Evropská expanze

HLEDÁME PŘÍLEŽITOSTI V ZAHRANIČÍ A POSKYTUJEME ZÁKAZNÍKŮM V EVROPĚ JEDINEČNÝ ZÁŽITEK Z NÁKUPU.

Co máme na starosti

Strategie expanze

Každou zemi vnímáme jako jedinečnou entitu a stejně přistupujeme i k plánování KPI a strategických kroků v rámci zahraniční expanze. Sledujeme a vyhodnocujeme odlišnosti jednotlivých trhů a těm pak přizpůsobujeme celý proces výběru a dokončení objednávky tak, aby si každý zákazník z kteréhokoli koutu Evropy připadal na Alze jako doma.

Logistika

Jsme si dobře vědomi, že rychlost doručení je klíčovým faktorem pro spokojenost našich zákazníků. Prostřednictvím našich distribučních center a logistických partnerů se snažíme nabízet v každé zemi nejoblíbenější dopravce a způsoby doručení a hledáme cesty, jak se co nejvíce přiblížit naší vizi objednání myšlenkou a doručení teleportem.

Sortiment

Pokud vás už nudí vyjednávat a nakupovat zboží pro náš malý český rybník, máme pro vás pořádnou výzvu – sednout si před prázdný list papíru a navrhnout ten správný sortiment, který potěší Maďary, Rakušany nebo Francouze. Nebát se postavit násobně větším konkurentům. Je to dobrodružství a velká týmová radost z každého úspěchu.

Překlad a lokalizace

Přeložit celý web do pěti cizích jazyků není žádná legrace. Naší prací tak není „jen“ překládat, ale také soustavně vylepšovat proces překladu tak, abychom za pomoci automatizace a unikátních řešení překládali rychleji a levněji při zachování kvality obsahu. Také dobře víme, že prostý překlad nestačí, proto u nás vzniká i unikátní obsah připravený na míru každé zemi.

Marketing & Online marketing

Mysleli jste si, že za hranicemi České republiky na Alzáka nenarazíte? Omyl! Už pár let se učí cizí jazyky a zejména u zákazníků v Maďarsku si získal velkou oblibu. TV reklamy a billboardy však nejsou vše. SEO, internetové vyhledávače, cenové srovnávače, akční portály – to jsou místa, kde můžeme jít našim zákazníkům nejlépe naproti.

Péče o zákazníky

Jde nám o jediné, a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách. V našem call centru máme i mezinárodní týmy operátorů hovořících jazyky všech zemí, kde Alza působí. Změna objednávky, ztracený balíček, vrácení a reklamace – s tím vším ochotně pomůžeme zákazníkům ze Segedínu i z Bordeaux.

Volná pracovní místa v projektu Evropská expanze

Tohle jsme my

Martin Němeček

Head of EU Operations

Přes dva roky jsem působil na pozici business asistenta představenstva, kde jsem měl příležitost poznat fungování celé firmy. Nyní jsem zodpovědný za naši mezinárodní expanzi, od přípravy strategie a P&L až po řízení konkrétních projektů a týmů, převážně v provozní části firmy.

Pavel Roubínek

EU Division Director

V Alze jsem od roku 2016 a postupně jsem se vypracoval až na pozici EU Division Director, kde společně se svým týmem řídím expanzi Alzy do dalších zemí. Reportuji přímo představenstvu Alzy a s oblibou říkám, že je to jako hrát hru na nejvyšší obtížnost, bez možnosti SAVE/LOAD. 

Daniel Naxera

EU Division Director

Po mnoha letech v oblasti rychloobrátkového zboží (kosmetice) jsem se připojil k týmu Alzy, abych svými zkušenostmi s vedením byznysu v zemích střední Evropy (CZ, SK, HU a PL) pomohl dosáhnout toho, že se Alza v následujících letech stane jedničkou také na trhu v Maďarsku.

Lukáš Mikolášek

Operations Manager –⁠ AT

Do Alzy jsem nastoupil v roce 2017 po necelých 6 letech v automobilovém průmyslu. V AT jsem se podílel na otevření první pobočky na západním trhu, řeším legislativní otázky a rozvíjím aktivity Alzy v DACH regionu. Postupně rozvíjíme i služby pro firemní zákazníky.

Csaba Takács

Operations Manager –⁠ HU

Do Alzy jsem nastoupil v roce 2017 jako manažer expanze. K nejdůležitějším projektům, na kterých jsem se podílel, patří vybudování a spuštění provozu největšího showroomu v Budapešti, budování a rozvoj sítě Alzaboxů, komunikace s vendory, akvizice a otevření skladů v Budapešti.

Lukáš Vrábel

Supervizor Call centra EU

Od svého nástupu v roce 2019 jsem se postupně vypracoval až na Supervizora evropského call centra. Denně dbám na dodržování kvality, zlepšování služeb i spokojenost našich zákaznických specialistů. Ve volném čase mám rád společenské hry, malování figurek a hlavně kvalitní kávu. 

Andrea Slaná

Country Manager – SK

Když jsem na začátku roku 2010 nastoupila do Alza.sk na pozici Regionálního manažera, bylo nás rovných deset a na Slovensku jedna prodejna. Za ty roky jsme se rozrostli po celém Slovensku a nyní nás jsou stovky 😊 A já se těším na další novou výzvu, která na nás čeká v Rakousku. 

Jakub Kalina

Head of EU Localisation

V Alze jsem začal v roce 2016 jako content specialista, několik let vedl obsahovou redakci a nyní se nejvíce věnuji strategii lokalizačního týmu a businessovým i vývojovým projektům pro zahraniční expanzi. Volný čas trávím převážně s rodinou.

Hana Žáková

Business Unit Manager

V Alze řídím celé oddělení elektronického obsahu a zároveň jsem členem týmu DE expanze, kde mi na srdci leží především perfektní nákupní zážitek zákazníků. Své kolegy pravidelně motivuji nejen ke čtení, ale také k pohybu, neboť do práce pravidelně jezdím na kole.

Marcel Ištván

Traffic Manager

Nastoupil jsem v roce 2015 jako PPC specialista pro EU a SK. V současnosti hlídám návštěvnost a průměrný obrat a zisk performance kampaní pro vybrané evropské země. Pravidelně také analyzuji nové příležitosti, takže bývám prvním, kdo se potká s novými světovými trendy v online marketingu.

Petr Novotný

Transport Manager

Mým cílem je posunout Alzu do Evropy s prvotřídní dopravou a kvalitou a zkracovat vzdálenosti mezi zákazníkem a nejlepším produktem. Zajímám se o moderní trendy v logistice a vždy vnímá hodnotový řetězec jako celek. „Improve Today, Enjoy Tomorrow“. Rád se nabíjím delším během při východu slunce.

Pavel Beran

IT Business Partner

Začínal jsem jako webový vývojář, ale poměrně rychle jsem si uvědomil, že mě nebaví jen technická, ale i obchodní stránka věci. Přes roli projektového manažera jsem se dostal do Alzy a postupně se posunul do role IT Business Partnera pro expanzi do Evropy. Mimo práci mě baví sport, hlavně posilovna, golf a malý fotbal. 

Na čem pracujeme

Lokální distribuční centra

Předpokladem úspěšné expanze je šíře dostupného sortimentu k okamžitému vyzvednutí a rychlost a kvalita doručení. Proto jsme v loňském roce spustili provoz prvního distribučního centra za hranicemi ČR a Slovenska v Budapešti. Za čtyři měsíce jsme našli budovu, celou ji vybavili a naplnili zásobami, sehnali a zaučili zaměstnance a vše uvedli do provozu na předvánoční sezónu.

Zákaznické hodnocení

Hodnocení zákazníků nám jednak nastavuje zrcadlo a současně pomáhá dalším potenciálním zákazníkům rozhodnout se pro nákup u nás. Proto se zpětnou vazbou pečlivě probíráme a snažíme se všechny překážky a problémy co nejrychleji řešit. Výsledkem mohou být jak drobné úpravy v procesu objednávky, tak rozsáhlé vývojové projekty, všechny však mají společný cíl – spokojeného zákazníka.

Expanze do dalších zemí

Kromě péče o země, kde už Alza působí, hledáme i prostor a příležitosti k další expanzi. V loňském roce jsme tak spustili nový web Alza.fr. Během léta jsme vybrali sortiment, postavili nové týmy překladatelů a operátorů na call centru, přeložili celý web, napojili dopravce a platební bránu a přes veškeré technické i právní překážky spustili nový web po necelých pěti měsících od prvotního rozhodnutí.

Proč se k nám přidat?

Nabízíme ti obrovskou online zkušenost, práci pro jedničku na trhu a možnost realizovat vlastní nápady s reálným dopadem na business.

Můžeš se učit přímo od nejseniornějších a nejšikovnějších lidí, kteří vedou špičku české e-commerce.

Nahlédneš pod pokličku téměř všech oddělení v Alze a dostaneš příležitost podílet se na rozvojových projektech z různých oblastí našeho fungování.