Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Zobrazit katalog

Komfortní doručení
velkých televizí

  • Doručíme
  • Zapojíme a nainstalujeme
  • Uklidíme

Základní informace

  • Kdy doručujeme?

    Po–Pá800 – 2000
    So–Ne900 – 2000
  • Kam vozíme?

    Televizory rozvážíme 
    po Praze a okolí
    Ověřit dostupnost
  • Kolik to stojí?

    Do 150 kg = 599,-
    Cena s dobírkou 638,-
{C}

Tip pro platbu na dobírku:

Pokud zvolíte platbu dobírkou, zaplatíte hotově nebo kartou u řidiče při doručení vaší objednávky.

{C}

Jak to funguje?

  • Vyberte televizi s úhlopříčkou od 49".
  • V košíku při výběru dopravy zvolte alzaExpres Komfortní doručení.
  • Dokončete objednávku.
    Obdržíte SMS nebo e-mail s potvrzením.
  • Vyčkejte na další SMS nebo e-mail s orientačním časem doručení a sledujte trasu vaší objednávky.
{C}{C}

Ověřit dostupnost

Zadejte Vaše PSČ a ověřte, zda alzaExpres jezdí i k Vám domů.

{C}

Co služba zahrnuje?

  • Doručíme až do vašeho bytu
  • Vybalíme nový televizor
  • Zapojíme a nainstalujeme
  • Uklidíme obalový materiál
  • Odvezeme starý televizor
{C}
  • {C}
  • Doručení zboží až do bytu

    • Zboží je doručeno dvoučlennou posádkou až do vašeho bytu na vámi určené místo.
  • {C}
  • Provedení základní instalace

    • Objednané zboží vám řidiči v případě připravenosti přípojky energie a anténního přívodu rozbalí, namontují stojan, připojí, provedou základní instalaci programů a odvezou obalový materiál.
    • Tato služba neobsahuje montáž televize na zeď.
    Základní instalaci neprovádíme nebo není možné ji provést v případě:
    • Není-li v dosahu zásuvka do délky přívodního kabelu
    • Dále v případě instalace neprovádíme jakékoliv stavební úpravy, vrtání/řezání do zdi, dřeva a jiných materiálů
  • {C}
  • Odvoz vysloužilé televize zdarma

    • Pokud si to budete přát, posádka odveze váš vysloužilý televizor, který musí být odpojen, kompletní a vyčištěn. Odvoz vysloužilého spotřebiče je možný pouze v režimu 1:1.
    • Odvoz vysloužilého televizoru může být proveden pouze současně s doručením nového zboží.
{C}

Převzetí a reklamace

Zjistili jste poškození zásilky až po jejím převzetí a odjezdu přepravce?
Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře.

Nezapomeňte úvést:
  • číslo nákupního dokladu
  • číslo balíku
  • popis závady (doporučujeme přidat fotografii)
  • kontakt na vás
0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB1
Váš osobní asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzace
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi