Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Naše pobočky jsou od 22. 10. otevřené pouze pro výdej objednávek. Využijte bezpečného nakupování z pohodlí domova nebo zkuste jeden z našich AlzaBoxů. Reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Alzabox Vánoce HP, média Ochranné pomůcky
Zobrazit katalog
Switch to English version

Program pro diplomaty

Využijte s námi výhod svého diplomatického pasu.

Výhody služby

  1. Dostanete přiděleného VIP obchodníka Váš osobní obchodník bude k dispozici 24/7 na telefonu nebo e-mailu. Pokud u nás registraci nemáte, prosím, vytvořte si ji na našich stránkách. Následně nám prosím zašlete číslo objednávky, osvědčení o osvobození od DPH a kopii diplomatického/služebního pasu.
  2. Vyjdeme vstříc Vašim požadavkům Zboží můžete vrátit do 14 dnů bez jakéhokoliv poplatku. Pokud na našich stránkách požadovaný produkt nenajdete, uděláme maximum pro to, abychom ho pro vás sehnali.
  3. Získáte exkluzivní výhodný ceník Kromě odečtení DPH z vašich objednávek získáte i lepší ceník.
  4. Zboží včas a rychle dodáme kamkoli po ČR Zboží vám dodáme kamkoliv po České republice nejpozději do dvou dnů od objednání, ať už k Vám nebo na pobočku.

Pro více informací nás kontaktujte na telefonním čísle +420 601 570 572 nebo na e-mailu org@alza.cz.

Často kladené dotazy

  • Kdo může být součástí našeho diplomatického programu?
    Součástí našeho programu se může stát každý, kdo má diplomatický nebo služební pas a je součástí zahraniční mise. V případě vyslání do země mimo EU Vám do registrace nastavíme VIP Gold ceník, protože v takovém případě již není možné u nás nakoupit v cenách bez DPH.
  • Jsem diplomat a chci nakupovat bez DPH. Co potřebuji?
    Osvědčení o osvobození od DPH vyplněné úřadem, vč. razítka. Druhá strana osvědčení musí obsahovat číslo objednávky a cenu bez DPH, nebo rozpis jednotlivých položek objednávky. Osvědčení nesmí být starší 7 dní. Zároveň potřebujete i diplomatický/služební pas. Kopii diplomatického pasu nám zašlete pouze jednorázově, uložíme ji do vaší registrace.
    Netýká se osob vyslaných do zemí mimo EU.

  • Jak mám objednat, aby mi nebylo účtováno DPH?

    Objednejte standardně online a zvolte typ platby „Bankovním převodem – proforma“. V tomto případě nedochází k automatickému zpracování systémem, ale naším pracovníkem, který Vám objednávku upraví a vy převodem, dobírkou nebo jiným vyhovujícím způsobem uhradíte částku rovnou bez DPH.

    Na e-mailovou adresu org@alza.cz nám zašlete požadované dokumenty a číslo objednávky. Rádi ji pro Vás zpracujeme.

  • Jsem mimo ČR, může objednávku vyzvednout někdo jiný?

    Ano, člen rodiny (viz §80 odst. 1 písm. f) zákona o DPH – Vracení daně osobám požívajícím výsad a imunit, ale i osoba mimo rodinné kruhy.

    Z bezpečnostních důvodů při prodeji bez DPH nám zašlete na výše uvedenou e-mailovou adresu, nebo předejte pověřené osobě, vyplněný dokument:

  • Je možné zboží dodat do zahraničí?
    Zboží je možné dodat v rámci EU za předpokladu, že objednávka bude vytvořena na www.alzashop.com s dodáním do požadované země. Platba musí vždy proběhnout v měně vybraného státu.
  • Dokumenty ke stažení

    Vzor plné moci pro vyzvednutí rodinným příslušníkem na prodejně

    Vzor čestného prohlášení pro doručení na konkrétní adresu

    Osvědčení o osvobození od DPH pro úpravu objednávky o DPH



0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB29
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi