Den dětí Vyneseme. Zapojíme.

Diskuze k Fitbit Charge 4 (NFC) - Black/Black

Zobrazit katalog
Fitbit Charge 4 (NFC) - Black/Black - Fitness náramek

Diskuze k Fitbit Charge 4 (NFC) - Black/Black

Na této stránce najdete dotazy týkající se Fitbit Charge 4 (NFC) - Black/Black, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Fitbit Charge 4 (NFC) - Black/Black teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Fitbit Charge 4 (NFC) - Black/Black váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
2 249,-
Skladem > 5 ks

Můžete prosím poradit, jak nastavit notifikace ve Fitbit Charge 4?! Zařízení není ani v režimu spánku ani nerušit, při instalaci aplikace Fitbit vše povoleno, vyzkoušeno vše možné dle on-line návodu v aplikaci, ale nic nepomohlo. Zkušební volání z nastavení funguje, ale to je jediné. V aplikaci hláška "Není spuštěna služba upozornění. Pokud chcete ve sledovacím zařízení zapnout upozornění, restartujte telefon" - telefon i náramek restartován mnohokrát, ale bezúspěšně ??. Dřív mi toto fungovalo ale občas to potřebovalo restartovat telefon. Mám značku Huawei p30 lite.

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Mám tento náramek. Funguje skvěle akorát jsem stále nepřišla na to,jak si mohu nastavit zdraví žen. I když jsem si upravila délku cyklu na 28 dní. Stále mi to počítá cyklus na dobu 92 dní či více. Jak je to možné? Děkuji

Dobrý den, můžete prosím poradit, jak nastavit notifikace ve Fitbit Charge 4?! Zařízení není ani v režimu spánku ani nerušit, při instalaci aplikace Fitbit vše povoleno, vyzkoušeno vše možné dle on-line návodu v aplikaci, ale nic nepomohlo. Zkušební volání z nastavení funguje, ale to je jediné. V aplikaci hláška "Není spuštěna služba upozornění. Pokud chcete ve sledovacím zařízení zapnout upozornění, restartujte telefon" - telefon i náramek restartován mnohokrát, ale bezúspěšně 😞. Dřív mi toto fungovalo ale občas to potřebovalo restartovat telefon. Mám značku Huawei p30 lite. Děkuji

Dobrý den. Používám tento náramek již měsíc, a jsem z něj nadšená. Dnes jsem se ale setkala s velmi znepokojivou věcí. Náramek mi z čista jasna sám od sebe zapsal 30 000 kroků. Jen tak. Mám sedavé zaměstnání a vím na 200%, že jsem tolik opravdu neušla. V aplikaci je všech 30 000 kroků zapsaných v jedné hodině. Vzdálenost také, přibylo 25 km, které jsem údajně ušla v jedné hodině a témeř 3000 kcal které jsem spálila v jedné hodině. V návodu jsem nic o tomto chování nenašla a proto se obracím na vás. Je to mě velmi důležité, hodnoty z těchto dnů zasílám své nutriční doktorce a tohle kompletně pokřiví údaje. S pozdravem, Marková.

Dobrý den. V popisu je uvedeno, že náramek má tyto sportovní aktivity: Běh , Cyklistika , Fitness , Golf , Chůze , Jachting , Jóga , Lyžování , Plavání , Turistika , Veslování. V nabídce náramku jich je však jen 6, Běh, kolo, plavání, běžecký pás, trénink venku a chůze. Aktivita měření fitness (volné cvičení, posilování s vlastní vahou,...) je pro mě celkem důležitá a nemohu najít, kde ji zapnu. Můžete mi prosím poradit?

Dobrý den, je možné zakoupit samostatně nabíječku na Fitbit Charge 4? Děkuji

Dobry den, komunikuje s aplikaci IFit? Děkuji

Dobrý den, můžete prosím poradit, jak nastavit notifikace ve Fitbit Charge 4?! Zařízení není ani v režimu spánku ani nerušit, při instalaci aplikace Fitbit vše povoleno, vyzkoušeno vše možné dle on-line návodu v aplikaci, ale nic nepomohlo. Zkušební volání z nastavení funguje, ale to je jediné. V aplikaci hláška "Není spuštěna služba upozornění. Pokud chcete ve sledovacím zařízení zapnout upozornění, restartujte telefon" - telefon i náramek restartován mnohokrát, ale bezúspěšně 😞 Nabývám dojmu, že když zavřu nastavení, jakoby se upozornění automaticky vypínalo.... Ještě se chci zeptat, zda je možno nastavit nějakou pravidelnou synchronizaci na pozadí - synchron probíhá při otevření aplikace, přijde mi to dost nešikovné. Děkuji mnohokrát za Vaši reakci.

Dobrý den, lze uvést hodinky Fitbit Charge 4 do továrního nastavení, a jak? Nefunguje funkce nastavení. Po použití se hodinky vždy restartují

Dobrý den, dají se tyto hodinky spárovat s telefonem Xiaomi Redmi 7A? Předem děkuji

1234...
P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací