Nabídka práce v odděleníCall centrum

10 volných míst

Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.

fotografie zaměstnanců oddělení Call Centrum
  • Jsme na telefonu

    Máme čich na to, jak vykouzlit dokonalou zákaznickou zkušenost, i když se na nás občas hrne až 9 tisíc hovorů za den.

  • Odpovídáme na e-maily

    Děláme vše pro to, abychom dotazy odbavili co nejrychleji. Jsme dostupní jak na online chatu tak přes kontaktní formulář.

  • Hlásíme chyby

    Jsme spojníkem mezi firmou a zákazníkem. Máme přehled, nic nám neuteče a právě díky tomu dokážeme naše služby neustále zkvalitňovat.

  • Staráme se o objednávky

    Jsme ve střehu, aby se všechny objednávky našich zákazníků vyřídily včas.

  • Jdeme s dobou

    Zkrotili jsme i sociální sítě, proto se s klienty rádi potkáme i tam, kde rádi tráví svůj čas.

Volná pracovní místa v oddělení: Call centrum

Tohle jsme my

Všichni se sem nevejdeme, tak ti představíme alespoň některé z nás.

  • Lenka Bartizalová

    Lenka Bartizalová

    Manažer CC

    V Alze jsem od září roku 2019 a s nadšením musím říci, že dynamika kterou Alza má, mě prostě nadchla. Baví mě tu rychlost, se kterou můžeme věci měnit, baví mne tu lidé, kteří jsou prima. A společně, jako jeden tým, děláme všechno pro to, abychom zákazníkům poskytli ty nejlepší, pětihvězdičkové služby. Hledáme další nadšence, tak neváhej a přidej se ke mě do týmu 😊

  • Sára Zajíčková

    Sára Zajíčková

    Teamleader CX

    V Alze jsem od roku 2017, kdy jsem nastoupila jako operátor. Za dobu co jsem v Alze jsem se posunula na vedoucího oddělení stížností a dalších dvou malých oddělení. Během mé cesty se mi podařilo získat spoustu zkušeností a zdokonalovat své schopnosti.

  • Vojtěch Mareš

    Vojtěch Mareš

    Teamleader back office

    Za dobu mého působení v Alze jsem měl možnost vyzkoušet si v praxi tolik procesů, kolik jiní nepoznají za celou svou kariéru. Alza se dokáže měnit doslova z minuty na minutu, což je asi to, co mě nejvíc baví. Krom mé rodiny a přátel mě udržuje v dobré náladě cukr a kotrmelce na tanečním parketě.

  • Daniel Görner

    Daniel Görner

    Metodik - trenér

    Do Alzy jsem nastoupil v polovině roku 2018 jako operátor. Po pár měsících mi byla nabídnuta pozice Team Leadera, a měl jsem tedy příležitost si přes sezónu 2018 vyzkoušet jaké to je, vést tým. Nyní v Alze zastávám pozici Metodika, a na starosti mám výuku a inovaci pracovních procesů a postupů našich operátorů. Zároveň zodpovídám za zlepšování celkové komunikace s našimi zákazníky. Pokud tedy nastoupíš k nám na call centrum, určitě se potkáme a všechno tě rád naučím.

Proč u nás pracovat?

  • Jsme centrem všeho dění ve firmě.
  • Neznáme nudu, naše práce je různorodá.
  • Podílíme se na úspěchu i podobě nových projektů.
  • Jsme otevřeni novým nápadům.
  • Nečekáme, že budeš IT expert – vše tě naučíme.
  • Místo psaní všemi deseti stačí
    cit pro komunikaci a správná gramatika.

Naskočte k nám

Nevybrali jste si nebo chcete pozici šitou na míru

(Pdf, Docx, Doc, Html, Ods, Zip, Rar)

Správce os. údajů je Alza.cz a.s., IČO 270 82 440. Vaše os. údaje zpracováváme k tomu, abychom danou pozici (a případně i jinou pozici) obsadili vhodným kandidátem. Vámi poskytované osobní údaje (vč. životopisu) jsou nezbytné pro rozhodnutí o uzavření případné pracovní smlouvy (právní základ zpracování).