Cena s DPH | 299,- |
Najděte sami sebe a změňte svůj životVšichni se rodíme s ohromnými přirozenými schopnostmi, ovšem čím déle jsme na světě, tím více jich ztrácíme....
Nestačí mít skvělé myšlenky a nápady. Abychom uspěli, musíme své nápady umět prodat. To je dovednost, která otevírá bránu ke splnění našich snů....
Přestaňte lenošit a jděte za svým cílem Měli byste se soustředit na práci či na učení, místo toho vás ale napadá spousta výmluv, proč se do úkolu...
Jak jsem se stal Putinovým nepřítelem č. 1 Skutečný příběh o korupci v Kremlu, vraždě a boji jednoho muže za spravedlnost Americko-britský...
Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se...
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že...
Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží.
Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy.
Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.
Dozvíte se:***
"Fascinující závěr knihy spojuje veškeré poznatky dohromady a podněcuje k diskusi o tom, jak může hlubší smysl samotného odvětví napomoci získat jedinečnou a poutavou identitu značky. Kniha, kterou právě držíte v ruce, je o hlubokých příbězích, které jsou po tisíce let schopny pomáhat lidským bytostem v pochopení světa okolo nás a zároveň jsou schopny – při správné aplikaci – pomoci budovat a řídit značky nesoucí význam. Protože pouze smysluplné značky jsou skutečné."
z předmluvy Josefa Vojty, marketingového konzultanta
Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.
Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu