Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

Zobrazit katalog

12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

E-kniha, česky
0
Elektronická kniha
Jazyk:
2012, česky, 144 stran
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 169,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK4222 ISBN: 978-80-247-4024-9
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

Zlepšování podnikových procesů

Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických...

271 Kč
Management, řízení, personalistika
20 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat

Jak efektivně komunikovat s intrikánem, detailistou či plachým člověkem? Jak poznat neschopného, fantastu či ukřivděného? Jaké mají silné stránky?...

169 Kč
Psychologie, komunikace
Lexikon společenského chování

Již páté vydání velmi úspěšné a oblíbené publikace o etiketě opět poučí a pobaví všechny, kteří chtějí získat jistotu ve společenském styku a v...

203 Kč
Psychologie, komunikace
Strategické řízení podniku

Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody....

229 Kč
Management, řízení, personalistika
Kreativita a inovace v organizaci

Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak...

319 Kč
Psychologie, komunikace
Společenská odpovědnost firem

Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR)....

229 Kč
Management, řízení, personalistika
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů Prodej skončil
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy.

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
ePUB, Kindle (Mobi), PDF, PDF pro čtečky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
ePUB, Kindle (Mobi), PDF, PDF pro čtečky Hotovo!
Autor
Hermann Scherer Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
144 stran Hotovo!
Rok vydání
2012 Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Psychologie, komunikace Hotovo!
Nakladatel
Grada Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB10
Váš osobní asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzace
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi