Nabídka práce v odděleníOnline marketing

2 volná místa

Jedeme na vlně internetu. PPC, CTR, CPT i ROI jsme zařadili do svých slovníků. Každý z nás jsme unikát, dohromady nerozlučný tým s Alza duší.

fotografie zaměstnanců IMKT oddělení

PPC

Nejpočetnější tým našeho oddělení, který denně zakládá, optimalizuje a vyhodnocuje PPC kampaně v systémech Google AdWords i Sklik. PPC žije čísly a všechny aktivity podřizuje jedinému cíli - zisku.

Display

Šestičlenný tým pečuje o display kampaně, přímý nákup, kampaně GDN, videoreklamu na YouTube i RTB. Díky usilovné práci se snaží zvrátit mýtus, že ROI display kampaní musí být vždy záporná.

Analytici

Nový tým analytiků řeší atribuční modelování, které nám pomáhá kampaně spravedlivě vyhodnocovat, i všemožné analýzy nákupních dat. Tyká si s Google Analytics a moře času tráví v naší OLAPové kostce i databázích.

Segmenty

Tým specialistů s velkým záběrem v online marketingu a přesahy do nákupu, obsahové redakce i marketingu pečují o svěřené produktové segmenty a značky jako o vlastní. Všemi prostředky se snaží dělat segment a obrat hezčí.

Sociální sítě

Facebook s desítkami tisíc fanoušky, trendy Instagram i stručný ale úderný Twitter nás opravdu baví. Náš tým kreativních specialistů denně vymýšlí ty nejlepší posty, soutěže, fotky i reklamy, kterými publikum maximálně zaujmou.

Volná pracovní místa v oddělení: Online marketing

Tohle jsme my

Všichni se sem nevejdeme, tak ti představíme alespoň některé z nás.

  • Daniel Munzar

    Daniel Munzar

    grafik

    Dan je sice věkem junior, s grafikou se ale umí pomazlit láskyplněji než senior s prvním vnoučetem. Je těžce závislý na hudbě a kdykoliv si najde čas, aby vyškolil pár florbalových brankařů.

  • Kateřina Jandurová

    Kateřina Jandurová

    vedoucí display týmu

    Máma našeho PPC týmu, která se nedávno ujala i displaye. Pozor! Nenech se zmást jejím mírumilovným úsměvem. Když se jí znelíbíš, bez milosti tě sejme při lasergame! Dvěma věcem se ale ubránit nedokáže – smaženému sýru a své staffordce Eli.

  • Martina Ondrejčíková

    Martina Ondrejčíková

    PPC a social media specialistka

    Jejím revírem jsou sociální sítě, její úsměv je odzbrojující… Martina, slovenská PPC specialistka, je velkou milovnicí Instagramu, focení a západů slunce. Svůj den si nedokáže představit bez čokoládového croissantu.

  • Jiří Janíček

    Jiří Janíček

    display specialista

    Krotitel impresí a vytrvalý bojovník za kladnou ROI displayových kampaní. Dlouholetá opora týmu. Parádní společník na popracovní sedánky, znalec žateckého chmele, nejšikovnější kutil, nadšenec do aut a všeho, co má společné s technologiemi.

  • René Tran

    René Tran

    vedoucí PPC CZ

    Už několik let velká opora PPC týmu. Made in Vietnam. Pro upřímné slovo nejde nikdy daleko. Férový a spolehlivý kluk, se kterým je radost rozebírat problémy světa nejen u popracovního pivka.

  • Matěj Bolen

    Matěj Bolen

    senior analytik

    Vedoucí našeho mladého analytického týmu, má data a SQL dotazy v malíku. Životní optimista, který kromě čísel ovládá i sjezdové lyže, wake a kite, čímž rozšiřuje možnosti komických teambuildingů. Často chodí v doprovodu své čtyřnohé Sněhurky.

  • Jana Mňahončáková

    Jana Mňahončáková

    senior specialista online MKT

    Dlouholetý maskot IMKT oddělení a předák mini týmu specialistů, se kterými pečuje o nové segmenty. Nejvíc času tráví s LEGO kostičkami a jinými Alza Hračkami, se studenty VŠE, kde je ambasadorem předmětu Online marketing, a interním vzděláváním.

  • Ondřej Švarc

    Ondřej Švarc

    specialista automatizace

    Ondra našel zalíbení v psaní užitečných skriptů, kterými v blízké budoucnosti nahradí možná i sám sebe. Proto si ho užíváme, dokud to jde. Vždycky každému poradí, chodí a odchází velmi brzy, nosí volné basketbalové kraťasy a baví nás svými historkami ze života.

Oblasti, kterými se bavíme

  • Testování

    Nevěříme, dokud nevyzkoušíme. Všechno si testujeme na vlastní kůži.

  • Atribuce

    Máme vlastní atribuční model, díky kterému vyhodnocujeme přesněji a přesněji.

  • Automatizace

    Automatizujeme reporting, vytváření i optimalizaci kampaní.

  • Personalizace

    Přistupujeme k různým skupinám zákazníků jinak. Jiné sdělení, jiné bidování.

  • Media plánování

    Tvoříme ucelené mediamixy s jediným cílem - maximalizace zisku.

  • Externí vzdělávání

    Naše knowhow předáváme studentům na VŠE, na konferencích i workshopech.

  • Affiliate

    Máme vlastní affiliate systém. Neboj se ho použít!

  • Segmenty

    Pomáháme našim produktovým segmentům růst a dostat je na špičku trhu.

  • IMKT akademie

    Během tříměsíční akademii lijeme online marketing i do našich kolegů v Alze.

Proč se k nám přidat?

  • Jsme velmi zábavné oddělení, které sedí na balkóně.
  • Patříme pod IT, ale 1/3 z nás jsou dámy.
  • Hádáme se na poradách, ale jinak se máme rádi. Opravdu!
  • Na teambuildingu včelaříme, hrajeme stopovačky nebo opékáme buřty.
  • Čeká nás plnění sázky vedoucího IMKT v běhu na 100 m pod 15 sekund.
  • Často hromadně objednáváme oběd přímo ke kompu.
  • Máme vlastní knihovničku s naučně-populární literaturou.

Naskočte k nám

Nevybrali jste si nebo chcete pozici šitou na míru

(Pdf, Docx, Doc, Html, Ods, Zip, Rar)

Správce os. údajů je Alza.cz a.s., IČO 270 82 440. Vaše os. údaje zpracováváme k tomu, abychom danou pozici (a případně i jinou pozici) obsadili vhodným kandidátem. Vámi poskytované osobní údaje (vč. životopisu) jsou nezbytné pro rozhodnutí o uzavření případné pracovní smlouvy (právní základ zpracování).