
Online marketing
Jedeme na vlně internetu. PPC, CTR, CPT i ROI jsme zařadili do svých slovníků. Každý z nás jsme unikát, dohromady nerozlučný tým s Alza duší.
Zajišťujeme prémiovou službu v obsahu, offline a digital marketingu pro nejvýznamnější značky, které v našem portfoliu máme, jako jsou například LEGO, Samsung, HP, Microsoft a mnohé další. S ohledem na naše společné marketingové a obsahové potřeby tak tvoříme, spravujeme, optimalizujeme a vyhodnocujeme veškerý obsah konkrétní značky na našem webu. Díky tomu pak naši zákazníci najdou u produktů detailnější popisky, obrázky či videa, která jim pomohou správně se rozhodnout při svém nákupu. Náplň práce ale často není „jen“ o správě obsahu – podílíme se i na tvorbě ideálního mediaplánu, vymýšlíme, do jakých kanálů investovat a vyhodnocujeme veškeré online a offline marketingové aktivity.
Aktuálně do našeho týmu hledáme specialisty, kteří se chtějí naučit něco nového, podílet se na velkých projektech a nezaleknou se nových výzev. Uplatnění u nás najdou jak šikovní absolventi / junioři, tak i zkušení specialisté, kteří se již v oboru pohybují nějaký ten pátek. Představujeme si někoho, kdo se neutopí v hromadě zadaných úkolů, nezalekne se komunikace s partnery ze známých a velkých značek a současně dokáže navrhnout strategii, kterou posune jak prezentaci dané značky na Alza.cz, tak hlavně i její obrat a business celkově. Troufneš si?
Co bude tvá náplň práce a co je pro nás důležité? 📊
-
Dostaneš na starost dvě až tři značky a tvým hlavním úkolem bude řídit a naplňovat strategii vendora s ohledem na cíle daného segmentu. Budeš optimalizovat a rozšiřovat jeho obsah, a to všechno vždy s ohledem na naše zákazníky.
- Tvojí největší zodpovědností bude kvalita značek, za které budeš zodpovídat, a to od produktových popisků přes parametry, výrobcovské kategorie až po články a recenze. Důležitý je pro nás vždy zákazník a SEO best practice.
-
S kolegy z Vendor týmu budeš spolupracovat na tvorbě mediaplánů a budeš se tak podílet na rozhodnutích, do kterých aktivit investovat.
-
V neposlední řadě budeš zpracovávat analýzy z Google Analytics a sell-out reporty. Jen díky nim víme, že děláme naši práci dobře.
- Důležité pro nás je, abys měl/a dobré komunikační schopnosti a týmového ducha. Denně se budeš potkávat s kolegy z jiných oddělení i jiných firem a společně budete naplňovat své plány a strategie.
Jak jsme si tě vysnili? 👩💻
-
Máš povědomí o tom, co je SEO a content marketing a jak to celé funguje. I když jsi v oboru úplný nováček, zkusíš se před pohovorem mrknout na základní pojmy, ať poznáme, že máš o téma opravdový zájem.
-
Už jsi někdy pracoval/a na vytváření webového obsahu. Na psaní textů u nás máme zkušené copywritery, ale jelikož řídíme jejich práci, musíme jim být dobrými parťáky.
-
Dokážeš myslet analyticky a nezalekneš se vyhodnocování své práce a určování si priorit. Nerozhoduješ se na základě pocitu, ale umíš si ke svým rozhodnutím zajistit ta správná data.
-
Máš už třeba i zkušenosti se základy Google Analytics a Google Data Studia.
-
Nechybí ti pečlivost a samostatnost. Ale nemusíš se ničeho bát – každý nováček má u nás svého buddyho, který ti ze začátku se vším pomůže.
Co na oplátku slibujeme my? 💚
-
Možnost se přímo podílet na rozvoji české jedničky v e-commerce.
-
Skvělý buddy systém – zkušenější kolega ti bude k ruce a pomůže ti projít celou adaptací.
-
Samozřejmostí jsou i další benefity jako zaměstnanecké slevy, jazykové kurzy, MultiSport benefit karta, stravenky, 5 Whatever days, uLékaře.cz, finanční odměny k pracovním výročím, posilovna, solná jeskyně a sauna přímo v kanceláři a mnoho dalších.
-
Poznáš tu spoustu inspirativních a nadšených lidí, se kterými se rád/a potkáš i po práci.
-
Volnost v projektech a samostatném fungování, maximální důvěra v celý tým.
-
Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme většinou 2-3 dny v týdnu, zbytek jsme na homeoffice.
-
Máme kanceláře s živými stromy, fotbálkem, ping-pongem, solnou jeskyní, posilovnou, saunou a meetingy probíhají třeba v kavárně.
Co se bude dít po odeslání životopisu nebo LinkedIn profilu?
S kým se potkáte během výběrového řízení?

Anika Rychlíková
HR Specialist
Sama jsem v Alze nováčkem – proto se do Vás dokážu velmi dobře vcítit. 😊 Hledala jsem společnost, kde se budu moci rychle učit, mít možnost růst a být mezi inspirativními lidmi – to Alza 100% splnila a ráda bych tuto možnost zprostředkovala i Vám. Mým úkolem je najít pro oddělení Digital Marketingu ty nejlepší budoucí zaměstnance a poskytnout komplexní péči těm stávajícím. A s tak skvělými manažery (Vašimi případnými nadřízenými), jaké v Alze máme, je to hračka. 😊

Klára Kouřimská
Head of SEO & Content
V Alze jsem začínala v roce 2014 na oddělení Financí, ale brzy jsem pochopila, že controlling a účetnictví pro mě nebudou to pravé. Až na oddělení Online marketingu jsem poznala, co mě baví a čím se chci zabývat. Aktuálně vedu oddělení SEO a Content marketingu, kde se se skvělým a zkušeným týmem staráme o veškerý obsah, který u nás na webu vidíte. Svůj volný čas pak ráda trávím hraním volejbalu, objevováním nových deskových her a cestováním.

Ondřej Chaloupecký
Head of SEO & Content
Mám rád změny a zároveň rád přijímám nové výzvy.
Na práci v SEO & Content týmu mě baví především široké spektrum témat. Nastavení strategie na základě analýzy dat, sledování a optimalizace nákladů nebo spolupráce s UX týmem a s tím spojené kroky pro zlepšování konverzního poměru. Baví mě kombinace šikovných lidí přemýšlejících nad automatizací procesů. Dobrou náladu a pozitivní energii čerpám především ve flexibilní pracovní době, možnosti práce z domova a při cestování po světe.

Zuzana Tomková
Vendor Content Team Leader
V Alze mám na starosti Vendor Content tým, který pomáhá značkám růst. V našem týmu to není jen o contentu, SEO, ale také o analytice, online marketingu a projektovém řízení. Na mé práci mě baví její různorodost a možnost neustálého rozvoje. Mám ráda kávu, běh a knihy.