Nejčastější otázky a odpovědi
Kdy dorazí moje objednávka?
V sekci Moje Alza naleznete v detailu každé objednávky aktuální předpokládaný čas doručení a současně i informaci, kde se váš balíček zrovna nachází. Vaší objednávku můžete sledovat i v naší aplikaci Alza.
Změna objednávky nebo její prodloužení
Přihlaste se prosím do sekce Moje Alza a zadejte číslo objednávky, která vás zajímá. Přímo v detailu objednávky uvidíte veškeré úpravy, které jsou s ohledem na stav objednávky ještě možné. V případech, kdy je vaše objednávka již u dopravce, lze změny ohledně doručení řešit přímo s dopravcem. V nezbytných případech, kdy změnu již neumožňujeme, doporučujeme zrušení objednávky a vytvoření objednávky nové (např. na jinou adresu apod.).
Jak mohu prodloužit vyzvednutí objednávky v AlzaBoxu nebo na prodejně?
Pokud máte vaši objednávku v AlzaBoxu nebo na některé z našich poboček, vyzvednutí si můžete snadno prodloužit ve vašem zákaznickém účtu Moje Alza v sekci Moje objednávky. Zde stačí kliknout na tlačítko "Prodloužit objednávku".
Mám v objednávce elektronické zboží, kde ho najdu?
Elektronické zboží vám připravíme v sekci Moje Alza - Moje knihovna ihned po zaplacení objednávky. Vytvoření obsahu může trvat několik minut od přijetí platby. Toto zboží také naleznete v naší aplikaci Alza v sekci Moje Knihovna.
Jak stornovat objednávku?
Objednávku lze stornovat v sekci Moje Alza v podrobnostech dané objednávky, pomocí tlačítka "zrušit objednávku". V případě, že byla objednávka uhrazena, peníze Vám vrátíme automaticky na váš účet (může být k datu vašeho nákupu - záleží na vaší bance).
Zaslání faktury nebo dobropisu
Elektronické verze dokladů je možné získat po přihlášení v sekci Moje Alza. Všechny námi vystavené doklady zároveň obsahují všechny náležitosti dané zákonem a je možné je zaúčtovat.
Vrácení platby
O vrácení platby se v případě zrušení objednávky, nebo vrácení zboží, postaráme automaticky do 3 pracovních dnů. V případě online platby kartou vracíme částku k datu vašeho nákupu (záleží na vaší bance). O vrácení Vás informujeme prostřednictvím emailu.
Jak mohu zboží vrátit?
V Moje Alza naleznete v sekci Reklamace a vrácení - nová reklamace, kde naleznete všechny zakoupené produkty. Zde můžete vybrat jednu z variant a následovat instrukce. Takto vše vyřešíme nejrychleji. Pokud jste špatně vybral/a a chcete nerozbalené zboží do 14 dnů od zakoupení vrátit, vyberte možnost "Vrátit". Pokud se zboží používalo a objevila se závada, vyberte možnost "Reklamovat". Pokud je zboží poškozené nebo nekompletní, vyberte možnost "Dodáno poškozené/nekompletní/jiné" a výměnu nebo doplnění chybějících částí tak s vámi vyřešíme co nejrychleji. Samozřejmě také můžete vrátit produkt v dané lhůtě (spolu s prodejním nebo přepravním obalem) na našich prodejnách.
Jak mohu reklamovat vadný nebo nefunkční produkt?
Pokud se u zakoupeného produktu objevila závada či zcela nefunguje, v Moje Alza snadno a rychle vytvoříte reklamaci. Na stejném místě si také vyberete, jak nám zboží předáte.
Jak řešit poškozenou, nebo nekompletní zásilku?
V Moje Alza naleznete v sekci Reklamace a vrácení - nová reklamace, kde naleznete všechny zakoupené produkty. Zde můžete vybrat jednu z variant a následovat instrukce. Takto vše vyřešíme nejrychleji. Pokud jste špatně vybral/a a chcete nerozbalené zboží do 14 dnů od zakoupení vrátit, vyberte možnost "Vrátit". Pokud se zboží používalo a objevila se závada, vyberte možnost "Reklamovat". Pokud je zboží poškozené nebo nekompletní, vyberte možnost "Dodáno poškozené/nekompletní/jiné" a výměnu nebo doplnění chybějících částí tak s vámi vyřešíme co nejrychleji. Samozřejmě také můžete donést poškozený produkt (spolu s prodejním nebo přepravním obalem) a vyřešit reklamaci s obsluhou na našich prodejnách.
Kdy bude vyřešena moje reklamace?
Aktuální stav vaší reklamace snadno zjistíte v Moje Alza v sekci Moje reklamace a vrácení. O postupu řešení vás také pravidelně informujeme prostřednictvím emailu.
Úprava registrace / oprava osobních údajů / změnit číslo ověřovací SMS
Vaše osobní údaje si můžete snadno opravit v Moje Alza nastavení svého uživatelského profilu (Moje Alza > Nastavení účtu > Můj účet).
Jak se stát členem AlzaPlus+ nebo si prodloužit členství?
Podrobné informace o této službě, včetně všech jejích výhod, naleznete na našich webových stránkách v sekci věnované AlzaPlus+. Zde zjistíte, jak se stát členem a jaké benefity vám členství přinese. Pokud již členem jste a máte zájem o prodloužení členství, můžete jej spravovat v naší Moje Alza - AlzaPlus+.
Jak zakoupit zboží na Třetinku a jak nákup funguje?
Všechny potřebné informace, podmínky i podrobný návod naleznete v článku Třetinka.
Jak si pronajmout zařízení v rámci programu AlzaNeo a jak služba funguje?
Všechny potřebné informace o službě naleznete v rozcestníku Alza Pronájem.
Kontaktujte nás
Všechny naše pobočky jsou otevřené dle standardní otevírací doby.