Prozatím nejnovějším přírůstkem do rodiny přidaných služeb telefonů KAZAM je prodloužená tříletá záruka, na kterou má nárok každý majitel smartphonu Kazam, který svůj telefon zakoupil po 1. 1. 2015.

Jak může uživatel prodloužit tříletou záruku na svůj telefon KAZAM?

  • Podmínkou pro získání tříleté záruční doby je registrace na oficiálních stránkách www.kazam.mobi.
  • V případě reklamace uživatel kontaktuje náš autorizovaný servis VSP Data na adrese http://web.vspdata.cz/kazam/565 na jednom z uvedených kontaktů s popisem závady.
  • Technik následně popíše všechny další kroky, které s výměnou souvisí.
  • Více informací na https://www.kazam.mobi/3-year-warranty
Vytisknout

P-DC1-WEB12
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací