Alza.cz
Zobrazit katalog

Autoři The Last of Us Part II zatím neplánují další díl, DLC tentokrát nebude (NOVINKA)

• Autor: Filip Němec

Ambiciózní, na hry dosti netradiční a pro mnohé kontroverzní příběh The Last of Us Part II bude herními kuloáry rezonovat ještě nějaký ten pátek a tak není divu, že představitelé studia dávají jeden rozhovor za druhým. S redaktorem magazínu IndieWire si tentokrát popovídal kreativní ředitel Neil Druckmann a scénáristka Halley Gross na téma pokračování druhého dílu. Jaká je šance na případné The Last of Us Part III zjistíte v dnešní lehce spoilerové novince.

The Last of Us Part II; screenshot: Ellie

The Last of Us: Part II (hra) | The Last of Us (IP)

Akční adventura The Last of Us: Part II je druhý díl herní série The Last of Us. Titul vyvíjí studio Naughty Dog a vydává společnost Sony Interactive Entertainment. Hra vychází na PS4 19. 6. 2020  s českou lokalizací (titulky). Hra neobsahuje multiplayer. | Homepage


Články: | RecenzeTipy

Budoucnost The Last of Us Part III je hodně nejistá

Ať už jste s koncem The Last of Us Part II spokojeni či nikoliv, určitě se jako řada dalších hráčů zaobíráte otázkou, jaká je možnost, že Naughty Dog vytvoří nějaké pokračování, potenciální The Last of Us Part III, a jak by asi vypadalo. Odpověď hlavního autora hry vás ale nejspíše zklame, kreativní ředitel Neil Druckmann si totiž podobnou otázku také pokládá a zatím na ni nemá odpověď.

„Budu trochu vágní a odměřený, jak asi očekáváte, ale myslím si, že zkouška, jestli dělat nebo nedělat Part III, bude podobná jako v případě Part II. U první hry nebyla žádná očekávání a mohli jsme v podstatě udělat cokoli. Ale nyní, když už jsme ustanovili témata a představili postavy, abychom si odůvodnili tvorbu Part II, museli jsme přijít s něčím, s čím nebudou fanoušci jen jednoduše souhlasit, ale s něčím, co by odpovídalo emocionálnímu náboji první hry,“ popisuje Druckmann svůj myšlenkový pochod, z něhož je jasné, že při tvorbě The Last of Us Part II bojovali s nebezpečím, že pošlapou odkaz prvního dílu.

Ona obtížnost hledání odpovídajícího a silného tématu, který by navíc do série zapadal, podle Druckmanna navíc exponenciálně vzrůstá. „Už je toho spousta, co jste viděli z celého příběhu, o tom jak epidemie vypukla, takže bychom museli opravdu hodně zapřemýšlet nad tím, jak vytvořit něco nového, co by mělo stejný emocionální dopad a nevím, co by to bylo. V současnosti.“ Uzavřel trošku mysteriózně svou odpověď Druckmann, který tím sice nevzbuzuje příliš radosti, ale zároveň nechává trochu naděje.

The Last of Us Part II; screenshot: Ellie hrající na kytaru
Příběh The Last of Us Part II se dá považovat za ucelený, nicméně maličký cliffhanger na konci hry vyhání představivost fanoušků do vysokých otáček.

Následující odstavec obsahuje malý spoiler z konce hry.

Naopak scénáristka Halley Gross má jasno. Přála by totiž Ellie, aby konečně našla lásku. „Kvůli tomu, čím vším si Ellie prošla, chtěla bych, aby našla lásku. A podporu, komunitu a pocit bezpečí. Jestli je to vůbec ve světě Last of Us možné, vzhledem k nepřátelskému prostředí, k tomu jak můžete přijít o přátele a jak je vše křehké. Ale chtěla bych to pro ni. A taky to dítě bylo moc roztomilé.“

Prozatím tedy, přinejmenším oficiálně, práce na případném pokračování The Last of Us Part II ve studiu Naughty Dog neprobíhají a nutno dodat, že i kdyby jednou tým kolem Neila Druckmanna přišel se zápletkou, která by byla hodna pokračování v odkazu The Last of Us, vzhledem k preferování kvality nad kvantitou bychom se případného Part III dočkali nejdříve tak za 5, ale pravděpodobně ještě více let.

Místo příběhového DLC online multiplayer, ale až později

V podcastu Kinda Funny pak Druckmann také oznámil, že pro The Last of Us Part II není v plánu žádné příběhové DLC jako v případě prvního dílu. Zato ale již delší dobu víme, že máme počítat se hrou více hráčů, jejíž odpojení od singleplayer kampaně oficiálně potvrdilo studio loni. Původně měly být obě části hry vydány současně, tak jako tomu bylo u The Last of Us, toho se však autoři v průběhu vývoje museli vzdát, protože ambice singleplayer kampaně byly až příliš vysoké.

Last of Us 2 Spoilercast w/ Neil Druckmann, Ashley Johnson, Troy Baker - Gamescast Ep. 26

Jak už název napovídá, tento podcast je plný spoilerů, takže si ho pusťte jen na vlastní nebezpečí.

Avšak právě od loňského potvrzení, že multiplayer skutečně přijde později, se o této části vůbec nehovořilo a dotaz v podcastu Kinda Funny dokonce nechal Druckmann bez komentáře. Skoro by se až chtělo spekulovat nad tím, že vývoj multiplayeru byl zrušen, pravděpodobně však pouze na nějaké oficiální oznámení ještě nepřišel čas. Pokud navíc studio nyní nepracuje na DLC, má prostor se věnovat právě multiplayeru, který už v případě prvního dílu, byť šlo v zejména o příběhovou hru, zaznamenal solidní úspěch.

Již dříve jsme psali o dalším rozhovoru Neila Druckmanna, v němž se také vyjadřoval na téma případného pokračování The Last of Us Part II a úniku příběhových spoilerů.

• Zdroje: IndieWire, Youtube.com (Kinda Funny Games)

i Mohlo by vás zajímat
Vytisknout
P-DC1-WEB13
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon