COSMOS Náplast na odřeniny 10 x 8,5 cm (4 ks)

Zobrazit katalog
0
Náplast určená pro rychlé a spolehlivé ošetření odřenin u dospělých
Cena s DPH
139,-
89,-
Cena bez DPH
77,-
Skladem > 20 ks
nebo
Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 5 Alzáků
Záruka 24 měsíců Kód:  NAPL019 Prod. číslo:  4049500487504 Stránky výrobce
Helpdesk Vytisknout
COSMOS Náplast na odřeniny 10 x 8,5 cm (4 ks) 139,- 89,- Skladem > 20 ks
Koupit

COSMOS Náplast na odřeniny 10 x 8,5 cm (4 ks)

Náplast se speciálním hydrogelovým polštářkem pro bezpečné a účinné ošetření odřenin na kolenou a loktech. Měkký hydrogelový polštářek zajistí tzv. vlhké hojení, kdy tento materiál reaguje se sekretem z rány a vytváří vlhký ochranný gel. Díky němu nevzniká strup a náplast nepřisychá k odřenině. Navíc do rány nepronikají bakterie a nečistota.

Vlhké hojení představuje nejmodernější metodu hojení ran, lepší a rychlejší hojení kožních buněk ve vlhkém prostředí potvrzují vědecké studie. Náplast zachovává na ráně vlhké prostředí a zároveň umožňuje odchod potu. Je voděodolná a zároveň prodyšná. Má zaoblené rohy a tvarování pro kolena a lokty pro důkladné nalepení. Je průhledná, takže budete moci neustále kontrolovat ránu bez nutnosti náplast odkrývat. Hydrogelový polštářek vydrží na ráně několik dní bez ztráty účinnosti, působí tedy dlouhodobě.

Vlastnosti:

• Hydrogelový polštářek pro vlhké hojení
  • Nejmodernější metoda hojení ran potvrzena vědeckými studiemi
  • Hydrogelový materiál reaguje se sekretem rány
  • Vytváří vlhký gel, který urychluje hojení
  • Působí jako „druhá pokožka“
  • Průhledný materiál
  • Snadné odstranění náplasti
Produktové řady: Cosmos náplasti

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.

Varianty COSMOS Náplast na odřeniny 10 x 8,5 cm (4 ks)

COSMOS Náplast Klasická voděodolná 10 x 6 cm (5 ks) Náplast vyvinuta speciálně pro ošetřování drobných poranění
Koupit 39,-
Skladem > 50 ks

COSMOS Náplast Klasická textilní 1 m x 6 cm Náplast vyvinuta speciálně pro ošetřování drobných poranění
Koupit 39,-
Skladem > 50 ks

Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena.

V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi
For shipping to other EU countries visit this page COSMOS patch abrasions on 10 x 8,5 cm (4 pcs). Für Versand nach Deutschland, besuchen Sie bitte COSMOS Patch Abschürfungen auf 10 x 8,5 cm (4 Stück). Chcete doručiť tovar na Slovensko? Prezrite si COSMOS Náplasť na odreniny 10 x 8,5 cm (4 ks). Für Versand nach Österreich, besuchen Sie bitte COSMOS Patch Abschürfungen auf 10 x 8,5 cm (4 Stück). For shipping to the United Kingdom visit this page COSMOS patch abrasions on 10 x 8,5 cm (4 pcs). Magyarországra történő kiszállításért tekintse meg ezt a termékoldalt: COSMOS tapasz horzsolásokra 10 x 8,5 cm-es (4 db).

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu