Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe

Zobrazit katalog
Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe E-kniha
Elektronická kniha
Autor: Petr Mikeš
2012, 324 stran - kniha ze série Právní monografie
Kód:  EK8927 ISBN: 978-80-735-7929-6

Nevyhovují vám alternativy? Vybírejte z celé nabídky

Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe Prodej skončil

Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe

Monografie přibližuje právní úpravu a navazující rozhodovací praxi českých soudů při aplikaci pramenů mezinárodního práva. Je zaměřena na rozhodování Ústavního soudu, jakož i Nejvyššího soudu a Nejvyššího správního soudu. Představuje ucelený obraz výkladu vztahu mezinárodního a vnitrostátního práva podávaný soudy a přibližuje pravidla pro aplikaci mezinárodního práva vyplývající z ústavních i dalších zákonů.
Jádro knihy tvoří aktuální právní úprava, autor však představuje i její vývoj od vzniku Československa, pokud může být inspirující pro současnost. Podává podrobný rozbor tzv. euronovely Ústavy ČR a porovnává Českou a polskou právní úpravu v této oblasti, která je s ohledem na svou blízkost v mnohém inspirující. Kniha je dosud nejrozsáhlejším a nejucelenějším pojednáním o mezinárodním právu v rozhodovací praxi českých soudů, které zároveň není pouhým shrnutím judikatury a literatury, ale přináší i zcela nové pohledy na postavení mezinárodního práva v českém právu.

Parametry a specifikace

Porovnat
Více parametrů
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
P-DC1-WEB17
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací