Sales&Purchasing

Nakupujeme i prodáváme. Vybíráme skvělé produkty a jedinečné služby. Pečlivě nasloucháme našim zákazníkům a reagujeme na jejich potřeby a požadavky. Nejen v České republice a na Slovensku, ale v celé EU. Naše organizace nabízí nepřeberné množství kariérních možností i růstu z našeho úspěšného Trainee programu.

S rostoucím počtem aktivit a projektů vznikají další zajímavé (a mnohdy unikátní) pozice.

🚀

Přidáš se k nám? 

Sales & Purchasing Director

Náročná role, zvládnout růst i uřídit tak velké oddělení není práce jen tak pro každého. Zodpovědnosti jsou široké, obchodní oddělení a jeho výsledky totiž zásadně ovlivňují úspěch celé firmy a bez znalosti IT principů i interních procesů, vyzrálého leadershipu, vášně pro čísla, obchod i lidi bychom si určitě tak dobře nevedli. Děkujeme Ondrovi za úspěšné zvládání této náročné úlohy.

Business Assistant

Úžasná role pro mladé talenty, s možností být u velkých věcí, pomáhat řediteli oddělení se všemi business tématy spojené s chodem oddělení, produktů, skladu, nacenění, objednávkám, kontrole a optimalizaci procesů. Toto je pozice, odkud se posouváme na samostatné řízení větších projektů.

EU Division Director [West Europe]

Nová role, která vznikla v kontextu růstu a expanze do EU. Už nejsme nejmenší hráči na poli v e-commerce a naše aktivity směřujeme už dále za hranice CZ/SK. Ředitel zodpovídá za náš úspěch v ostatních zemích západní Evropy.

EU Division Director [East Europe]

Nová role vznikla v kontextu růstu a expanze do EU. Již delší dobu působíme v Maďarsku a kdo ví, koho dalšího přidáme 🙂 Za úspěch za hranicemi zodpovídá další z ředitelů pro Evropu, který samozřejmě úzce spolupracuje s dalšími z vedení naší expanze.

Division Director [1]

Tak trochu tradiční divize s IT sortimentem – počítače, gaming, komponenty. Pro zákazníky jistě jasná volba a za výsledky nese zodpovědnost nejen tým a business Unity, ale hlavně ředitel. Nově pod touto divizí naleznete i oddělení smarthome a osvětlení.

Division Director [2] 

Další z tradičnějších zákaznických segmentů spadají do Divize 2 a kromě mobilních telefonů a zastřešení spolupráce s nejznámějšími značkami, zodpovídají týmy i ředitel za prodej i další spotřební elektroniky.

Division Director [3]

Divize pokrývající sortiment kolem oddychu a zábavy, spadá sem od hraček, přes potřeby pro chovatele, cyklistiky až po elektronické knihy. Naleznete zde i vše okolo drogerie, knih a šperků. Opravdu zajímavá skladba produktové nabídky, náročný mix, ale obchodní zastřešení dává pro zákazníka smysl.

Division Director [4]

Zajímavá Divize se zaměřením na malé a velké spotřebiče, auto-moto, vše okolo zahrady a importu. Perfektní příležitost pro zařazení nových produktů, které tak trochu zkoušíme nabídnout v rámci našeho růstu portfolia našim zákazníkům.

Business Unit Manager [CZ+EU]

Náš Bumák jak říkáme 🙂 vlastně takoví malí ředitelé e-shopu. Svěřenému segmentu dávají směr a strategii, optimalizují ho jak nejlépe dovedou, abychom byli tou nejlepší volbou pro naše zákazníky. Většinou jsou i hlavou našich multifunknčích týmů (Segmentovek)

Product Manager [CZ+EU]

Naši produkťáci jak říkáme 🙂 Ovlivňují úspěch v segmentech. Pečují o několikatisícové produktové portfolio. S perfektní skladbou souvisí hlídání novinek, správných cen, marketingová podpora i vyjednávání s partnery. Jejich práce je opravdu různorodá.

Junior Product manager [Trainee program]

V Trainee programu se staráme o absolventy tak, aby nám dorostli během 6ti měsíců do juniorních produktových manažerů. Učíme je, jak vlastně doopravdy funguje e-commerce. Hodně se školí, sbírají znalosti a ty se pak snaží více či méně úspěšně uplatňovat v praxi.

Business Unit Assistant

Nepostradatelná součást týmů, na výpomoc s administrativou, listingem a zodpovídání zákaznických dotazů. Častá je i spolupráce s dodavateli a uvnitř týmu s produktovými manažery. I zde myslíme na možný kariérní růst například do procesních pozic.

V současné době nejsou žádná volná místa.

A tohle jsme my.

Je nás už přes 200, tak představíme alespoň některé z nás.

Ondřej Hnát

Sales&Purchasing Director

Ondra se po svém letitém působení na roli divizního ředitele posunul na řízení celého našeho oddělení Sales&Purchasing. Jako ředitel zodpovídá za obrat v nižších desítkách mld. Kč a společně s oddělením, které má dnes už téměř 200 členů posouvá Alzu ještě blíže k naplnění naší mise a vize.

Jan Horáček

Division Director [1]

Honza se přes pozici Product Managera a Business Unit Managera posunul do pozice Division Director. V týmu má odborníky na notebooky, desktopy, vše okolo gamingu, veškeré IT a TV příslušenství, síťové prvky, Smart produkty, osvětlení a kancelářské potřeby.  Od malička se pohybuje v prostředí sportu a sportovně se snaží přistupovat i k práci – naplno, férově a s touhou po vítězství.

Juraj Matúšek

Division Director [2]

Juraj se za čtyři roky v Alze vypracoval od Product Managera, přes Business Unit Managera až na pozici Division Director. Pod palcem má kategorie jako jsou mobilní telefony, nositelná elektroniky, televizory a další. Je detailista a potrpí si na preciznosti. Pokud právě netelefonuje nebo neřeší byznys, nejčastěji ho najdete ponořeného do článků různého charakteru.

Martin Hadraba

Division Director [3]

Martin má na starost rychle se rozvíjející segmenty Entertainment, Sport a Beauty. Snaží se je vylepšit tak, abychom se stali jedničkou na trhu. Do Alzy přišel z nadnárodní retailové firmy, takže u nás zúročuje své bohaté zkušenosti. Protože má skvělé procesní přesahy, řeší i témata spojená s logistikou a optimalizaci toku produktů.

Tomáš Urban

Division Director [4]

Tomáš pečuje o segmenty Velkých a malých spotřebičů, Hobby a Auto-moto. Zastřešuje obchod přes těchto několik segmentů, ve kterých by rád udělal z Alzy absolutního lídra na českém i slovenském trhu. Tomáš je fanoušek nejnovějších technických gadgetů, hraje na kytaru, fotí a miluje potápění.

 

Tajemství našeho úspěchu?

 
 

Hodnota pro zákazníka

Prodávat za nejnižší cenu umí každý a my nejsme „každý“. Zákazník u nás musí najít všechno co hledá a ještě něco navíc. Pokud se k nám chcete přidat, těšíme se na vaše vlastní nápady, jak vytvářet nejlepší zákaznickou zkušenost.

Rosteme

Meziroční růst obratu 20 – 30 % nás prostě nutí na sobě pracovat a snažit se, aby nám Alza.cz neutekla. Pokud chcete firmu tahat dopředu, tak musíte být i Vy stále o něco napřed.

V každém segmentu chceme být #1

Nové segmenty otevíráme se stejným cílem, tedy být nejlepší. S kolegy z ostatních oddělení fungujeme jako parta nadšenců, která se spolu snaží vytvořit svůj vymazlený rodinný e-shop.

Zrychlujeme

Díky vlastnímu informačnímu systému, který tvoří páteř firmy, máme možnost rychle uvést do života všechny nápady, které potěší naše zákazníky.

Neustále inovujeme

Přicházíme s novými projekty, sbíráme zpětnou vazbu, učíme se z chyb a učíme se sami. Využíváme roboty, gadgety a jiné technologické vychytávky, které nám umožňují posouvat kvalitu nabídky produktů a služeb.

GTD!

Nejtěžší je realizace myšlenek. Používáme nástroje na organizaci času i práce, abychom měli prostor naše nápady uskutečňovat. Odměnou jsou cool projekty, které za sebou zanecháváme.

Start up prostředí

Jsme kulturně jedineční. Mísí se u nás rysy korporátu a start-up prostředí. Věříme v tuto magickou kombinaci. Občas jedeme trochu chaoticky, v kanceláři máme živé stromy, vodíme si do práce své mazlíčky a pijeme výbornou kávu. Tvoříme malé týmy a nevěříme na škatulky.

Osobní růst

Neustále se vzděláváme, bereme jen ty nejlepší, protože jedině tak uspějeme i v budoucnu. Podporujeme systém interních rotací, pravidelných školení i testování. Chceme v každém vytvářet přesahy a porozumění práci jiných oddělení.

Kdo uspěje?

Každý s kombinací superschopností, které pro úspěch u nás potřebujeme. Rychle se učit, mít všeobecný přehled, selský rozum, ale i výborné počty, logiku a analytické myšlení. Výběrová řízení k nám jsou náročná, ale když jím projdete, máte záruku toho, že u nás budete úspěšní.

Roboti, kteří žijí s námi.

Část naší práce přebírají roboti, které neustále vylepšujeme.

Automatický Objenávací Robot [AOR]

Na základě koeficientu a nastavení nám tento robot pomáhá navrhovat objednávky se zohledněním specifik segmentu, sezony i dat od dodavatelů.

Automatický Importní Katalog [AIK]

Slouží k importu dat od dodavatelů – zejména zalistování produktů, cen a parametrů. Používají ho hlavně naši skvělí asistenti.

Automatický Naceňovací Robot [ANR]

Je určen ke sledování prodejních produktů u vybrané konkurence a nastavení našeho chování vůči ní. Používají ho zejména naši produkťáci.

Jednáme narovinu a nabízíme ti obrovskou on-line zkušenost,
práci pro jedničku na trhu a možnost být u zrodu a rozvoje miliardových e-shopů.

Máme skvělý tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
a neustále se vzděláváme.

Naše práce není snadná, ale je pro nás zábavou.

Těšit se můžete na neformální pracovní atmosféru s férovými pravidly,
bez politiky a zdlouhavých procesů.