Omlouváme se, ale z technických důvodů se momentálně na pobočkách může vyzvednutí zboží časově protáhnout. Na opravě usilovně pracujeme. Děkujeme za pochopení.

AD homeoffice Aplikace

Reklamace zboží značky TomTom navigace

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

Název servisuTelefonProvozní doba
TomTom+420 239 000 491
(objednaní svozu)
Po-Pá: 09:00-17:30

Upozornění:
Baterie je spotřební materiál a má životnost minimálně 6 měsíců. Případná reklamace ztráty nebo poklesu kapacity po této době může být zamítnuta z důvodu překročení životnosti produktu.

Můžete zavolat na uvedené telefonní číslo a dojednat si další postup. Společnost zajistí bezplatnou přepravu zboží od Vás přímo do servisu a opravený produkt Vám posléze zašlou na stejnou adresu zpět.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


 


P-DC1-WEB06
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací