Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využi dopravu zadarmo! Vlož do košíka kód ZAPLATENEONLINE pri objednávke nad 40 Eur vr. DPH. Viac informácií tu

Zobrazit katalog

Komfortní doručení velkých
domácích spotřebičů

Základní informace

  • Kdy doručujeme?

    Po–Pá800 – 2000
    So–Ne900 – 2000
  • Kam vozíme?

    Spotřebiče rozvážíme 
    po Praze a okolí
    Ověřit dostupnost
  • Kolik to stojí?

    Do 150 kg = 599,-
    Nad 150 kg = 799,-
    Cena s dobírkou 638,- / 838,-

Tip pro platbu na dobírku:

Pokud zvolíte platbu dobírkou, zaplatíte hotově nebo kartou u řidiče při doručení Vaší objednávky.

Jak to funguje?

  • Vyberte zboží.
  • V košíku při výběru dopravy zvolte alzaExpres.
  • Dokončete objednávku.
    Obdržíte SMS nebo e-mail s potvrzením.
  • Vyčkejte na další SMS nebo e-mail s orientačním časem doručení a sledujte trasu vaší objednávky.

Ověřit dostupnost

Zadejte Vaše PSČ a ověřte, zda alzaExpres jezdí i k Vám domů.

Co služba zahrnuje?

  • Doručíme až do Vašeho bytu
  • Vybalíme nový spotřebič
  • Zapojíme a nainstalujeme
  • Uklidíme obalový materiál
  • Odvezeme starý spotřebič
  • Doručení zboží až do bytu

    • Zboží je doručeno dvoučlennou posádkou až do Vašeho bytu na Vámi určené místo.
  • Provedení základní instalace

    • Praček, myček, sušiček
      • Objednané zboží Vám řidiči v případě připravenosti přípojek vody, odpadu a energie rozbalí, připojí a odvezou obalový materiál.
      • Tuto službu je možné využít pouze u nevestavných myček, praček a sušiček. V případě ostatních produktů může být provedeno pouze vybalení a odvoz obalového materiálu.
    • Lednice
      • Samostatně stojící lednice
        Objednané zboží Vám řidiči rozbalí, umístí a odvezou obalový materiál.
      • Americké lednice
        Pokud mají výrobník ledu a máte připravenou přípojku vody výrobek rozbalí, umístí, připojí vodu a odvezou obalový materiál.
    • Televizí
      • Objednané zboží Vám řidiči v případě připravenosti přípojky energie a anténního přívodu rozbalí, namontují stojan, připojí, provedou základní instalaci programů a odvezou obalový materiál.
      • Tato služba neobsahuje montáž televize na zeď.
    • Základní instalaci neprovádíme nebo není možné ji provést v případě
      • není-li vybudován přívod vody/odpadu, nebo je dále než 1,5 metru
      • není-li v dosahu zásuvka do délky přívodního kabelu
      • velké nerovnosti podlahy (nelze provést vyrovnání u spotřebiče)
      • výrobek nelze pronést na místo určení
      • nebudete-li si instalaci přát
      • jedná-li se o produkty, které je nutné spojit dohromady (v takovémto případě je provedena intalace pouze jednoho kusu)
      • nutnosti odborné montáže plynových nebo elektrických spotřebičů
      • dále v případě instalace neprovádíme jakékoliv stavební úpravy, vrtání/řezání do zdi, dřeva a jiných materiálů
  • Odvoz vysloužilého spotřebiče zdarma

    • Pokud si to budete přát, posádka odveze Váš vysloužilý spotřebič, který musí být odpojen, kompletní a vyčištěn. V případě praček, myček, sušiček, chladniček nebo mrazniček také vysušen a zbaven námrazy. Ve spotřebiči se nesmí nacházet voda. V případně nedodržení tohoto pokynu má posádka právo starý spotřebič nepřevzít, aby se zabránilo poškození dalších produktů.

      • Odvoz vysloužilého spotřebiče je možný pouze v režimu 1:1.
      • Odvoz vysloužilého spotřebiče může být proveden pouze současně s doručením nového zboží.
  • Odborná montáž TV na zeď

    • Zboží je doručeno dvoučlennou posádkou až do Vašeho bytu na Vámi určené místo.
    • Termín instalace s Vámi domluví operátor callcentra
    • Služba je realizovaná ve spolupráci s externím partnerem
    • Služba obsahuje
      • Použitý spotřební materiál (kotvy, hmoždinky), doprava technika, umístění TV na zeď, základní úklid.
      • Základní zapojení antény a kabelu
      • Základní naladění programu
      • Seznámení s funkcemi TV
    • Instalace TV neprobíhá souběžně s doručením zboží
    • Cena služby 1400 Kč vč. DPH

Převzetí a reklamace

Zjistili jste poškození zásilky až po jejím převzetí a odjezdu přepravce?
Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře.

Nezapomeňte úvést:
  • číslo nákupního dokladu
  • číslo balíku
  • popis závady (doporučujeme přidat fotografii)
  • kontakt na Vás
0
Vytisknout
Pomohla vám tato informace?
Tento formulář slouží pouze k hodnocení informací na stránce.
Pokud máte dotaz, či požadavek, využijte zákaznické podpory.
Chybí Vám něco? Je něco uvedeno špatně?
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB11
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi