Péče o zákazníky

Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.

Jsme na telefonu

Máme čich na to, jak vykouzlit dokonalou zákaznickou zkušenost, i když se na nás občas hrne až 9 tisíc hovorů za den.

Jdeme s dobou

Zkrotili jsme i sociální sítě, proto se s klienty rádi potkáme i tam, kde rádi tráví svůj čas. Fungujeme například na Twitteru, Facebooku ale i Whatsappu.

Odpovídáme na e-maily

Děláme vše pro to, abychom dotazy odbavili co nejrychleji. Jsme dostupní jak na online chatu tak přes kontaktní formulář.

Staráme se o objednávky

Jsme ve střehu, aby se všechny objednávky našich zákazníků vyřídily včas.

Hlásíme chyby

Jsme spojníkem mezi firmou a zákazníkem. Máme přehled, nic nám neuteče. Hlásíme chyby, opravujeme je, a právě díky tomu dokážeme naše služby neustále zkvalitňovat.

Volná pracovní místa v oddělení: Péče o zákazníky

Rolí v oddělení Péče o zákazníky je nespočet, budeme rádi, pokud mrknete na seznam volných pozic a vyberete si. A nebo se nám ozvěte, jen tak.

Z celého přehledu nabídek bychom vypíchli:

Tohle jsme my

Všichni se sem nevejdeme, tak ti představíme alespoň některé z nás.

Lenka Bartizalová

Manažer CC

V Alze jsem od září roku 2019 a s nadšením musím říci, že dynamika kterou Alza má, mě prostě nadchla. Baví mě tu rychlost, se kterou můžeme věci měnit, baví mne tu lidé, kteří jsou prima. A společně, jako jeden tým, děláme všechno pro to, abychom zákazníkům poskytli ty nejlepší, pětihvězdičkové služby. Hledáme další nadšence, tak neváhej a přidej se ke mě do týmu 😊

Lukáš Vrábel

Supervizor CC

Jsem v Alze od roku 2019, kdy jsem se z pozice Zákaznického specialisty německé linky vypracoval na Supervizora. Denně se snažím o dodržování kvality práce, zlepšování našich služeb i spokojenosti našich zákaznických specialistů.

Marek Altera

Supervizor CC

V Alze pracuji druhým rokem na pozici supervizora call centra. Za tu dobu jsem stihl poznal partu mimořádně schopných, odpovědných a nadšených kolegů, stejně jako to, že Alza je skutečným motorem nejen na poli e-commerce, ale i v mém pracovním a osobním životě.

Radim Poruba

Supervizor CC

Mé první dny v Alze jsem zahájil začátkem roku 2020 a musím se přiznat, že pro mě bylo velkým překvapením, když jsem začal prostředí společnosti a našeho call centra v Třinci poznávat. Každý den je úplně jiný a je báječné pozorovat, jak se věci vyvíjejí a mění každý den, každou hodinu a někdy jde i o minuty. U nás se určitě nudit nebudeš ani ty! Společně s mými teamleadry se staráme o to, ať jsou spokojeni naši zákazníci, také naší operátoři a samozřejmě i celá společnost. Těším se na vás!

Sára Zajíčková

Teamleader CX

V Alze jsem od roku 2017, kdy jsem nastoupila jako operátor za uplynulé roky mi Alza hodně dala, naučila jsem se spoustu nových věcí a měla možnosti seberozvoje. Aktuálně pracuji jako vedoucí oddělení, kde mohu své schopnosti předávat ostatním.

Vojtěch Mareš

Teamleader back office

Za dobu mého působení v Alze jsem měl možnost vyzkoušet si v praxi tolik procesů, kolik jiní nepoznají za celou svou kariéru. Alza se dokáže měnit doslova z minuty na minutu, což je asi to, co mě nejvíc baví. Krom mé rodiny a přátel mě udržuje v dobré náladě cukr a kotrmelce na tanečním parketě.

Daniel Görner

Metodik – trenér

Do Alzy jsem nastoupil v polovině roku 2018 jako operátor. Následně jsem si vyzkoušel pozici Teamleadera i trenéra a nyní již přes 2 roky působím na pozici Teamleadera rozvoje Callcenter. Do náplně mé práce patří hlavně vzdělávání a rozvoj každého operátora pomocí našeho metodického týmu, ale i podílení se na zlepšení zážitku při nakupování na Alza.cz. Na Alze mě nejvíc baví nejen neustálé zlepšování zákaznických služeb a rychlost, se kterou se nebojí udávat další směr e-commerce

Proč u nás pracovat?


Jsme centrem všeho dění ve firmě.

Neznáme nudu, naše práce je různorodá.

Podílíme se na úspěchu i podobě nových projektů.

Jsme otevřeni novým nápadům.

Nečekáme, že budeš IT expert – vše tě naučíme.

Místo psaní všemi deseti stačí
cit pro komunikaci a správná gramatika.

Protože u nás se budeš učit od profíků, a zároveň můžeš kariérně růst,
a to nejen v rámci oddělení, ale v rámci celé Alzy.


Kdo jsme a co děláme?

Jsme Callcentrum mluvící 5 jazyky!

Máme šest callcenter. Čtyři v České republice a dvě na Slovensku. V rámci naší práce nebereme jednom telefony, ale odpovídáme na e-maily a dokonce obsluhujeme i sociální sítě jako je Facebook, Twitter nebo Whatsapp.


Jak to u nás vypadá?


Jak se u nás pracuje?

U nás nezažiješ nudu! Naši nejlepší pracovníci jezdí Teslou, o kterou pravidelně soutěžíme, stejně jako o další skvělé ceny. Také se rádi bavíme při různých turnajích, ať už při deskovkách nebo online hrách.