Cenové bomby jsou tady! Vyber si z produktů za extrémně nízké ceny a přesvědč se sám!

AlzaPlus+ Cenové bomby

Společnost HP nabízí pětiletý a tříletý servis na své monitory

Zobrazit katalog

Sponzorovaný článek

• Autor: Redakce

Nebudeme si nic nalhávat. Když se objeví objeví problémy s monitorem počítače, může to být malér. I drobné potíže mohou práci pořádně zkomplikovat a ne každý je počítačový odborník, aby si závadu vyřešil sám. Zákazníci, kteří si pořídili LCD monitor od společnosti HP mohou klidně spát. HP se o řešení problémů postará. Jak to funguje?

Záruka a servis HP na pět let

Porucha? Volejte zákaznické centrum HP

Porouchal se vám monitor značky HP? V tom případě můžete přímo kontaktovat zákaznické centrum společnosti HP na telefonní lince +420 239 016 398, pokud voláte z ČR, případně +421 2 6862 2071 při volání ze Slovenska. Dostupnost kontaktního centra je od pondělí do pátku, 8:30–17:00 (mimo státní svátky).

V zákaznickém centru HP na vás čekají proškolení specialisté, kteří vám na dálku pomohou opravit některé problémy. Některé závady ale není možné opravit na dálku a vyžadují osobní zásah technika v servisním centru. I v takovém případě vám pomůže operátor zákaznické linky.

Záruka a servis HP na pět let

HP vymění reklamované LCD za náhradní

Jenže co dělat, když je porucha vašeho LCD monitoru tak vážná, že musí do servisu? Bez monitoru mnoho práce neuděláte. Od toho je tu služba výměny poškozeného LCD monitoru.

Pokud se rozhodnete pro službu výměny poškozeného LCD, pracovník servisního střediska s vámi dohodne očekávaný termín vyzvednutí zařízení. A nezáleží na tom, zda se jedná o domácí, nebo pracovní monitor. HP přijede kamkoliv. Do stejné krabice, v níž byl dodán náhradní LCD monitor, vložíte své poškozené LCD. Na dodací nálepce naleznete kontakt na kurýra, s nímž si domluvíte termín vyzvednutí poškozeného monitoru.

Záruka a servis HP na pět let

Co vše si připravit v případě reklamace

Už při komunikaci s operátorem a případné dohodě o odvozu poškozeného monitoru mějte u sebe následující údaje a doklady:

  1. Produktové číslo výrobku P/N (jedná se o šestimístné číslo na štítku vašeho zařízení).
  2. Výrobní číslo výrobku S/N (desetimístné označení výrobku, opět najdete na štítku, případně na faktuře).
  3. Doklad o nákupu zařízení.

Pokud si nejste jistí, zda se i k vašemu monitoru vztahuje služba on-site servis, můžete si to na základě sériového čísla ověřit na stránkách služby HP Care Pack

    Kterých monitorů se pětiletý on-site servis HP týká?

    Pět let v klidu, s jistotou vzdálené podpory či odvozu a výměny poškozeného monitoru můžete využít u následujících modelů:

    Kterých monitorů se týká tříletý on-site servis HP?

     S vzdálenou podporou či odvozem a výměnou poškozeného monitoru po dobu tří let můžete počítat u následujících modelů:

      Záruka a servis HP na pět let
      i Mohlo by vás zajímat

      Společnost HP nabízí pětiletý a tříletý on-site servis pro své LCD monitory. To znamená, že v případě, kdy se nepodaří problém vyřešit „na dálku“ s pomocí proškoleného operátora, si společnost pro monitor přijede a opraví jej. A abyste nemuseli přerušovat práci nebo složitě shánět náhradu, rovnou vám stejný monitor doveze a vymění.

      0
      Vytisknout
      P-DC1-WEB14
      Zavoláme Vám a odborně poradíme
      +420 225 340 111
      Dotaz na objednávku
      Dotaz na zboží
      Prosím zadejte svůj telefon:
      Zavolejte mi
      Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
      Více informací Méně informací