Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Média, žurnalistika, komunikace

0
12
Lidovka
Poznámky ke studiím nových médií
Kniha – autor Jakub Macek, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Kniha se věnuje studiím nových médií – širokému interdisciplinárnímu akademickému metapoli zastřešujícímu sociálněvědné zkoumání a teoretickou...

Poznámky ke studiím nových médií - Kniha
-20%
-20% 205,-
163,- bez DPH 149,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP185888
Zlatá střední cesta
Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií
Kniha – autor Kateřina Svatoňová; Kateřina Krtilová, 412 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a...

Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií - Kniha
-25%
-25% 395,-
295,- bez DPH 268,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP203933
Pro náročné
Veřejné mínění
Kniha – autor Walter Lippmann, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Kniha Waltera Lippmanna z roku 1922 patří mezi nejcitovanější práce svého druhu ve 20. století a silně ovlivnila sociální vědy, zejména mediální...

Veřejné mínění - Kniha
-18%
-18% 549,-
448,- bez DPH 407,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP191756
Tvoříme a publikujeme odborné texty: nejen pro ekonomy a manažery
Kniha – autor Jan Široký, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Publikace si klade za cíl seznámit čtenáře se základními pravidly pro psaní odborných textů. Knihu přivítají studenti, pedagogové, ale i manažeři a...

Tvoříme a publikujeme odborné texty: nejen pro ekonomy a manažery - Kniha
-12%
-12% 229,-
202,- bez DPH 184,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP116269
Stylistika pro žurnalisty
Kniha – autor Eva Minářová, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice...

Stylistika pro žurnalisty - Kniha
-17%
-17% 375,-
313,- bez DPH 285,-
Koupit
Skladem 4 ks
Objednací kód: FKP116009
Jak na média
Kniha – 116 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto...

Jak na média - Kniha
-21%
-21% 220,-
174,- bez DPH 158,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP121318
Politika a média v konzumní společnosti
Kniha – autor Vlastimil Růžička, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být...

Politika a média v konzumní společnosti - Kniha
-8%
-8% 149,-
138,- bez DPH 125,-
Koupit
Skladem 5 ks
Objednací kód: FKP121632
Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty
Kniha – autor Radek Chalupa, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či...

Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty - Kniha
-14%
-14% 259,-
223,- bez DPH 203,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP125671
Jak na reklamu
Kniha – autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní...

Jak na reklamu - Kniha
-21%
-21% 220,-
174,- bez DPH 158,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP125535
Redakční práce: Jak připravit text k publikování
Kniha – autor Milan Pokorný; Dana Pokorná, 216 stran, česky,
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování....

Redakční práce: Jak připravit text k publikování - Kniha
-8%
-8% 149,-
138,- bez DPH 125,-
Koupit
Skladem 5 ks
Objednací kód: FKP124178
Komunikace ve veřejné správě
Kniha – autor Vladimír Heger, 200 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale...

Komunikace ve veřejné správě - Kniha
-8%
-8% 149,-
138,- bez DPH 125,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP130180
Nová ekologie médií: Konvergence a mediamorfóza
Kniha – autor Karol Jakubowicz, 334 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost...

Nová ekologie médií: Konvergence a mediamorfóza - Kniha
-24%
-24% 333,-
252,- bez DPH 229,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP158421
Česká politika a média po roce 1989: Publikace č.5/2013
Kniha – autor Petr Žantovský, 174 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Institut Václava Klause nabízí knížku Petra Žantovského "Česká politika a média po roce 1989" (2013). Knížka analyzuje jednotlivá období české...

Česká politika a média po roce 1989: Publikace č.5/2013 - Kniha
-17%
-17% 165,-
137,- bez DPH 124,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP158766
Tvůrčí psaní: v otázkách a odpovědích
Kniha – autor Markéta Dočekalová, 168 stran, česky, brožovaná s přebalem matná
Praktickéhý rádce, který stručně a jasně odpoví na většinu otázek, které vás v souvislosti s tvůrčím psaním napadají. Kniha se tak stane...

99,- bez DPH 90,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP168315
Hudba v reklamě
Kniha – autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se...

Hudba v reklamě - Kniha
-23%
-23% 269,-
208,- bez DPH 189,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP172510
Úvod do dějin tištěných médií
Kniha – autor Pavel Večeřa, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této...

99,- bez DPH 90,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP187851
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Kniha – autor Lenka Waschková Císařová, 340 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané...

Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009 - Kniha
-24%
-24% 301,-
230,- bez DPH 209,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP185890
Public relations
Kniha – autor Denisa Hejlová, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující...

Public relations - Kniha
-16%
-16% 349,-
293,- bez DPH 266,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP185426
Representation of Natural Catastrophes in Newspaper Discourse
Kniha – autor Dita Trčková, 106 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu lesklá
Reprezentace přírodních katastrof v diskurzu denního tisku. Monografie je výzkumnou studií zabývající se znázorněním přírodních katastrof v...

Representation of Natural Catastrophes in Newspaper Discourse - Kniha
-18%
-18% 172,-
141,- bez DPH 128,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP185877
Výzkum médií: Nejužívanější metody a techniky
Kniha – autor Renáta Sedláková, 548 stran, česky,
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro...

Výzkum médií: Nejužívanější metody a techniky - Kniha
-15%
-15% 299,-
254,- bez DPH 231,-
Koupit
Skladem 5 ks
Objednací kód: FKP183117
Masová média
Kniha – autor Jan Jirák; Barbara Köpplová, česky
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z...

Masová média - Kniha
-18%
-18% 555,-
453,- bez DPH 412,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP195622

Horké novinky týdne

-7%
Temporalita (nových) médií
269 Kč 251 Kč
-11%
Milí pokusní králíci
250 Kč 222 Kč

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB9