Streamovací služba Disney+ už má 50 milionů odběratelů (NOVINKA)

Zobrazit katalog

• Autor: Štěpán Lenk

Společnost Disney prohlásila, že jejich vlastní streamovací služba Disney+ od svého spuštění v listopadu 2019 zvládla přilákat už více než 50 milionů odběratelů, přičemž jenom za poslední dva měsíce jich přibylo téměř 21 milionů. To jsou čísla, která v mnoha ohledech předčila očekávání společnosti, co ale za tímto raketovým startem stojí?

Disney plus; screenshot: Mandalorian

Disney+ – povedený start a zářná budoucnost?

Podle článku na serveru Variety Disney+ v poslední době získalo podstatný nárůst odběratelů díky zpřístupnění této služby v zemích západní Evropy (Velká Británie, Irsko,Německo, Itálie, Španělsko, Rakousko, Francie a Švýcarsko), velkou roli zde ale sehrála také Indie. V této zemi s obyvatelstvem čítajícím téměř 1,4 miliardy lidí bylo Disney+ spuštěno teprve 3. dubna 2020, myšák Mickey a spol tam ovšem za necelý týden přilákal přibližně 8 milionů nových uživatelů, což je skoro 1 pětina ze stávajícího celkového počtu.

Tato hezká čísla ale samozřejmě nejsou jen tak, Disney+ disponuje působivou nabídkou filmů a seriálů od studií Pixar, Marvel a samozřejmě i Disney, které vlastní například jednu z nejvýdělečnějších filmových sérií vůbec – Star Wars. Popularitu této značky dokazuje i seriálový hit The Mandalorian, jenž vzniknul exkluzivně pro Disney+ a pro mnoho uživatelů byl prvotním impulsem k předplacení celé služby. 

Aby si ovšem Disney+ stoupající počty uživatelů udrželo, bude muset pravidelně přicházet s novým obsahem v podobě originální tvorby, kterou nikde jinde nenajdou. Tou by mohly být mimo jiné právě vznikající komiksové seriály z filmového univerza Marvel (třeba Loki, The Falcon and the Winter Soldier nebo Wandavision), v době probíhající epidemie koronaviru je ovšem natáčení prakticky čehokoli značně komplikované a všeobecně dochází spíše k pozastavení projektů a odsouvání premiér. Nakolik se tato situace dotkne právě Disney+, ovšem zatím není jisté, žádné odklady očekávaných seriálů (včetně 2. sezóny Mandaloriana) zatím oznámeny nebyly. A i kdyby nakonec k tomuto scénáři opravdu došlo, snad dosavadní knihovna poskytne svým uživatelům dostatek zábavy do té doby, než se situace trochu uklidní.

Celosvětová epidemie nového typu koronaviru ale paradoxně Disney+ nejspíš výrazně prospěla. Kvůli nařízeným karanténám a bezpečnostním opatřením mají streamovací služby doslova žně a počty odběratelů exponenciálně rostou. Dostalo by se za jiných okolností Disney+ na 50 milionů uživatelů tak rychle? Těžko říct, ale pro srovnání – zatím největší streamovací služba Netflix disponuje 167 miliony aktivních účtů, což je poměrně obří číslo, je ale nutné zmínit, že už existuje od roku 2007. 

Disney+ si tedy podle všeho zatím vede velmi dobře, a pokud se nic zásadního nezvrtne, má nakročeno stát se jedním z nejsilnějších hráčů na poli streamovacích služeb. Pokud si ale myšák Mickey opravdu chce pojistit svou světlou budoucnost streamera, jednu věc by pro to mohl udělat okamžitě – spustit konečně Disney+ i v České Republice.

• Zdroje: Variety

i Mohlo by vás zajímat
5,0
Star Wars Mandalorian - The Child Sketch - tričko
Tričko s potiskem - pánské, s krátkými rukávy, s kulatým výstřihem, motiv Star Wars, materiál bavlna, šedá barva
459,-
Skladem dle varianty
Objednací kód: GMERCHb682nad
4,6 12×
Star Wars - Mandalorian VS Stormtroopers - tričko
Tričko s potiskem - pánské, s krátkými rukávy, motiv Star Wars, materiál bavlna, bílá barva
399,-
Skladem dle varianty
Do půlnoci objednáš, ráno v AlzaBoxu máš.
Info
Objednací kód: GMERCHb720nad
Vytisknout
P-DC1-WEB07
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací