Alzaboxy Ať to sviští!

Diskuze k iPhone 13 Pro 512GB stříbrná

Zobrazit katalog
iPhone 13 Pro 512GB stříbrná - Mobilní telefon

Diskuze k iPhone 13 Pro 512GB stříbrná

Na této stránce najdete dotazy týkající se iPhone 13 Pro 512GB stříbrná, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu iPhone 13 Pro 512GB stříbrná teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k iPhone 13 Pro 512GB stříbrná váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
38 190,-
Na objednávku – termín upřesníme

Dobrý den. Proč mi v objednávce píšete, že očekáváte 1.10. ale u popisu produktu máte očekávaný datum 8.10.? Proč neustále hrajete se svými zákazníky tu hru na protahovanou týden po týdnu? Všem nám je jasné, že jsou dodávky omezené. Ale proč neudáváte realistický termín dodání. Místo toho stále balamutíte a posouváte.

Zdravím, od 25.9. dodnes (25.11.) jsem čekal na sierra blue 256gb. Telefon jsem zaplatil při objednání, nacož mi byl termín dodání opakovaně posouvan asi 10x. Nejdřív jsem trpělivě čekal, následně jsem viděl, jak tady píšou lidi, co objednávali začátkem října, ze jim telefon dorazil, takže asi tak k striktnímu dodržování pořadníku. Asi před týdnem jsem se zapsal do O2 newsletteru, přišel mi mail ze ho mají zase na skladě, já ho hned objednal a už mám avizo od ppl, ze je na cestě. Každopádně je mi jasné, že alza telefony nevykouzli ze vzduchu. Co mi však vadí je očividný amaterizmus a absolutní absence informovanosti z jejich strany. Priste už jenom zboží, které mají na skladě. Snad jsem možná někomu pomohl posunout se v “poradniku”

Ocekavame 8.11. dnes je 9.11. Ne ze by me to prekvapovalo, byl jsem od objednani takto falesne nalakan uz 4x. Nebyt techto falesnych slibu, davno jsem objednavku zrusil. Nechte tam proste dodaci lhuta neznama, kdyz nevite. Ne porad slibovat neco, ceho stejne nejste schopni dostat. Alzu jsem vzdy uprednostnoval, jelikoz jsem ji bral jako solidni firmu, kde nebude problem s reklamacemi a kde zakaznicky servis funguje na nejake urovni. Za to jsem si rad, oproti cenam jinde, priplatil. Ovsem ted, kdyz priplatek zustal a pristup k zakaznikum zmizel, nevidim duvod tu vice nakupovat.

Objednano a zaplaceno 17.9. po 14h, od te doby se mi jen prodluzuje termin ocekavame, dnes z 6.10. skocilo na 9.10.. Internet je plny prekupniku (alza zamestnancu), kteri prodavaji rezervace k vyzvednuti.

Tak aj ja som sa konecne dockal,trvali to presne 50dni,objednavka bola 30.9.21 a dnes konecne dosiel,jedna sa o IP13pro 128gb sierra blue

Spíš by mě zajímalo, kolik zaměstnanců Alzy a jejich kamarádů bylo v "předobjednávkách" rychlejší než ostatní smrtelníci..

Tak já už nevím jak Alza funguje :D Telefony jsou zde skladem ale můj objednaný přes Alza Neo mi stále už několik měsíců uvolnit nechtějí..

Tak vam Alzo pekne dekuji. Objednano koncem rijna, po 10 odsunech terminu objednavka beze slova zrusena. Ozval sem se, tak jste ji obnovili. Pak jste poslali hromadny email, ze jsme vsichni v poradi. Pak apple slibil dodani do Vanoc. Pote 3 dalsi odsunuti terminu a predevcirem jste mi objednavku opet bezeslova zusili, tolik asi k poradniku. Utratil jsemu u vas za posledni 3 mesice pres 200 tisic na firemnim uctu. Tomu je konec, jdu nekam, kde ze me nebudou delat vola. Pokud si me chcete udrzet, ocekavam, ze v tydnu iPhone dodate, v opacnem pripade vas za tohle hazim pres palubu. Volba je na vas.

Pro info pro ostatni, objednano 29.9. Pro 256 Graphite. Termin jsem mel 1.12. nakonec jsem ho vcera vyzvedaval. Treba Vam to pomuze.

Máte v úmyslu předem upozornit své zákazníky na předobjednávku s možnými termíny dodání nebo hodláte mlčet jako ryba a jen změnit datum (očekávané dodávky)?!? A neomlouvejte, že jste nečekali tolik objednávek! Přijímání předobjednávek jste museli sladit s dostupným množstvím objednaných zařízení a nelhat lidem s datem dodání, ale pak to změnit, jak se vám líbí. Lidé bez předobjednávek již zařízení dostali, nemůžete předobjednávky doručit, styďte se! Do you intend to notify your customers in advance of a pre-order with possible delivery dates or do you intend to remain silent like a fish and just change the date of (expected delivery)?!? And don't excuse with that you didn't expect so many orders! You had to match the acceptance of pre-orders with the available quantity of ordered devices, and not to lie to people with a delivery date, then change it like you like it. People without pre-orders have already got a device, you can't deliver pre-orders, shame on you!

123...
P-DC1-WEB23
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací