počernicích. Sklad je nyní teoreticky schopný za 24 hodin expedovat až 96 tisíc objednávek. Firma v reakci na ohlášené devizové intervence České národní banky uskutečnila mimořádné nákupy zboží na sklad. Díky těmto nákupům přesáhla hodnota skladových zásob 1 miliardu Kč.

Celý článek najdete zde: Lupa.cz

Vytisknout

P-DC1-WEB16
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací