Během svátku 28.10. jsou uzavřeny pobočky Děčín, Kladno, Brno-Lískovec a Frýdek-Místek. Všechny ostatní pobočky zůstávají otevřené pro výdej objednávek.
Všechny dárky jako na dlani Bridgestone

F1 2018 (ROZBOR) – Test vlivu nastavení detailů na výkon

Zobrazit katalog

Článek

Aktualizováno

Letošní ročník závodního simulátoru F1 2018 nezklamal a opět nabízí bezkonkurenční herní zážitek. Nesmíme však zapomenout na to, že právě u závodních her je optimalizace a plynulý chod hry asi tím nejdůležitějším parametrem – sebemenší kolísání výkonu tak může rychle a výrazně snížit celkový požitek. My vám proto přinášíme rozbor nastavení detailů, kde se na všechny položky ovlivňující výkon podrobně podíváme. Sami se pak můžete rozhodnout, které detaily je možné snížit, aniž by výrazně utrpěla vizuální stránka hry.

F1 2018; rozbor

F1 2018 (ROZBOR) – OBSAH ČLÁNKU

  1. Nový ročník F1 2018 na stejném engine
  2. Oficiální požadavky na hardware pro PC verzi F1 2018
  3. Jak a na čem F1 2018 testujeme?
  4. Možnosti nastavení grafiky ve F1 2018
  5. Test vlivu rozlišení na výkon ve F1 2018
  6. Test vlivu vyhlazování hran na výkon ve F1 2018
  7. Test vlivu celkových detailů na výkon ve F1 2018
  8. Test vlivu jednotlivých detailů na výkon ve F1 2018
  9. F1 2018 – souboj AMD vs. NVIDIA
  10. Hodnocení technické stránky F1 2018

Nový ročník F1 2018 na stejném engine

Recenzi F1 2018 , jsme vám již přinesli koncem srpna. Po delším testování všech možností se nyní pořádně podíváme i na její technickou stránku. Oficiální závody F1 od Codemasters vycházejí pravidelně každý rok a většina aktualizací se týká hlavně hratelnosti, aby odpovídala aktuálnímu dění v závodech F1. Závody F1 2018 jsou totiž v tomto ohledu dokonalé a kopírují reálné parametry monopostů.

Hru pohání Ego engine ve verzi 4.0. Jedná se o stejný engine jako před rokem u F1 2017. Ten přinesl proti předchozím dílům ještě reálnější grafické zpracování a zlepšení optimalizace. Bohužel také bylo úplně vypuštěno vyhlazování hran pomocí multi-samplingu. F1 2018 podporují pouze TAA, které je dnes již standardem mezi post-processing anti-aliasingem. Zato ale efekty počasí, grafika vozů a tratí jsou téměř dokonalé. 

F1 2018; screenshot 1 F1 2018; screenshot 2

Obrázek 1: Detaily tratí i vozů jsou v F1 2018 na vysoké úrovni, kvalita textur odpovídá roku 2018 Obrázek 2: Režim Replay umožňuje vytvářet libovolné fotografie ze závodu.

F1 2018 jsme na PC nejprve zkoušeli hrát s maximálními detaily na grafické kartě GeForce GTX 1080 Ti. Z tohoto nastavení pocházejí i předchozí doprovodné obrázky, a můžete tak vidět, jak hra vypadá na maximálním možném nastavení v režimu záznamu. Ten umožňuje vytvářet snímky, které vypadají téměř jako z fotoaparátu (lze například simulovat čas závěrky anebo clonu). Jejich kvalitu pouze redukuje komprese a nižší rozlišení (hru jsme hráli na GTX 1080 Ti ve 4K rozlišení).

Oficiální požadavky na hardware pro PC verzi F1 2018


Minimální HW požadavky Doporučené HW požadavky
Operační systém Windows 7 (pouze 64-bit) Windows 7 (pouze 64-bit)
Procesor Intel Core i3 2130 nebo AMD FX 4300 Intel Core i5 8600K nebo AMD Ryzen 5 2600X
Grafická karta NVIDIA GT 640 nebo AMD HD 7750 NVIDIA GTX 1060 nebo AMD RX 580
DirectX DirectX 11.0 DirectX 11.0
Operační paměť 8 GB 8 GB
Pevný disk 50 GB 50 GB

Jak a na čem F1 2018 testujeme?

Testovací sestava poskytuje dostatečný výkon procesoru a kapacitu paměti k detekci nároků a požadavků F1 2018. Systém a testované hry jsou nainstalovány na rychlý SSD disk ve slotu M.2. Tím je zaručeno, že zbytek PC nebude omezovat výkon hry. Pokud by hra měla nepřiměřené nároky na nějakou část sestavy (výkon procesoru, paměť…), určitě vás na to upozorníme.

Testovací sestava

Grafické karty využité při testování jsou mainstreamové modely od AMD a NVIDIA v podobné výkonové hladině. Jedná se o GeForce GTX 1060 a Radeon RX 580. Tyto dvě karty jsou využity při testování vlivu jednotlivých detailů na výkon a obraz. Také na nich můžeme ověřit případné rozdíly v nastavení detailů anebo kvalitě obrazu při stejném nastavení detailů.

Dále v testu F1 2018 využíváme i herní hi-endový model, grafickou kartu s čipem GeForce GTX 1080 Ti. Tato grafická karta slouží k referenčnímu porovnání s dalšími tituly při testování UHD (3 840 × 2 160) rozlišení a také k celkovému hodnocení optimalizace. Díky dostatečné velikosti videopaměti můžeme detekovat i nároky hry na paměť. U všech grafických karet je omezena jejich funkce dynamického řízení frekvence na naprosté minimum.

Možnosti nastavení grafiky v F1 2018

Grafická nastavení F1 2018 nalezneme pod menu Graphics Options, které se dále větví na volby Video Mode (zde nalezneme nastavení rozlišení a vyhlazování hran) a Advanced Options (veškeré nastavení detailů). 

F1 2018 - menu Graphic options F1 2018 - menu Video mode F1 2018 - menu Advanced Graphics

Obrázek 1: Graphic Options – základní nastavení grafiky. Obrázek 2: Video Mode – nastavení rozlišení, režimu obrazu, vyhlazování hran... Obrázek 3: Advanced Setup – nastavení celkových i jednotlivých detailů

Nejdříve se podíváme na vliv rozlišení, kdy vyzkoušíme všechny grafické karty. Můžeme si tak mezi sebou porovnat jak jejich výkon, tak i škálování při snižování rozlišení. Tím se ověří i případný CPU limit hry, a tedy i citlivost hry na slabší procesory. Poté si projdeme jednotlivé detaily, kde vyzkoušíme všechny úrovně, a v porovnávacích obrázcích vám ukážeme rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením jednotlivých detailů.

Test vlivu rozlišení na výkon v F1 2018

K testování vlivu rozlišení jsme využili všechny grafické karty a otestovali jsme je ve stejné scéně. Jedná se o start – na výkon PC nejnáročnější část závodu.

F1 2018; vliv rozlišení na GTX 1060 F1 2018; vliv rozlišení na RX 580

F1 2018 běží na GeForce GTX 1060 a Radeonu RX 580 velmi podobně. V nižších rozlišeních mírně vede Radeon, ale s vyšším rozlišením je situace vyrovnaná (rozdíly jsou spíše na úrovni chyby měření. Testovali jsme scénu při startu závodu, což je také nejnáročnější část hry, kde je plynulost nejvíce rozhodující. Špatný rozjezd může výrazně ovlivnit zbytek závodu.

Obě grafické karty nabízí solidní výkon (mírně nad 60 fps) pro hraní v rozlišení 1 920 × 1 080, nějaké fps navíc by se jistě hodilo, a tak k testu využijeme toto rozlišení. Ve vyšším rozlišení 2 560 × 1 440 výkon karet padá v náročných scénách ještě níže a v případě rychlé hry, jakou F1 2018 bezesporu je, se dá mluvit o výrazně omezené hratelnosti. Po snížení detailů by ale neměl být problém si i na GTX 1060 anebo RX 580 zahrát i v tomto rozlišení.

F1 2018; vliv rozlišení na GTX 1080 Ti

Grafická karta GeForce GTX 1080 Ti ukazuje svůj vysoký potenciál, v UHD rozlišení (3 840 × 2 160) má vyšší výkon než GTX 1060 ve Full HD (1 920 × 1 080). Pokud jste majitelem této hi-endové karty, tak nastavení detailů vůbec řešit nemusíte. Nastavte vše na maximum i v UHD rozlišení.

Překvapením je i to, že GeForce GTX 1080Ti nebyla omezována procesorem ani ve FHD rozlišení, kdy překonávala i v tak náročné scéně 120 fps a po zbytek závodu se pohybovala i výrazně výše. S výkonným procesorem není ve hře problém naplno využít herní 144Hz monitory.

Test vlivu vyhlazování hran na výkon v F1 2018

F1 2018 podporuje, stejně jako naprostá většina dnešních her, vyhlazování hran (Anti-Aliasing) pouze pomocí post-processing metod. V této hře je k dispozici jediná metoda vyhlazování – TAA neboli Temporal Anti-Aliasing. Ten využívá k vyhlazování obrazu data z předchozích snímků. Dále je k dispozici ještě režim TAA s CheckerBoard (šachovnicovým) renderingem. Ten zjednodušuje render obrazu, který pak TAA vyhladí. Vliv na výkon jednotlivých metod můžete vidět v následujícím grafu.

F1 2018; Vyhlazování hran

Vyhlazování TAA CheckerBoard má vyšší výkon než obraz úplně bez vyhlazení. Jinými slovy, pokud chcete zvýšit výkon hry, aktivujte si TAA CheckerBoard! Nevýhodou jsou pak viditelné dithering artefakty. Samotné TAA pak velice dobře vyhlazuje hrany obrazu i pohyb. 

Vliv na obraz můžete vidět na následujícím obrázku. U metody TAA CheckerBoard můžete dobře pozorovat ony artefakty způsobené ditheringem. Pokud nepotřebujete šetřit výkon, TAA CheckerBoard se raději vyhněte, jediná rozumná volba je TAA, která jen mírně bere výkon proti renderu bez vyhlazování hran.

F1 2018; Antialiasing porovnání
Z levé strany postupně metody: Bez vyhlazování, TAA CheckerBoard, TAA

Test vlivu celkových detailů na výkon v F1 2018

F1 2018 umožňuje nastavit úroveň detailů pomocí předdefinovaných profilů . To je pohodlné pro rychlé přenastavení detailů, například kvůli nedostatku výkonu. Nevýhodou je, že se může snížit i kvalita nějakého detailu, což výrazně ovlivní obraz, ale výkon se nezvýší adekvátně (často se takto chová nastavení geometrie a LOD).

F1 2018: Přednastavené úrovně detailů

Celkové detaily lze nastavit v úrovních: Ultra High, High, Medium, Low a Ultra Low. Vliv jednotlivých nastavení můžete vidět na následujícím grafu.

F1 2018; Kvalita grafiky

F1 2018 umožňuje výrazné škálování výkonu, ale i kvality obrazu pomocí celkového nastavení detailů. Výkon se při nejnižších detailech zvýšil více než dvojnásobně, a hru si tak lze užít i na výrazně slabších grafických kartách. 

Jak se změní kvalita obrazu při snižování detailů, můžete porovnat na následujících obrázcích. Vpravo se nachází vždy Ultra high detaily a vlevo jednotlivé nižší úrovně. Posuvníkem si pak můžete porovnat jednotlivé části obrazu.

Detaily Ultra High Nastavení: Ultra High
Detaily High Nastavení: High


Detaily Ultra High Nastavení: Ultra High
Detaily Medium Nastavení: Medium


Detaily Ultra High Nastavení: Ultra High
Detaily Low Nastavení: Low


Detaily Ultra High Nastavení: Ultra High
Detaily Ultra low Nastavení: Ultra Low

Test vlivu jednotlivých detailů na výkon v F1 2018

F1 2018: Kvalita světelných zdrojů (Lighting Quality)

Toto nastavení ovlivňuje kvalitu a množství zobrazených světelných zdrojů na scéně. V noci tak zmizí různé malé zdroje světla anebo se výrazně zhorší jejich kvalita. Dále zmizí i volumetrické osvětlení od slunce nebo měsíce. Vzhledem k nízkému vlivu na výkon – 91 fps vs. 95 fps, doporučíme Lighting Quality ponechat na maximálním nastavení a zaměřit se na jiné detaily.

F1 2018 - Lighting Quality Nastavení:  High - 91 fps
F1 2018 - Lighting Quality Nastavení:  Low - 95 fps

F1 2018: Následné úpravy obrazu (Post Process)

Nastavuje kvalitu následných úprav obrazu. Nejčastěji tedy bloom, motion blur. Rozdíly v obraze ale ve většině hry nepostřehnete a o vlivu na výkon platí to stejné. Detail můžete tedy ponechat na maximu. Rozdíl výkonu je spíše na úrovni chyby měření. 

F1 2018 - Post Process Nastavení:  High - 74 fps
F1 2018 - Post Process Nastavení:  Low - 75 fps

F1 2018: Kvalita stínů (Shadows)

Kvalita stínů většinou výrazně ovlivňuje výkon. Ve hře F1 2018 mají stíny výrazný vliv, a tak je výhodné snížení jejich kvality na slabších PC. Při nižším nastavení se nejen zhoršuje jejich rozlišení, ale také kvalita filtrace, a působí trochu „kostrbatě“. Na druhou stranu, ve vysoké rychlosti rozdíl ani nemusíte postřehnout. I se stíny na úrovni Ultra Low se dá hrát bez problémů. Rozdíl výkonu je 58 fps vs. 76 fps.

F1 2018 - Shadows Nastavení:  Ultra High - 58 fps
F1 2018 - Shadows Nastavení:  Ultra Low - 76 fps

F1 2018: Kvalita stínů kouře (Smoke Shadows)

Tímto detailem nastavíte kvalitu anebo úplně deaktivujete stíny kouře. Jedná se hlavně o stíny kouřů za pneumatikami. Na obrázku jsou tyto stíny pěkně viditelné, jedná se ale o nasimulovanou scénu. Při běžném závodění má tento detail mnohem menší dopad. I tak je vliv na výkon celkem zanedbatelný – 54 fps vs. 57 fps.

F1 2018 - Smoke Shadows Nastavení:  High - 54 fps
F1 2018 - Smoke Shadows Nastavení:  Off - 57 fps

F1 2018: Částicové efekty (Particles)

Detail má vliv na kvalitu částicových efektů, které můžete i úplně deaktivovat. Mezi částicové efekty patří hlavně ony kouře za pneumatikami. Největšího vlivu na výkon se dočkáte při kolizích anebo když sami vjedete do štěrku, jak ukazuje i následující obrázek. Zatímco v běžném závodění je vliv na výkon na úrovni chyby měření, v ukázkové situaci je rozdíl výkonu vysoký – 53 fps vs. 61 fps.

F1 2018 - Particles Nastavení:  High - 53 fps
F1 2018 - Particles Nastavení:  Off - 61 fps

F1 2018: Diváci (Crowd)

Zde si můžete zvolit kvalitu přihlížejících diváků kolem závodních okruhů. Detail má jen dvě volby –  Low a High. Rozdíl mezi nimi je naprosto zanedbatelný a nějaké změny v dohlednosti diváků jsme detekovali jen na okruhu Austria. Ten se vyznačuje velmi dalekým výhledem v některých částech. Při nastavení Low ti úplně nejvzdálenější pozorovatelé zmizí. Z toho plyne jediné – vliv na výkon je minimální. 

F1 2018 - Crowd Nastavení:  High - 67 fps
F1 2018 - Crowd Nastavení:  Low - 66 fps

F1 2018: Obraz ve zpětném zrcátku (Mirrors)

Detail má vliv na kvalitu obrazu ve zpětných zrcátkách. Čím nižší nastavení, tím méně objektů se v zrcátkách zobrazuje. Vliv na výkon není zanedbatelný, protože na maximální volbu Ultra High se v zrcátkách renderuje téměř vše, co je v obraze za vozem. Rozdíl ve výkonu je 66 fps vs. 75 fps. Detail tedy na slabším PC klidně snižte. Protivníci se odráží i na minimální detaily a jiné věci ve zpětném zrcátku k úspěšnému závodu zapotřebí nejsou. 

F1 2018 - Mirrors Nastavení:  Ultra High - 67 fps
F1 2018 - Mirrors Nastavení:  Low - 75 fps

F1 2018: Zastínění okolím (Ambient Occlusion)

Efekt Ambient Occlusion simuluje zastínění okolím. Ztmavuje rohy místností anebo místa zastíněná nějakým objektem. Zajímavostí je, že hra má pro AMD a NVIDIA grafické karty odlišné doporučené volby. Na maximální detaily je na NVIDIA grafických kartách nastaveno HBAO+. AMD grafické karty pak mají doporučenou volbu ASSAO. Vliv AO na obraz je ve hře velice nízký. Shodné je to i s výkonem – 73 fps vs. 79 fps.

F1 2018 - Ambient Occlusion Nastavení:  ASSAO - 67 fps
F1 2018 - Ambient Occlusion Nastavení:  Off - 75 fps

F1 2018: Odrazy prostředí (Screen Space Reflections)

Detail umožňuje nastavit kvalitu reálnějších odrazů okolí anebo je úplně vypnout. Efekt je viditelný jen a pouze na mokré trati. A i když SSR úplně vypnete, na trati se okolí odráží také, ale již ne tak přesně. Screen Space Reflections je zatím nejlepší možná metoda odrazu okolí ve hrách. Vliv na výkon je akceptovatelný – 69 fps vs. 77 fps. V budoucnu však tento efekt může být postupně nahrazen ray tracingem, který se s příchodem NVIDIA GeForce RTX může rychle rozšířit.

F1 2018 - Screen Space Reflections Nastavení:  Ultra High - 69 fps
F1 2018 - Screen Space Reflections Nastavení:  Off - 77 fps

F1 2018: Velikost texturové cache (Texture Streaming)

Tímto nastavíte kvalitu textur, přesněji velikost texturové cache ve videopaměti. Při snížení detailů se dočkáte horších textur pouze v případě, že se aktuálně zobrazované nevejdou do cache. Vliv je znatelný spíše v pohybu, ve statické scéně na obrázku je rozdíl jen viditelný v ukazateli zatížení grafické paměti. Hra si na maximální volbu ukrojí přes 4 GB. Při nejnižší volbě si naopak vystačí jen se 2 GB. Pokud máte dostatek VRAM, tak vliv na výkon je nulový. Pokud bychom ale měli 3GB verzi GTX 1060, jistě by maximální detaily vykazovaly pokles výkonu. 

F1 2018 - Texture Streaming Nastavení:  Ultra High - 69 fps / 4200 MB
F1 2018 - Texture Streaming Nastavení:  Ultra Low - 77 fps / 2100 MB

F1 2018: Odrazy okolí na vozech (Vehicle Reflections)

Odrazy okolí na vozech se ovlivňují tímto detailem. Jedná se o asi největšího zabijáka výkonu spolu s kvalitou stínů. Na slabším PC určitě doporučujeme nastavit nižší kvalitu odrazů, protože rozdíl je 69 fps vs. 95 fps. Velký rozdíl je ale i v kvalitě obrazu, takže zadarmo výkon navíc rozhodně nezískáte.

F1 2018 - Vehicle Reflections Nastavení:  Ultra High - 69 fps
F1 2018 - Vehicle Reflections Nastavení:  Ultra Low - 95 fps

F1 2018: Efekty počasí (Weather Effects)

Ovlivňuje kvalitu efektů spojených s počasím. Za deštivého závodu tak přidává do hry kapky na vaše vozidlo, přesnější zobrazení deště anebo cákance na kameru. Vliv na výkon není nijak drastický – 77 fps vs. 84 fps. Tyto efekty lze ale v pohodě oželet. Pokud bojujete o každé fps, tak klidně snižte efekty počasí na minimum. 

F1 2018 - Weather Effects Nastavení:  Ultra High - 78 fps
F1 2018 - Weather Effects Nastavení:  Low - 84 fps

F1 2018: Zobrazení travnatých úseků (Ground Cover)

Detail má vliv pouze na zobrazení travnatých úseků. Vliv na výkon je pak logicky odlišný na různých částech tratě. Nejvíce výkonu detail vezme na okruhu, jako je například Austria – 73 fps vs. 81 fps.

F1 2018 - Ground Cover Nastavení:  Ultra High - 73 fps
F1 2018 - Ground Cover Nastavení:  Low - 81 fps

F1 2018: Stopy za pneumatikami (Skidmarks)

Tímto aktivujete anebo deaktivujete stopy za pneumatikami. Jedná se jen o jednoduché textury, takže vliv na výkon je zanedbatelný – 64 fps vs. 65 fps. Snižovaní detailu tak postrádá smysl, jen zbytečně přijdete o tento efekt.

F1 2018 - Skidmarks Nastavení:  High - 64 fps
F1 2018 - Skidmarks Nastavení:  Off - 65 fps

F1 2018: Stínování vozu (SSRT Shadows)

Poslední detail přidává mírně kvalitnější stínování vašeho vozu, rozdíly v obraze jsou ale zanedbatelné. Vliv na výkon je však naopak celkem znatelný, a tak doporučujeme tuto volbu ponechat neaktivní. SSRT stíny dokonce neaktivuje ani jeden z předdefinovaných profilů detailů. 

F1 2018 - SSRT Shadows Nastavení:  On - 49 fps
F1 2018 - SSRT Shadows Nastavení:  Off - 57 fps

F1 2018 – souboj AMD vs. NVIDIA

Protože testujeme F1 2018 na grafické kartě od AMD i NVIDIA, můžeme pro zajímavost vyzkoušet, zda se nějak neliší možnosti nastavení hry. Samozřejmostí je pak i porovnání kvality obrazu. Ta se vlivem přídavných efektů může různit, ale někdy se dá narazit i na odlišné zobrazování efektů, které by mělo být na obou grafických kartách stejné. Nestává se to často, ale pokud na něco takového narazíme, budete na to upozorněni.

Nastavení F1 2018 se ale pro AMD a NVIDIA grafiku liší! V testu rozlišení jsme hráli fair-play a AO nastavili na stejnou úroveň. Pokud ale využíváte předdefinované profily detailů, tak vám pro NVIDIA karty hra nabízí HBAO+ a pro AMD mírně odlišné ASSAO. Výkon těchto metod se nijak neliší (rozdíl max. 1–2 fps), ale vzhled mírně ano.

F1 2018 - kvalita obrazu AMD AMD - Radeon RX 580 (69 fps)
F1 2018 - kvalita obrazu NVIDIA NVIDIA - GeForce GTX 1060 (70 fps)

Na obrázku je mírně vidět rozdíl mezi efektem AO, ten ale v F1 2018 není příliš výrazně využíván, a tak jsou rozdíly v obraze minimální. Stejně tak zbytek obrazu působí podobně. U filtrace textur platí téměř to samé jako u dříve testovaného Far Cry 5. Radeon nabízí mírně ostřejší textury za cenu mírně vyššího šumu. NVIDIA naopak textury agresivněji filtruje, ale jsou téměř bez šumu.

Hodnocení technické stránky F1 2018

F1 2018 po technické stránce nepatří mezi nejhezčí závodní hry. Zpracovat celkem jednoduché okruhy tak, aby při klasické rasterizaci vykazovaly dechberoucí grafiku, je téměř nemožné. Okruhy jsou zpracovány téměř přesně podle reálných předloh. A většina tratí i v reálu působí velice jednoduše. Pokud hledáte závodní hru s lepším a rozmanitějším prostředím místo „nudných“ F1 okruhů, volte nějakou Rally hru (také od Codemasters). 

Fanoušky F1 ale zpracování F1 2018 jistě nadchne, tratě odpovídají realitě a vozy jsou téměř dokonale vymodelované. Hledat na nich nějaké chyby je téměř zbytečné. Při letmém pohledu na obrazovku byste snadno mohli zaměnit snímek ze hry za reálný snímek ze závodů. Vylepšit grafiku hry (hlavně odrazy na vozech) k dokonalosti už by mohl snad jen ray tracing.

i Mohlo by vás zajímat

F1 2018 jsou i dobrou zprávou pro majitele slabších PC. Grafika je velice dobře optimalizovaná a s mírným snížením „zbytečných“ detailů můžete získat až dvojnásobný výkon. Hru tak i na mainstreamové GeForce GTX 1060 můžete rozpohybovat na úrovni 120 fps s minimální ztrátou v kvalitě obrazu. Dalo by se naopak tvrdit, že maximální možné detaily jsou spíše na škodu, zbytečně berou výkon a kvalitě obrazu již příliš nepřidají.

F1 2018 jsou zkrátka perfektním pokračováním této oficiální série her ze světa F1. Po technické stránce se nejedná o hru snažící se lámat rekordy v nejlepší grafice a neuvěřitelných efektech. Naopak, hra předvádí perfektně optimalizovaný výkon při velice uvěřitelném designu tratí i vozů. Codemasters opět předvedli, že závodní hry od nich jsou sázka na jistotu.

Thrustmaster T300 RS GT Edition
Volant s pedály, zpětná vazba, úhel otáčení 270 - 1080°, 13 tlačítek, 3 pedály, D-Pad, programovatelná tlačítka, kompatibilní s PS5, PS4, PS3 a PC, USB-A

-13% 10 490,-
9 089,- bez DPH 7 512,-
Koupit
Můžete mít ihned na 4 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MA516h4
Thrustmaster Ferrari 458 Spider Racing Wheel pro XBOX ONE
Volant s pedály, úhel otáčení 240 °, 12 tlačítek, 2 pedály, D-Pad, kompatibilní s Xbox Series X|S a Xbox One

-3% 2 999,-
2 899,- bez DPH 2 396,-
Koupit
Můžete mít ihned na 3 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MA515l2
0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB09
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi