Reklamace

Z oddělení, kam lidé chodí neradi, jsme udělali důvod, proč zákazníci preferují náš e-shop. A to je pořádný úspěch!

TechZone – osobní zákaznický servis

Na TechZone se osobně o naše zákazníky, kteří zboží přišli reklamovat nebo vrátit, stará tým 15 zkušených reklamačních techniků. Denně zde přijmeme jednu čtvrtinu reklamací celé Alzy.

Back office zákaznický servis v Praze Horních Počernicích

I v komunikaci na dálku preferujeme individuální přístup, náš desetičlenný tým se každý den stará o to, aby byla každá zákaznická reklamace odbavena tak, jak má.

Reklamační hala v Praze Horních Počernicích

Hala v Praze Horních Počernicích je srdce reklamací, kde pracuje přes 80 zaměstnanců. Staráme se o to, aby se reklamace dostaly rychle a bezpečně do servisů a poté zpět k zákazníkům.

Volná pracovní místa v oddělení: Reklamace

Rolí na Reklamacích je nespočet, budeme rádi, pokud mrknete na seznam volných pozic a vyberete si. A nebo se nám ozvěte, jen tak.

Z celého přehledu nabídek bychom vypíchli:

Tohle jsme my

Všichni se sem nevejdeme, tak ti představíme alespoň některé z nás.

Tomáš Houda

Teamleader

Na oddělení reklamací působím od roku 2015. V Alze jsem začínal na pozici reklamačního specialisty a v současné chvíli působím jako Teamleader. Ve volném čase relaxuji procházkami se psem. Řídím se heslem, kolik do toho dáš, tolik dostaneš.

David Petráš

Manažer Monetizace

V Alze pracuji od roku 2018, z pozice reklamačního technika jsem se postupně vypracoval na zástupce teamleadera RMA, o rok později Supervizora RMA a nyní v Alze pracuji jako Manager Monetizace. Aktuálně vedu tým sedmdesáti zaměstnanců a mám na starost monetizační část reklamačního oddělení, kde s mým týmem hledáme nové majitele pro použité a vrácené zboží. V Alze mě baví různorodost práce, každý den řeším nové výzvy a příležitosti podílet se na zajímavých projektech.

Lukáš Janeček

Manažer reklamací

Na reklamačním oddělení pracuji jako Manažer reklamací. V Alze mě nejvíce baví různorodost práce. Každý den se setkám s novou výzvou, kterou rád přijímám. Spolu s mým týmem se snažím na jedné straně o maximální zákaznickou spokojenost a týmovou soudržnost na straně druhé. Ve volném čase se věnuji sportu – hraji fotbal a tenis. Musím říct, že jsem hodně soutěživý typ, který se nespokojí s prohrou a chce každý zápas vyhrát. Soutěživost sice není podmínka pro vstup do mého týmu – vítám ale aktivitu, nadšení a hlavně pozitivní myšlení :).

Taťána Kmentová

Vedoucí administrativní podpory

Na reklamačním oddělení pracuji jako Vedoucí administrativní podpory od ledna 2021. V Alze mě nejvíc naplňuje práce s lidmi a také možnost se neustále vzdělávat. Každý den řeším se svým týmem nové úkoly a výzvy, což nás neustále posouvá dál. Jsme skvělá parta jak se smyslem pro humor, tak se smyslem pro odpovědnost. Volný čas trávím ráda aktivně, ať už se svými dětskými svěřenci, které trénuji atletiku nebo v přírodě se svou rodinou a psem. 🙂

Matěj Salák

Key account manager

Do Alzy jsem nastoupil v dubnu 2020 na pozici key account manager. Mojí hlavní náplní práce je navazování a udržování obchodních vztahů se servisními partnery Alzy. Nově pod sebe přebírám tým administrativní podpory, který je v každodenní komunikaci se servisy a za jehož výsledky budu nyní zodpovědný. Beru to jako velkou výzvu. S vedením lidí mám již z předchozích zaměstnání zkušenosti. Mám rád upřímnost, férovost a smysl pro humor. Pokud jsou dodržována jasně daná pravidla hry, jsem zastáncem přátelských vztahů mezi kolegy. 🙂 Mezi mé koníčky patří zejména box, turistika, cestování a poznávání cizích kultur, filmy, seriály a příležitostně se rád odreaguji hrou na playstationu.

Tohle je náš příběh!

Proč u nás pracovat?


Najdeme ti činnost, která tě bude bavit.

U nás se můžeš plně realizovat.

Pokud máš rád elektroniku, budeš tu jako doma.

Denně ti rukama projdou desítky zařízení.

Zlepšíš si své komunikační dovednosti.

Budeš v přímém kontaktu s největšími servisními středisky.