Zobrazit katalog

Hitmakeři: Tajemství popularity v éře rozptylování

Kniha, Česky
5 1 hodnocení
Nakladatel:
Jan Melvil Publishing
Kniha 2017, Česky, 344 stran, Brožovaná bez přebalu lesklá
Přidat do seznamu
Kód:  FKP237745
Hitmakeři: Tajemství popularity v éře rozptylování 299,- Skladem > 10 ks u dodavatele
Do košíku

Hitmakeři: Tajemství popularity v éře rozptylování

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:
?proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
?že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
?že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
?jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
?že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
?jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
?proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
?jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
?proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
?že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu
 

Parametry a specifikace

Porovnat
Autor
Derek Thompson; Filip Drlík Hotovo!
Počet stran
344 stran Hotovo!
Rok vydání
2017 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá Hotovo!

Základní

Autor
Derek Thompson; Filip Drlík Hotovo!
Počet stran
344 stran Hotovo!
Rok vydání
2017 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá Hotovo!
Druh
Kniha Hotovo!

Jazyk

Jazyk
Česky Hotovo!
Více parametrů
Poznámka:
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Příslušenství pro Hitmakeři: Tajemství popularity v éře rozptylování
P-DC1-WEB35
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon