Během svátků 5.7. a 6.7. mají všechny naše pobočky otevřeno.

Získejte doručení ZDARMA na rok pouze za 25 Kč měsíčně! Více informací

Rapture- Hidden empty L Rapture- Hidden empty P

Gran Turismo 7 (RECENZE) – Japonský závodní simulátor je novým králem okruhů

Zobrazit katalog

• Autor: Filip Němec

Série Gran Turismo kdysi patřila k naprosté špičce virtuálních simulátorů, ale snad i kvůli až nesnesitelnému důrazu na detail s posledními díly nedokázala vnímat celkový obraz a pokrok žánru. Gran Turismo Sport z roku 2017 konkurenci sice dohnalo, ale zaměřením zejména na online závodění zabouchlo dveře velkému množství fanoušků. Gran Turismo 7 chce vše napravit a na PS4 a PS5 potěšit vyznavače kariérního režimu i multiplayeru zároveň.

(UPDATY 22., 28. 3. 2022): Recenze aktualizována po dodatečném přidání mikrotransakcí a dalších úprav ekonomiky hry.

zdroj: vlastní

Gran Turismo 7 ve zkratce

    Gran Turismo 7

  • Žánr: Závodní simulátor
  • Vývojář: Polyphony Digital
  • Vydavatel: Sony Interactive Entertainment
  • Čeština, česká lokalizace: Ano

  • Datum vydání a platformy: 4. 3. 2022 na PS4, PS5

Gran Turismo 7 (RECENZE PS5) – Obsah článku

  1. Kariéra, to je oč tu běží
  2. Vítejte v GT Town
  3. Zábavný, ale i náročný jízdní model
  4. Gran Turismo 7 vyniká množstvím vozů i počasím
  5. Obvyklé technické problémy vynahrazuje DualSense
  6. Nejlepší díl série Gran Turismo
  7. AKTUALIZACE: Dodatečné přidání mikrotransakcí a změny v ekonomice
  8. Recenze Gran Turismo 7: závěrečné hodnocení

Kariéra, to je oč tu běží


• Recenze: 2. 3. 2022 • Autor: Filip Němec

Pokud jste se v roce 2017 chtěli vžít do role profesionálního závodníka, který začíná v pomalé Toyotě Aqua a propracovává se až za volant dvakrát přeplňovaných osmiválců či dokonce futuristických konceptů, museli jste sáhnout buďto po sedmé Forze Motorsport nebo Project Cars 2. Tento snad úplně největší nedostatek Gran Turismo Sport ale sedmý díl vynahrazuje královsky.

Gran Turismo 7; gameplay: Porsche 911

zdroj: PlayStation

Série Gran Turismo se vrací po pěti letech a snaží se potěšit všechny, které předchozí díl zklamal.

Středobodem nejen kariéry, ale vlastně celé hry je městečko GT Town, sloužící jako jedno velké virtuální menu. Z toho se vydáváte na jednotlivé okruhy, upravujete vozy, absolvujete lekce pro získání závodní licence a další, pro sérii Gran Turismo obvyklé činnosti. Jen vše děláte hezky z jednoho místa, které kariéře dodává na určité reálnosti i smysluplnosti.

Postup kariérou je v rámci žánru obvyklý a poznáte ho podle rozšiřující se garáže čím dál silnějších vozů, rostoucího konta a postupně se odemykajících nových tratí či doplňků pro tuning. Očekávat využití nějaké vyšší formy příběhu či příběhových filmečků bylo zbožné přání, jež se bohužel nevyplnilo, za což sice nemůžeme Gran Turismo 7 vyloženě lynčovat, nicméně kdekoho jistě zamrzí, že se v tomto směru žádný posun nekoná. Kariérní režimy závodních simulátorů už roky nervózně podriftovávají na místě a možnou cestu ukazují snad jen arkády jako třeba Forza Horizon.

Gran Turismo 7; gameplay: GT Twon

zdroj: vlastní

Virtuální městečko GT Town funguje pouze jako interaktivní menu a nejde o skutečně město, svůj účel však plní dobře.

Vítejte v GT Town


Kariéra v Gran Turismo 7 ale není úplně bez života. Jakožto závodního nováčka si vás vezme pod křídla řada obyvatel GT Town a zejména pak Luca z místní kavárny, který vám zadává úkoly ve formě jídelních meníček. Tu musíte závoděním získat tři francouzské hatchbaky s náhonem na předek, jindy zase vyhrát důležitý šampionát. Luca vás za to vždy něčím odmění, často i novým vozem, zejména vám ale o nasbíraných autech či projeté trati vždy prozradí něco zajímavého. Gran Turismo 7 tedy nečiní žádnou velkou revoluci v rámci kariérního vývoje, ale rozhodně nejde jen o suché šplhání po žebříčcích výkonnostních skupin vozů.

Ačkoli je GT Town jen interaktivní nabídkou, a ne skutečným městem, časté povídání s místními obyvateli a fanoušky aut v jednom jsou poměrně zajímavé a díky kvalitním českým titulkům navíc všemu porozumíte – a na konci hry se z vás stane skutečně odborník na všechna možná auta, jejich fungování, historii a vlastně trochu i budoucnost. Abyste nebyli zacyklení jen v neustálém závodění a vyhrávání nových aut, Luca z kavárny po vás bude často vyžadovat i jiné úkony, jako je dodělání licence na mezinárodní závody či trénování dovedností v autoškole, přičemž první hodiny hraní slouží jako velmi příjemný tutoriál, kde si vyzkoušíte všechny možnosti sedmého dílu.

Gran Turismo 7; gameplay: Tokio Gran Turismo 7; gameplay: noc

zdroj: vlastní

Výukový režim vás připraví například na noční závody, které patří mezi největší výzvy motoristického světa.

Těch rozhodně není málo a jde podle mě o nejlepší kariérní režim v celé sérii, byť nepřináší žádnou velkou revoluci. Zamrzí snad jen to, že občas vám hra až příliš linkuje následný postup a nutí vás například absolvovat méně zábavné výcvikové mise pro získání vyšší závodní licence, bez které vás hra nepustí do dalších závodů. Výuka je sice skvělým způsobem, jak se naučit závodit a doporučuji ji všem nováčkům, ale zkušenějším hráčům by ji autoři nutit nemuseli.

Zábavný, ale i náročný jízdní model


Režim výuky a další podobné prvky mají ve hře své místo, Gran Turismo je totiž závodním simulátorem, i když v posledních letech podobně jako konkurenční Forza Motorsport lehce sjelo z cesty tvrdohlavých simulací neodpouštějících jedinou chybu. Výsledkem tak je pravděpodobně nejpřístupnější okruhová simulace dneška, která dokáže uspokojit hned několik skupin hráčů najednou, aniž by musela dělat výrazné kompromisy. Mohou za to především široké možnosti nastavení nejrůznějších usnadnění, ať už formou úplného či jen částečného zapnutí ABS nebo ukazatel ideální stopy.

Gran Turismo 7; gameplay: usnadnění

zdroj: vlastní

Ukazatel ideální stopy je skvělým pomocníkem do začátku. Neovlivňuje obtížnost, ale učí vás, jak projíždět zatáčky.

I zde Gran Turismo 7 plní roli závodního učitele a není ostuda zapnout si z tréninkových důvodů ukazatele vrcholů zatáček či zmíněnou ideální stopu, a jakmile naberete potřebné zkušenosti, výpomoc si vypnete. Ať už si ale zvolíte úroveň pomoci jakoukoli, dostane se vám skvělého jízdního modelu, který je realistický, ale zábavný zároveň. Jasně cítíte váhu jednotlivých vozů, jež se při brždění přenáší do přední části, zatímco v zatáčce vás odstředivé síly vyhazují z trati.

Oproti jiným závodním titulům jednotlivé vozy skutečně ctí své reálné předlohy. Při vyjetí ze zatáčky stačí jen šlápnout na plyn o něco agresivněji a americké muscle káry vám rozhodí sandál jako splašený mustang, zatímco elektrické vozy těží z fantastického kroutícího momentu, ať už jedete 20 nebo 150 kilometrů za hodinu. Již tradičně si ovšem musím postěžovat nad kolizním modelem, kde jako by reálná váha vozů najednou přestane fungovat a stejně tak jejich poškození je stále omezeno na drobné škrábance. Zde ale bude stejně jako v případě jiných simulátorů zřejmě na vině i dodržování podmínek licence, žádný z výrobců totiž nechce svůj klenot vidět zmuchlaný jak použitý svačinový alobal.

Gran Turismo 7; gameplay: Alfa Romeo Gran Turismo 7; gameplay: noc, obloha

zdroj: vlastní

Kromě vozů a trati budete často koukat také na oblohu. Nebe nad každým okruhem by mělo odpovídat reálným podmínkám místa, kde se trať nachází i ve skutečnosti.

Jednoznačně pochválit je třeba také umělou inteligenci, která zdárně simuluje profesionální závodníky. Podobně jako v Gran Turismo Sport vás ani tentokrát nebude trápit rubberbanding nepřátel (byť ve zcela extrémních případech či ve váš prospěch se ho hra na nižší obtížnost nebojí použít) a jiné neduhy závodních her. Můžete tak klidně předjet slabší soupeře o kolo a stejně tak se nestane, že v cílové rovince začnou protivníci najednou nesmyslně zpomalovat a vy těsně zvítězíte. Chybí mi snad jen element lidské chyby, který je přítomný v multiplayeru a jenž dělá z hraní proti umělé inteligenci často až příliš unifikovanou zábavu, ale to není pochopitelně problém jen Gran Turisma. Třeba se dočkáme změny už brzy, díky nedávnému oznámení umělé inteligence GT Sophy.

Gran Turismo 7 vyniká množstvím vozů i počasím


Nabídkou tratí Gran Turismo 7 nijak extrémně neoslní, ale také se nemá za co stydět. Podobně jako v předchozích dílech hra nabízí mix skutečných okruhů, jako je Nurburgring nebo Daytona, a smyšlených v čele s klasikami série jako Trial Mountain. Výběr rozhodně neurazí, ale zároveň oproti vozovému parku se nijak výrazně nerozrostl. Milovníci realismu ovšem musí ocenit neuvěřitelnou autenticitu skutečných tratí, které od reálných předloh prakticky nerozeznáte.

Gran Turismo 7; gameplay: tratě

zdroj: vlastní

Kombinování skutečných a reálných tratí řada extrémních vyznavačů simulace kritizuje, na druhou stranu hráče okruhových závodů nové a neokoukané tratě alespoň vyvedou ze stereotypu.

Ještě větší roli tentokrát hraje počasí, vývojáři se totiž podobně jako v případě páté Forzy Horizon inspirovali nejen skutečným podnebím daných lokací, ale zdařile imitují i takové detaily, jako je noční obloha s přesnou polohou planet či hvězd a jejich zabarvení podle odpovídajícího stavu atmosféry. Na hratelnost má vliv především déšť, jež kompletně převrací pocit z jízdy, a pokud v pit stopu nenasadíte pneumatiky do deště, budete mít velké problémy.

Pochválit musím i nabídku vozů, která se oproti předchozímu dílu více než zdvojnásobila. Najdete zde téměř všechny důležité značky včetně jejich ikonických kousků a těší mě zejména to, že tentokrát autoři ubrali vymyšlených konceptů a nahradili je skutečnými vozy. A pokud už na nějaký virtuální koncept přeci jen narazíte, je skutečně propracovaný. Třeba takový Audi e-tron Vision GT se německým inženýrům natolik líbil, že si ho v Audi nakonec museli sami vyrobit. 

Velkého zlepšení se dočkal vizuální tuning a byť každé auto pochopitelně nemá stejně širokou paletu vizuálních úprav, obecně si rozhodně nelze na šíři výběru ztěžovat. Potrápí vás snad jen přílišná překombinovanost a složitost vizuálních úprav, kdy například novou barvu musíte nejdříve koupit v úplně jiné nabídce a poté se složitě proklikat do lakovny. Ovšem jistá těžkopádnost nabídek je pro sérii už vcelku typická. Naopak dobře zvládnutý je výkonnostní tuning, který je snadno pochopitelný a také autentický, takže elektrickým vozům nemůžete nainstalovat třeba lepší převodovku, protože zkrátka žádnou nemají.

Gran Turismo 7; gameplay: výkonnostní tuning Gran Turismo 7; gameplay: vizuální úpravy

zdroj: vlastní

Obrázek 1: Vylepšování výkonu je snadné a jasně pochopitelné. Obrázek 2: Vizuální úpravy jsou trošku komplikovanější, zato je ale z čeho vybírat.

Obvyklé technické problémy vynahrazuje DualSense


Smíšené pocity mám z vizuálního zpracování. Hra rozhodně vypadá krásně, ale při samotném závodění postrádám očekávaný pocit next-genu. Kvalita textur, odrazy dešťových kaluží i modely vozů jsou lepší než u přechozího dílu, hru ovšem trápí stejné problémy, především otravné doskakování textur a zejména stínů. Některé tratě se slabšími detaily jsou poznamenány méně, jinde bude tu a tam něco vyskakovat téměř každou sekundou a získáváte tak pocit, že se po stránce technického zpracování série téměř nikam neposunula.

Možná bych nebyl tak kritický, kdyby ředitel studia Yamauchi v roce 2019 neprohlásil následující: „Raději než zůstat na 60 fps mě více zajímá 120 fps nebo dokonce 240 fps.“ Nebylo to sice bezprostředně ve spojení se sedmým Gran Turismem, ovšem skutečnost, že i zmíněných 60 fps získáte v sedmém díle jen díky grafickému režimu snižující kvalitu obrazu, je pro mě zkrátka zklamáním. Naopak ray-tracing dostanete výměnou za spokojení se s 30 fps, a to dokonce jen v opakovaných záběrech a fotografických režimech. Může za to vývoj i na PS4, který byl veřejnosti nenápadně oznámen až dodatečně? Je to dost možné. Z větších technických problémů mě několikrát zradilo zaseknutí hry na nahrávací obrazovce, po které následoval tvrdý restart a nutnost opakovat poslední závod.

Gran Turismo 7; gameplay: Tesla model S Gran Turismo 7; gameplay: Chevrolet Camaro, Mustang

zdroj: vlastní

Díky ray-tracingu a samostatném vykreslování jednotlivých snímků jsou výstupy z fotografického režimu doslova dechberoucí, grafika při závodění ale tak krásně pochopitelně nevypadá.

Na druhou stranu Gran Turismo 7 má jeden obrovský technologický trumf, byť jen na PS5. Tím je dle očekávání ovladač DualSense, díky jehož funkcím budete ještě více propojeni nejen s vozem, ale i samotnou tratí. Adaptivní triggery vám dají okamžitou zpětnou vazbu o tuhosti brzd či momentech, kdy auto při řazení běží na pár milisekund na volnoběh. Ještě úchvatnější je ovšem haptická odezva, díky které poznáte nejen to, že pravá část vozu právě přejela zpomalovací pruh, ale dokonce i kdy jej přejelo přední a kdy zadní kolo.

Nejlepší díl série Gran Turismo


Gran Turismo 7 je zkrátka výborná závodní hra, která vyniká skvělou hratelností. Sedmý díl navíc v mnoha ohledech napravuje neduhy předchozích dílů propracovanou kariérou, širokou nabídkou vozů či detailním vizuálním tuningem. Zůstává i masivní podpora online závodění, jež funguje technicky velmi spolehlivě a blahořečit musím i tentokrát vývojáře za přítomnost splitscreenu.

Gran Turismo 7; gameplay: splitscreen

zdroj: vlastní

Zahrnutí splitscreenu je velké plus, vývojáři ani tentokrát neudělali nic s bídným využitím plochy obrazovky, takže se při hraní ve dvou budete mačkat těsně před televizí, abyste na zmenšený obraz viděli.

Co už není na první pohled vidět, ale přitom to cítíte každou sekundou, je všudypřítomná láska k automobilům. Kazunori Yamauchi není jen prezidentem studia Polyphony Digital, ale také bývalý profesionální závodník a snad i díky tomu je Gran Turismo 7 pravděpodobně jedinou závodní hrou, která vás naučí ty nádherné vozy nejen řídit, ale také jim rozumět a obdivovat je. Poznáte to i na úžasných detailech, jako je fotografický režim Scapes, v němž můžete umístit auta do tisíců reálných prostředí a pomocí profesionálních fotografických nástrojů vytvořit úžasné snímky. Naprostá drobnost, která je v závodní hře na jednu stranu zbytečná, ovšem věřte mi, že v ní strávíte možná i několik hodin.

O to více ale zamrzí, že snad právě díky neuvěřitelnému citu pro detail hra nestihá reflektovat změny v žánru. I tentokrát mi vadí malý výběr pohledů z vozu, motivace navyšovat obtížnost výměnou za vyšší odměny, již zmíněná překombinovanost nabídek či nucení do některých misí, protože takhle by to měl profi závodník prostě dělat. Velmi líto mi je také snad už tradiční přítomnosti technických nedostatků, nicméně i přesto všechno je zkrátka Gran Turismo 7 nejlepším dílem série a vzhledem k chabé konkurenci pravděpodobně i nejlepším závodním simulátorem poslední doby.

Gran Turismo 7; gameplay: VW Polo Gran Turismo 7; gameplay: Lamborghini

zdroj: vlastní

V režimu Scapes vykouzlíte naprosto úžasné snímky, které můžete klidně vydávat za skutečné fotografie.

AKTUALIZACE: Dodatečné přidání mikrotransakcí a změny v ekonomice


• Update: 22. 3. 2022 • Autor: Filip Němec

Po vydání této recenze a následně i vydání samotné hry autoři přidali do GT7 bez většího vysvětlování a jakéhokoliv předchozího oznámení mikrotransakce. To sice není pro sérii Gran Turismo vyloženě novinka, ovšem důvodem, proč aktualizujeme tuto recenzi, jsou především vysoké ceny, na které už majitelé předchozích dílů rozhodně zvyklí nejsou. Většina vozů totiž stojí násobně více než v případě Gran Turisma Sport. Takové Porsche 919 Hybrid koupíte v GT Sport za 79 Kč, zatímco v GT7 za tento vůz dáte 793 Kč. 

Gran Turismo 7; gameplay: kredity Gran Turismo 7; gameplay: Porsche 919 Hybrid

zdroj: vlastní

Na rozdíl od GT Sport navíc nakupujete vozy za herní kredity, které musíte nejdříve koupit za reálné peníze, zatímco v GT Sport nakupujete napřímo. Reálná cena vozů je tak tímto mezikrokem „šikovně“ maskována.

Vývojáři vysoké ceny ospravedlňují tím, že mají odrážet současnou hodnotu některých vozů, nicméně to podle nás není důvodem k tomu, aby hra, která se prodává za plnou cenu (1 849 Kč za PS4, respektive 2 119 Kč za PS5 verzi, ceny z PS Storu) obsahovala mikrotransakce a ještě s místy natolik absurdní cenovou politikou. Olej do ohně přilili vývojáři také tím, že dodatečně dokonce snížili odměny za některé závody, takže v případě, že si chcete na nová auta vydělat pouze hraním a neutrácet reálné peníze, vám vlastně ještě jednotlivé vozy více podražily, protože za vyhrané závody dostanete méně herní měny (kreditů). Navíc, na rozdíl od předchozích dílů už v GT7 nemůžete již vlastněná auta prodávat.

Pozitivně nepůsobí ani fakt, že autoři nejsou schopni konstruktivně reagovat na opodstatněnou kritiku hráčů. Ředitel studia se po poslední aktualizaci pouze nechal slyšet, že pracují na úpravách a nových funkcích, které by měly situaci vyřešit. V současnou chvíli bohužel přidání mikrotransakcí, o kterých jsme my i další novináři v době recenzování neměli tušení, nedělá Gran Turismu 7 vůbec dobrou reklamu a klidně si můžete od výsledného hodnocení odečíst jeden bod dolů. Pokud se kolem mikrotransakcí, jak slibují autoři, něco změní, budeme recenzi dále aktualizovat.

(UPDATE 28. 3. 2022): Prezident studia Kazunori Yamauchi se hráčům omluvil a slíbil brzkou nápravu. O tom kdy a jak chtějí vývojáři upravit herní ekonomiku, se více dozvíte v našem pravidelně aktualizovaném Gran Turismo 7 info článku.

• Zdroje: Vlastní


Gran Turismo 7 (RECENZE)


Závěrečné hodnocení

Tato recenze byla napsána pro PS5 verzi, kopii pro recenzi poskytl PlayStation CZ. Všechny screenshoty jsou pořízeny v režimu upřednostňující vyšší rozlišení a kvalitu obrazu. Snímky z fotografického módu a režimu Scapes díky tomu obsahují ray-tracing efekty.

        Hodnocení8/10 VELMI DOBRÉ
Verdikt:

Gran Turismo 7 je nejlepším dílem série a skvělým závodním simulátorem oslavujícím motorsport. Žánr závodních her však nikam výrazně neposouvá a jinak vynikající hru sráží i technické problémy.

Gran Turismo 7; recenze

Klady

  • Propracovaný a zábavný jízdní model
  • Příběhový režim
  • Široký vozový park
  • Model počasí
  • Celá řada originálních drobností a detailů
  • Kvalitní české titulky
  • Splitscreen

Zápory

  • Klasické technické problémy s doskakováním textur a stínů
  • I nadále slabší kolizní model a poškození vozů
  • Občas příliš složité nabídky
  • 60 fps jen na úkor kvality obrazu
Alza Magazín, banner, slim 2020

Všechny naše články, kde se dočtete nejen o informacích ze světa her, herního hardwaru a mobilních technologií, naleznete na stránkách Alza Magazínu.

YouTube | Facebook | Instagram

Filip Němec

Filip Němec

Hry byly mým nejlepším přítelem i milenkou již od dětství. O hrách jsem začal psát už na střední škole, čímž jsem vysedávání u herních strojů ospravedlňoval nejdříve před rodiči a nyní před manželkou. V minulosti jsem ve formě textu i herních pořadů přispíval pro magazíny jako Games.cz, Eurogamer.cz či Zing.cz. V Alza Magazínu mám na starosti herní konzole všeho druhu a z her pak zejména závody, v osobní rovině jsem navíc hlavním strůjcem vyostřených diskusí mezi konzolisty a PC Master Race.

i Mohlo by vás zajímat
Gran Turismo 7 - PS5
Hra na konzoli - PS5 (s mechanikou), krabicová verze, české titulky, žánr: závodní - Ať už jsi závodní nebo příležitostný jezdec, sběratel, tuner, designér nebo fotograf – najdi si svou linii díky ohromující sbírce herních režimů včetně oblíbené kampaně, arkády a autoškoly.

+ ZDARMA Dárek Gran Turismo 7 - Láhev na pití + přívěsek na klíče
+ ZDARMA Promo elektronický klíč Gran Turismo 7 - balíček 3 vozů a 100,000 herních kreditů

1 729,-
Můžete mít ihned na 23 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: PSV0002
Gran Turismo 7 - PS4
Hra na konzoli - PS4 / PS4 Pro, PS5 (s mechanikou), krabicová verze, české titulky, žánr: závodní, pro online hraní vyžaduje předplatné PlayStation Plus - Ať už jsi závodní nebo příležitostný jezdec, sběratel, tuner, designér nebo fotograf – najdi si svou linii díky ohromující sbírce herních režimů včetně oblíbené kampaně, arkády a autoškoly.

1 589,-
Můžete mít v pátek 8.7.
Skladem > 5 ks u partnera
Objednací kód: MSX1207
PlayStation 5 DualSense Wireless Controller - Cosmic Red
Gamepad pro PS5, bezdrátové připojení, 3,5mm Jack (na ovladači), USB-C (na ovladači), integrovaná baterie, vibrace, podsvícení, analogové páčky, reproduktor, mikrofon, haptická odezva, červená barva

1 799,-
Můžete mít zítra od 8:00
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MSX005DS3
PlayStation 5 DualSense Wireless Controller - Starlight Blue
Gamepad pro PS5, bezdrátové připojení, 3,5mm Jack (na ovladači), USB-C (na ovladači), integrovaná baterie, vibrace, podsvícení, analogové páčky, reproduktor, mikrofon, haptická odezva, modrá barva

1 799,-
Můžete mít ihned na 15 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MSX005DS4
PlayStation 5 DualSense Wireless Controller - Nova Pink
Gamepad pro PS5, bezdrátové připojení, 3,5mm Jack (na ovladači), USB-C (na ovladači), integrovaná baterie, vibrace, podsvícení, analogové páčky, reproduktor, mikrofon, haptická odezva, růžová barva

1 799,-
Můžete mít ihned na 13 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MSX005DS5
PlayStation 5 DualSense Wireless Controller - Galactic Purple
Gamepad pro PS5, bezdrátové připojení, 3,5mm Jack (na ovladači), USB-C (na ovladači), integrovaná baterie, vibrace, podsvícení, analogové páčky, reproduktor, mikrofon, haptická odezva, fialová barva

1 790,-
Můžete mít ihned na 14 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MSX005DS6
HORI Dual Charger for DualSense Wireless Controller - PS5
Dobíjecí stanice - pro bezdrátové dobíjení až dvou ovladačů DualSense Wireless Controller pro herní konzole PS5, indikátory nabíjení, možnost současně dobíjet a hrát

489,-
Můžete mít zítra od 8:00
Skladem 3 ks
Objednací kód: HORHW131
PlayStation 5 Pulse 3D Wireless Headset
Herní sluchátka bezdrátová, s mikrofonem, přes hlavu, okolo uší, uzavřená konstrukce, radiofrekvenční připojení, pro PC a PlayStation 5, herní režim, prostorový zvuk 7.1, s ovládáním hlasitosti

2 509,-
Můžete mít ihned na 13 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MSX005PU1
PlayStation 5 DualSense Charging Station
Dobíjecí stanice - současně lze nabíjet dva ovladače Dual Sense pro PS5, zacvakávací konstrukce, AC adaptér, AC napájecí kabel

-18% 849,-
699,-
Můžete mít ihned na 15 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MSX005ST1
PlayStation VR2 Sense Controller
Navigační ovladač - pro herní konzoli PlayStation 5 VR, orbitální design, každý ovladač s 2 tlačítky, analogovou páčkou, tlačítkem grip, Options (levý) a Share (pravý), haptická zpětná vazba, adaptivní spouštěče, detekce dotyků prstů, USB Type-C, rozhraní Bluetooth 5.1, vestavěná dobíjecí baterie Li-Ion

Cena nebyla stanovena
Těšíme se
Objednací kód: MSX005VR2S1
PlayStation 5 Standard Console Cover - Midnight Black
Kryt - pro konzoli PlayStation 5, barevné provedení: Midnight Black

1 399,-
Můžete mít ihned na 3 prodejnách
Skladem 5 ks
Objednací kód: MSX005C1
PlayStation 5 Standard Console Cover - Galactic Purple
Kryt - pro konzoli PlayStation 5, barevné provedení: Galactic Purple

1 399,-
Můžete mít ihned na 2 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MSX005C5
PlayStation 5 Standard Console Cover - Cosmic Red
Kryt - pro konzoli PlayStation 5, barevné provedení: Cosmic Red

1 399,-
Můžete mít ihned na 2 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MSX005C2
PlayStation 5 Standard Console Cover - Nova Pink
Kryt - pro konzoli PlayStation 5, barevné provedení: Nova Pink

1 399,-
Můžete mít ihned na prodejně Praha - Holešovice
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MSX005C4
PlayStation 5 Standard Console Cover - Starlight Blue
Kryt - pro konzoli PlayStation 5, barevné provedení: Starlight Blue

1 399,-
Můžete mít ihned na 3 prodejnách
Skladem > 5 ks
Objednací kód: MSX005C3
0
Vytisknout
P-DC1-WEB24
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací