
Prodejní síť
Tvoříme svět, ve kterém každý může prožít radost z nákupu myšlenkou a doručení teleportem.
Jestli je naše logistika pomyslnou tepnou, tak my jsme SRDCE ALZY. Ti, kdo udávají tempo a jsou v nejbližším kontaktu se zákazníkem.
Jaké budou vaše hlavní úkoly?
-
Vedení týmu na prodejně – díky vám každý bude přesně vědět, co má dělat a kam směřuje jeho rozvoj.
-
Aktivní prodej produktů a služeb – i vy občas budete prodávat lidem doplňkové produkty a služby, které zákazníci ocení.
-
Kontrola plnění čísel a norem prodejny.
-
A řízení prodejny tak, aby byli zákazníci vždy spokojení.
Co od vás očekáváme?
-
Jste zkušený manažer – zkušenosti s vedením obchodního týmu, jsou pro nás důležité.
-
Prodej je pro vás zábavou – a zároveň dokážete v prodejních dovednostech rozvíjet i svůj tým.
-
Jdete si za svým – nehledáte výmluvy a jste otevřený novým příležitostem.
-
Orientujete se v číslech – dokážete si spočítat náklady a výnosy a zhodnotit, zda vše dává ekonomicky smysl.
-
Máte chuť se učit – čeká na vás spoustu zajímavých školení.
-
A na závěr potřebujeme také maturitu.
A co vám za práci nabídneme my?
Pokud stále váháš proč k nám, podívej se jaké benefity jako zaměstnavatel nabízíme – je jich opravdu hodně.
Jak u nás probíhá výběrové řízení?
S kým se během výběrového řízení potkáte?

Anna Křivská
HR je moje srdcovka a Alza.cz mě prostě baví. Je skvělé mít svého koníčka jako práci a tým jako druhou rodinu. S námi se určitě nudit nebudeš, protože WE ARE ALZA! A kde mě kromě práce kromě práce můžete potkat? Třeba na H.E.A.T programu, na stěně při lezení a také na výletech.

Robert Böhm
V oblasti retailu se pohybuji již šestým rokem a prošel jsem si cestu od konzultanta prodeje až po vedoucí pozice. Aktuálně působím jako regionální manažer v Alze a hledám další nadšence pro ten nejlepší zákaznický servis. Pojď se mnou nastartovat svou kariéru! 🙂