Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Slevové tornádo Krev, pot a pixely

Hraj a vyhraj: Jak funguje strategie

Slevové tornádo zlevnilo tisíce produktů ve všech kategoriích. Jen do neděle!
Zobrazit katalog
Kniha, česky
0
Nakladatel:
OMEGA
Kniha 2017, česky, 272 stran, Pevná s přebalem lesklá
Cena s DPH
329,-
280,-
Cena bez DPH
254,-
nebo
Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 14 Alzáků
Kód:  FKP218808 Prod. číslo:  978-80-7390-434-0
Helpdesk Vytisknout
Hraj a vyhraj: Jak funguje strategie 329,- 280,- Skladem > 10 ks
Koupit

Hraj a vyhraj: Jak funguje strategie

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů. Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát.

Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí. A sice:

Jaké jsou vaše vítězné cíle?

Kde budete hrát?

Jak způsobem chcete vyhrát?

Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete?

Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?

Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.

Parametry a specifikace
Porovnat
Autor
A.G. Lafley; George Martin Hotovo!
Počet stran
272 stran Hotovo!
Rok vydání
2017 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Vazba
Pevná s přebalem lesklá Hotovo!
Základní
Autor
A.G. Lafley; George Martin Hotovo!
Počet stran
272 stran Hotovo!
Rok vydání
2017 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Vazba
Pevná s přebalem lesklá Hotovo!
Druh
Kniha Hotovo!
Jazyk
Jazyk
česky Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB7
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi