Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Naše pobočky jsou aktuálně otevřeny od pondělí do soboty pouze pro výdej zboží.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 347 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny, od pondělí do soboty.

Diáře a kalendáře 2021 Velký knižní čtvrtek

Business plán: Krok za krokem

Zobrazit katalog
Kniha, česky
0
Nakladatel:
C.H.BECK
Kniha 2014, česky, 240 stran, Brožovaná bez přebalu lesklá
Cena s DPH
490,-
Cena bez DPH
445,-
nebo
Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 25 Alzáků
Kód:  FKP163516 Prod. číslo:  978-80-7400-511-4
Business plán: Krok za krokem 490,- Skladem 5 ks
Koupit

Business plán: Krok za krokem

Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací a vyvozování závěrů z nich však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze bezpochyby vytyčovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji, lze i lépe předvídat možná rizika.

Publikace navazuje na několik předchozích příruček, jejímiž autory jsou odborníci působící na B.I.B.S. – vysoké škole, zaměřených na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy – korporátní a business strategie, ale i na tzv. funkční oblasti – strategického řízení výroby, informací, marketingu, lidských zdrojů a nákupu. Přináší praktický návod, jak postupovat v situaci, kdy je třeba zpracovat strategické dokumenty nezbytné pro realizaci nového, dosud ve firmě neexistujícího podnikání, případně pro řízený útlum podnikání již ve firmě existujícího. I v češtině se v této souvislosti používá termín business plán, případně podnikatelský plán či podnikatelský záměr.

Obsah:
1. Úvod do problematiky
2. Business plány a jejich role v podnikání
3. Business plán v kontextu strategického řízení firmy
4. Jak při zpracování business plánu postupovat
5. Příklady a případové studie

Kniha je určena nejen studentům manažerských programů MBA, ale vzhledem ke svému praktickému zaměření zde naleznou cenné informace také vedoucí pracovníci všech typů podniků.

Parametry a specifikace

Porovnat
Autor
Radim Červený; Jiří Ficbauer; Alena Hanzelová Hotovo!
Počet stran
240 stran Hotovo!
Rok vydání
2014 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá Hotovo!

Základní

Autor
Radim Červený; Jiří Ficbauer; Alena Hanzelová Hotovo!
Počet stran
240 stran Hotovo!
Rok vydání
2014 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá Hotovo!
Druh
Kniha Hotovo!

Jazyk

Jazyk
česky Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB27
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi