Pokud objednáte dnes, doručíme vám zítra. Prodejny máme otevřeny i v sobotu a v neděli.

Hrdina nebo psanec

Zobrazit katalog

Hrdina nebo psanec

2x
0
Elektronická kniha
2013, česky, 0 stran
Ihned ke čtení ePUB, Kindle, PDF
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 299,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 15 Alzáků
Kód:  EK14089 ISBN: 978-80-265-0103-9
Helpdesk Vytisknout
Hrdina nebo psanec 299,- Ihned ke čtení
Koupit
5,0
Hodnotili 2 uživatelé
5 2x
4 0x
3 0x
2 0x
1 0x
20+ zákazníků již zakoupilo
100 % zákazníků doporučuje

Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží.

Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy.

Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.

Dozvíte se:
  • jak vnímat hlubší smysl, který se skrývá ve vaší branži
  • jak si jej „přisvojit“ pro svou značku
  • jak ohodnotit konkurenci z pohledu archetypů
  • jak se hlouběji spojit se svými zákazníky
  • jak vyprávět příběh své značky způsobem, jenž zaznívá v nejoblíbenějších příbězích z celého světa.

***

"Fascinující závěr knihy spojuje veškeré poznatky dohromady a podněcuje k diskusi o tom, jak může hlubší smysl samotného odvětví napomoci získat jedinečnou a poutavou identitu značky. Kniha, kterou právě držíte v ruce, je o hlubokých příbězích, které jsou po tisíce let schopny pomáhat lidským bytostem v pochopení světa okolo nás a zároveň jsou schopny – při správné aplikaci – pomoci budovat a řídit značky nesoucí význam. Protože pouze smysluplné značky jsou skutečné."
z předmluvy Josefa Vojty, marketingového konzultanta

Tipy na letní čtení
Literární inspirace na cesty Evropou

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Dostupný formát
ePUB, Kindle (Mobi), PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásit chybu
Hotovo!
Ukázky
ePub, Mobi, PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Autor
Carol Pearson, Margaret Mark
Nahlásit chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Počet stran
0 stran
Nahlásit chybu
Hotovo!
Rok vydání
2013
Nahlásit chybu
Hotovo!
Žánr
Marketing | obchod, prodej
Nahlásit chybu
Hotovo!
Nakladatel
BizBooks
Nahlásit chybu
Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
5,0
Hodnotili 2 uživatelé
5 2x
4 0x
3 0x
2 0x
1 0x
20+ zákazníků již zakoupilo
100 % zákazníků doporučuje
Firma, Praha 19. 10. 2015
Vynikající kniha. Mám tištěnou i v digitální verzi. Pro marketéry prakticky nutnost.
 
Recenze Hrdina nebo psanec

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB16