Nabídka prácePro studenty

16 volných míst

Víme, že studenti jsou budoucnost,
a tak pro ně stále vymýšlíme nové příležitosti

#inovace

Inovace posouvají svět kupředu. Už jsi slyšel například o našem Mikrozaměstnávání, které zrealizoval Šimon?

#pohoda v kanclu

Chtěl si někdy probrat zajímavé téma s ředitelem celé firmy, ale setkal ses s ním pouze na obrázku organizační struktury? U nás s ním můžeš probrat cokoliv třeba na naší firemní vile. A takhle funguje celá Alza. Můžeš nosit, v čem se cítíš pohodlně a pracovat, kdy ti to vyhovuje nejvíc.

#Work hard, party harder

Práce nás baví, ale umíme (se) i vypnout. Zkušenosti, které tady nasbíráš jsou k nezaplacení.

#svoboda

Nemáme klasické mantinely, tudíž se můžeš dostat k práci, kterou by ti jinde sotva svěřili. S tím však také souvisí velká zodpovědnost. Troufneš si?

#vzdělávání a kariéra

Aby firma rostla, musí růst i zaměstnanci. Nevadí, že, u nás budeš pracovat na částečný úvazek, na školení můžeš chodit taky. Dozvíš se na nich třeba jak fungují PPC, bitcoin anebo se třeba naučíš základy SQL. Což pak můžeš rovnou využít v praxi.

Volná místa

Začínalo u nás mnoho studentů

Mnoho studentů začalo svoji kariéru v Alze a i díky nic jsme dneska tam, kde jsme.

  • Radek Hampl

    Radek

    Human Resources

    V Alze můžu své nápady na zlepšení prosadit v horizontu dnů. Nemusím jen přijímat nové kolegy, ale také si vymýšlet projekty, které mi dávají smysl.

    V situaci, ve které se nachází pracovní trh, je mým cílem spokojený kandidát, který se bude u nás cítit v pohodě. Nechodím kolem problémů, ale řeším je.

    I když jsem tu pár měsíců, tak se nemusím bát ozvat, pokud s něčím nesouhlasím.

  • Šimon Kubita

    Šimon

    IT

    Do Alzy jsem chtěl už jako "malý kluk" hned po střední. V polovině roku 2015 se mi to povedlo a od té doby si tu jedu na vlně firemní kultury. Alzičku se snažím chápat jako celek a posouvat ji dál primárně skrz IT projekty.

    Jako programátor našeho informačního systému vymýšlím také nové "fíčury", které nám mohou přinést miliony. V Alze rostu osobně i profesně rychleji, než kdekoli jinde, a to je důvod, proč tu jsem.

  • Jan Lupač

    Honza

    Marketing

    Začal jsem pracovat v 16 letech na prodejně Alzy jako brigádník. Začátkem 2017 jsem dosáhl na vysněnou pozici projektového manažera. Každý kvartál trávím na jiném oddělení a poznávám tak celou firmu do úplných detailů.

    Mým cílem je vymýšlet a efektivně řídit inovativní projekty, propojovat lidi na odděleních a pomáhat Alze být o krok napřed. Skvělý kolektiv a inspirující prostředí pro změnu osobnostně posouvají mě, čímž se mi plní sen.

Pište u nás svoji závěrečnou práci

Psát diplomovou práci ve spolupráci se specialisty? Velká výhoda pro její obhajobu i start pracovní kariéry.
Stačí si vybrat z našich témat nebo přijít s vlastním, které nás zaujme.

  • Garant: Jiří Schejbal

    Cílem práce je snížení nákladů na zpoplatněné odkazy na cenových srovnávačích a optimalizace výše bidů u jednotlivých produktů podle konkurence v reálném čase.
    Cenové srovnávače obvykle na začátku výpisu s odkazy na eshopy, které prodávají hledaný produkt, zobrazují placené pozice. Uvedení eshopu v placené části výpisu a jeho pořadí je určené částkou za proklik (tzv. bidu), kterou eshop srovnávači nabídne. Jednotliví konkurenti soutěží o dané pozice svými nabídkami bez znalosti nabídky ostatních. Cílem práce je určit, které pozice mají ideální poměr mezi konverzí a výší bidu, a navrhnout algoritmus pro stanovení optimální cenové nabídky pro tyto pozice v reálném čase. Cenové srovnávače typicky neposkytují API pro zjištění aktuálního umístění daného eshopu v cenovém srovnávači u daného produktu a proto je jednou z řešených oblastí práce vybudování vlastního crawleru s následnou analýzou obsahu webových stránek s konfigurovatelnou gramatikou pro jednotlivé cenové srovnávače.

  • Garant: Jiří Schejbal

    Cílem práce je optimalizace investic do jednotlivých kanálů internetového marketingu.
    Zákazníci přichází do eshopu mnoha různými kanály, např. přímo zadáním adresy ve webovém prohlížeči, z oblíbených položek, z vyhledávačů, z cenových srovnávačů, z emailových nabídek, z reklamních bannerů, z webů provizních partnerů. Zákazník obvykle před koupí navštíví eshop opakovaně z různých příchozích kanálů. Očekáváným výsledkem práce je stanovit klíčové faktory pro jednotlivé kanály a následné interakce, které vedou zákazníka ke konverzi.

  • Garant: Vladimír Dědek

    Cílem práce je vytvoření algoritmu pro vyhledávání produktů a produktových kategorií podle zadaného výrazu, který bude splňovat požadavky na přesnost, relevanci a rychlost.
    Součástí algoritmu musí být konfigurovatelné přetěžování pořadí výsledků vyhledávání např. podle atributu produktu nebo produktové skupiny, ve kterém byl výraz nalezený, počtu výskytů výrazů v nalezeném textu, pozice v textu nebo podle vzdálenosti slov hledané fráze v textu (proximity search). Navržené řešení musí podporovat našeptávání, české, slovenské, anglické a německé tokenizéry, stopwords filtry a ICU s rozšiřitelností pro další evropské jazyky. Samostatně je možné řešit problematiku stemmer filtrů, překlepů, psaní bez diakritiky, synonym, vazeb na různá technická označení, nedělitelných víceslovných technických označení, přetěžování výsledků podle prodejů a dřívějších prokliků z výsledků vyhledávání, přetěžování výsledků podle předchozího chování uživatele a další. Samostatně je také možné řešit problematiku sémantického vyhledávání v eshopu.

  • Garant: Miroslav Spousta

    Diplomová práce se zabývá tématem personálního marketingu společnosti Alza.cz, jehož cílovou skupinu jsou studenti a absolventi vysokých škol. Jejím hlavním cílem je poskytnout návrhy a doporučení, s jejichž pomocí by společnost Alza.cz zefektivnila svou marketingovou komunikaci a uplatňování HR marketingu s cílovou skupinou studentů a absolventů.
    Lidé jsou základem všech organizací, bez nich by nemohly existovat. Alza.cz není výjimkou. Bez schopných zaměstnanců bychom nebyli tam, kde jsme. Těch „pravých“, kteří přesně zapadají do jednotlivých pozic, ale není mnoho a najít je není jednoduché. V řadách studentů je velké množství těch s potenciálem, kteří chtějí pracovat a posouvat se dál. A přesně ty chceme u nás v Alza.cz. Otázkou je, jak se k těmto lidem dostat. Personální marketing zaměřený na studenty je určitě možnou cestou. Něco málo už máme, ale celý koncept fungování personálního marketingu se zaměřením na studenty je třeba teprve nastavit.

    Klíčová slova:
    Personální marketing, employer branding, studenti, absolventi, komunikace a komunikační kanály, průzkum trhu

Hostující speakeři

V Alze pracuje spousta inspirativních lidí. Možná byste se s nimi chtěli potkat nebo je nechat mluvit na Vaší univerzitě.

Ozvěte se nám přes kontaktní formulář nebo pište na Martina.Brixi@alza.cz a třeba se ukážeme.

Aktuální informace o přednáškách, soutěžích a dalších akcích pro studenty sleduj na našem Facebooku.

Studentský program Alza.cz

Studentské slevy

Studenti u nás mají ceny, na které jinak dosáhnou jen VIP klienti.

Studentská prodejna

Využij výhody a zázemí naší Dejvické prodejny.

Vzdělávání a soutěže

Vyzkoušej naše zázemí pro studenty a ukaž svou kreativitu.

Zobrazit studentský program

Naskočte k nám

Nevybrali jste si nebo chcete pozici šitou na míru

(Pdf, Docx, Doc, Html, Ods, Zip, Rar)

Správce os. údajů je Alza.cz a.s., IČO 270 82 440. Vaše os. údaje zpracováváme k tomu, abychom danou pozici (a případně i jinou pozici) obsadili vhodným kandidátem. Vámi poskytované osobní údaje (vč. životopisu) jsou nezbytné pro rozhodnutí o uzavření případné pracovní smlouvy (právní základ zpracování).