Manažer/ka marketingových kampaní

Marketingová komunikace pro nás znamená 4 týmy rozdělené po segmentech, které se starají nejen o to, co Alzák křičí, ale především o to, kolik naše kampaně v součtu vydělají a jaké vnímání značky budují. Do těchto 4 týmů hledáme nové posily na tvorbu 360 marketingových kampaní. 

Co byste dělali?

  • Navrhovali marketingové kampaně pro různé segmenty (kategorie na Alze) od prvotního nápadu až po vyhodnocení.
  • Připravovali analýzu trhu, prodejů, příležitostí - protože bez toho nesestavíte budget. Ten není předem jasně dán.
  • Navrhovali vhodný mediální mix pro komunikaci kampaně a definovali si cílovou skupinu - protože správné cílení je část úspěchu.
  • Navrhovali komunikaci celé kampaně a jednotlivých segmentů.
  • Koordinovali práci grafiků/grafiček a copywriterů, protože oni ti dodávají podklady. Nejsou ve vašem týmu, ale pomáhají vám s kompletací kampaně.
  • Realizovali nakonec celou kampaň a po jejím ukončení ji i vyhodnotili. Musíme vědět, jak nám fungovaly a od toho se příště odrazit. Počítá se navýšení obratu a výše zisku.
  • Dále by pak dávali následná doporučení pro další kampaně, protože u jedné určitě nezůstanete.

Co by vám mělo být vlastní?

  • Umíte logicky přemýšlet, dávat si věci do souvislostí a kombinovat to se znalostmi ze školy.
  • Dokážete se rozhodnout a za svým rozhodnutím si stát.
  • Přemýšlíte byznysově a nejen v kontextu hezká/ošklivá kampaň. Důležité je, aby byla funkční, tj díky ní se produkty prodávaly.
  • Máte minimálně 1,5 roční zkušenost s koordinací kampaní, plánováním médií, nastavováním budgetů, ... Není to pozice pro úplného nováčka.
  • Vzdělávání se v oboru i mimo něj. Očekáváme, že si sami aktivně hledáte informace, chodíte na konference a sledujete trendy v oboru.
  • Dokážete se rychle zorientovat a změny vás nevykolejí, protože je berete jako možnost k vylepšení.

Co nabízíme?

  • Vaši práci uvidí miliony zákazníků několikrát týdně, možná i denně.
  • Propojení čísel a marketingu, protože oboje je pro byznys důležité.
  • Jsme velká firma, ale rozhodně ne korporát, na procesy si nepotrpíme.
  • Spolupracujeme s firmami, které mají miliardové rozpočty a i s těmi můžeme hrát náš marketing.
  • Máme neformální firemní kulturu - nápady vítáme, nemáme dress code, jsme dog-friendly a všichni si tykáme.
  • Flexibilní pracovní doba a práce z domova nyní i z dlouhodobého hlediska.

A co dál?

  • Využíváme MultiSport kartu a ActivePass a máme příspěvky na stravování.
  • Slevy máme na celý sortiment Alzy - od sprchového gelu, pře sekačku až po mobilní telefon.
  • Chodíme na jazykové kurzy, kde si sami určíme, co chceme pilovat. Jazykovku máme na míru a lektoři dochází za námi.
  • Interní systém vzdělávání a externí kurzy, na které vás vyšleme i mimo zkušební dobu. Počítejte i s konferencemi, meet-upy či školeními na soft-skills.
  • Možnost osobnostně i pracovně vyrůst u nás není otázkou mnoha let, jde to mnohem rychleji. Je to jen o tobě a tvých ambicích.
  • Pracujeme v kancelářích se živými stromy, solnou jeskyní, posilovnou, lezeckou stěnou, saunou a kavárnou, kde se budete cítit dobře.

Jak vypadá výběrové řízení?


Po reakci vám pošleme ještě více informací


Online test 
na doma 


První kolo s HR


Case study
a doma



Druhé kolo s
HR a manažerem


Pokud vše klapne, pošleme nabídku


Vždy dostanete feedback

Na pozici Manažer/ka marketingových kampaní v průběhu výběrového řízení potkáte

Kobrlová Nicole

V Alza.cz se starám o dodání veškerých HR služeb pro oddělení B2B, Vendor Partnerů a Marketingu. Mezi mé hlavní kompetence patří zastřešení kompletního náboru všech rolí do jednotlivých oddělení. S manažery pak společně spolupracuji nad vzděláváním a rozvojem jejich oddělení, přípravy a průběhu onboardingu pro nové tváře, ale i nad adaptačními rozhovory a zpětné vazby.

Blažková Klára

Z juniorní pozice manažera marketingových kampaní jsem se rychle vypracovala až do čela jedné z divizí marketingu. Aktuálně řídím hlavní kampaně napříč všemi kanály a zeměmi, kde Alza působí (ČR, SR a HU), podílím se na strategickém plánování marketingových aktivit firmy a také na její expanzi do Maďarska. Můj tým stojí za kampaněmi jako je Vánoční kampaň, Třetinka, Lednový výprodej. Mám ráda italské ferraty, ráda lyžuji a vařím.
Hall office park
U Pergamenky 2
Praha 17000
null

Mám zájem

Zaujala Vás nabídka práce na pozici: Manažer/ka marketingových kampaní ? Neváhejte a dejte nám o sobě vědět.

(Pdf, Docx, Doc, Html, Ods, Zip, Rar)

Správce os. údajů je Alza.cz a.s., IČO 270 82 440. Vaše os. údaje zpracováváme k tomu, abychom danou pozici (a případně i jinou pozici) obsadili vhodným kandidátem. Vámi poskytované osobní údaje (vč. životopisu) jsou nezbytné pro rozhodnutí o uzavření případné pracovní smlouvy (právní základ zpracování).