100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech

Zobrazit katalog

100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech

3x
0
Elektronická kniha
2014, česky, 0 stran
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 199,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK14360 ISBN: 978-80-251-4241-7
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

Moodle Kompletní průvodce tvorbou a správou elektronických kurzů

Potřebujete ve škole či školicím středisku vytvořit e-learningový kurz? A pak ho spravovat a plně integrovat do výuky? Chcete k tomu využít velmi...

199 Kč
Výpočetní technika
1001 tipů a triků pro SQL

Využívá váš projekt databázi k ukládání dat? Potřebujete vyřešit spolupráci s tímto úložištěm rychle a efektivně? Nebo pracujete jenom...

199 Kč
Programování
Programování WWW stránek pro úplné začátečníky

Máte statický web a rádi byste jej proměnili na web načítající data z databáze s vlastní administrační zónou a aplikacemi?...

139 Kč
Programování
Android Jednoduše

Pořídili jste si nový chytrý telefon nebo tablet s Androidem a tápete, kde začít? Nechcete zdlouhavě objevovat postupy, jak všechno kolem...

99 Kč
Jiný software
HTML5 Okamžitě

Seznamte se za víkend s jazykem HTML, základním kamenem všech internetových stránek, které každý den navštěvujete. Se znalostí HTML bude...

189 Kč
Internet
Vývoj aplikací pro Android

Android je nejrozšířenější mobilní platformou na světě a představuje obrovský potenciál pro tvůrce aplikací a her Ať už vyvíjíte...

299 Kč
Programování
100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech Prodej skončil
4,7
Hodnotili 3 uživatelé
5 2x
4 1x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníků doporučuje

DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování?

Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete.

KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD:
  • Jakými způsoby snadno motivovat příjemce
  • Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat
  • Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace
  • Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál
  • Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání
  • Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci
  • Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta
  • Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu

SUSAN WEINSCHENK je špičková psycholožka a konzultantka zaměřená na marketing a použitelnost designu (UXD) s třicetiletou praxí. V současné době řídí oddělení designu ve společnosti Human Factors International. Mimoto je autorkou knižního bestselleru Neuro Web Design: What makes them click?.

Tipy na letní čtení
Literární inspirace na cesty Evropou

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
PDF pro čtečky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
PDF pro čtečky Hotovo!
Autor
Susan Weinschenk Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
0 stran Hotovo!
Rok vydání
2014 Hotovo!
Žánr
Počítače, IT Hotovo!
Nakladatel
Computer Press Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB1