Specialista/Specialistka zákaznického servisu s NĚMČINOU

Pro naše pražské call centrum hledáme Specialisty, kteří ovládají němčinu.

Jsme parta lidí, která odpovídá na dotazy našich zákazníků jak telefonicky, tak písemně. Obrací se na nás zákazníci i z jiných krajů světa, pakliže Tě baví jazyky a komunikace s lidmi, jsi náš člověk :) 


Proč si to u nás zamiluješ?

  • Nástupní mzda až 38.000 Kč
  • Výborná dostupnost našeho call centra - sídlíme v Praze Holešovicích vedle našeho Showroomu - 75 m od zastávky Tusarova.
  • Individuální přístup - školení, která Ti umožní být lepší a získat přesah v oborech, které Tě zajímají.
  • Možnost kariérního růstu - upřednostňujeme interní výběrová řízení a Call centrum je skvělým odrazovým můstkem.
  • Stravenky - v okolí jsou výborné restaurace.
  • Dog Friendly office - máš-li vychovaného psího mazlíčka, vezmi si ho s sebou do práce.
  • Benefity: zaměstnanecké slevy, Multisport karta, zvýhodněné volání, výuka jazyků - proč se nezdokonalovat :)
  • Zaměstnanecké parkoviště hned vedle našeho Call centra.
  • Pro dynamické prostředí. Alza.cz se neustále mění, roste a s tím jsou spojené procesy a přesahy, které během působení s námi nasbíráš.
  • Pro stabilitu. I přes všechno světové dění máme obraty a práce je tu víc než dost, fakt :).

Co všechno budeš mít pod palcem?

  • Budeš přijímat příchozí hovory našich zákazníků (primárně v německém jazyce) a snažit se jim zodpovědět všechny dotazy.
  • Tvou zodpovědností bude také e-mailová komunikace, dotazy se k nám dostávají i touto cestou.
  • Můžeš si přivydělat doplňkovým prodejem služeb.
  • Staneš se součástí sehraného týmu - Tvůj nadřízený s týmem Ti pomohou se vším, s čím budeš potřebovat.
  • Ověřovat některé informace na jiných odděleních v rámci Alzy.
  • Pracovat v režimu krátký-dlouhý týden. Tzn. 12 hodinové směny.

Čeho si na Tobě budeme cenit?

  • Zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra jsou pro nás výhodou, nikoli podmínkou.
  • Nadprůměrných komunikačních dovedností - nebojíš se zvednout telefon.
  • Máš týmového ducha a chuť se stát součástí fajn kolektivu.
  • Máš vztah k moderní technologii.
  • Máš pozitivní přístup k práci a nebojíš se vzdělávat.
  • Ovládáš NJ na komunikativní úrovni (C1/C2).
  • Trpělivosti a vstřícnosti. Je důležité myslet na to, že všichni občas máme "své dny" a pokud Ti volá zákazník a je ve špatném rozpoložení, spoléhá na to, že jsme profíci.

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

  • Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu.
  • Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na osobní pohovor.
  • Máš-li dotaz, obrať se na zaneta.skalova@alza.cz

Na pozici Specialista/Specialistka zákaznického servisu s NĚMČINOU v průběhu výběrového řízení potkáte

Skálová Žaneta

Do této doby si přesně vybavuji můj pohovor v Alza.cz na pozici pokladní - Holešovice. Je tomu 3 roky a nikdy by mě nenapadlo, že budu mít tu příležitost rozšiřovat náš #alza tým o další kolegy.

Vrábel Lukáš

Lukáš je u nás od roku 2019, kde sa z pozície Zákazníckeho špecialistu nemeckej linky vypracoval až na Supervízora. Denne sa snaží o dodržiavanie kvality práce, zlepšovanie našich služieb i spokojnosti našich zákazníckych špecialistov. Vo voľnom čase má rad stolové hry, maľovanie figúriek, a hlavne kvalitnú kávu. V prípade, že sú Vašou vášňou jazyky, určite s ním prídete do kontaktu. Má na starosti nielen náš nemecký a anglický tím, ale aj chod celého CZ a SK call centra
Prodejna P7 - Holešovice
Jateční 33a
Praha 17000
null

Mám zájem

Zaujala Vás nabídka práce na pozici: Specialista/Specialistka zákaznického servisu s NĚMČINOU? Neváhejte a dejte nám o sobě vědět.

(Pdf, Docx, Doc, Html, Ods, Zip, Rar)

Správce os. údajů je Alza.cz a.s., IČO 270 82 440. Vaše os. údaje zpracováváme k tomu, abychom danou pozici (a případně i jinou pozici) obsadili vhodným kandidátem. Vámi poskytované osobní údaje (vč. životopisu) jsou nezbytné pro rozhodnutí o uzavření případné pracovní smlouvy (právní základ zpracování).