Sociální sítě představují obrovský potenciál a jedinečnou příležitost, jak se prosadit. Ať už je vaším cílem propagovat novou značku, zvýšit prodej nebo vytvořit fungující komunitu, vždy budete potřebovat jedno - pochopit principy a osvojit si strategie, abyste se na sociálních sítích už nikdy neztratili. A přesně s tímto vám kniha Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích pomůže. A také se při jejím čtení dost pobavíte.
Zaujmi - naslouchej - vyprávěj - vyhodnocuj. To jsou čtyři základní kameny, na kterých postavíte svůj úspěch a zazáříte na sociálních sítích. I když se virtuální svět neskutečně rychle vyvíjí, kniha Jak na sítě je pojata nadčasově. Kromě dílčích příkladů nejen z českého prostředí vám ukáže cestu, jak proniknout do tvorby kampaní, naučit se správně vyhodnocovat jejich úspěšnost a také jak správně komunikovat s cílovou skupinou.
V knize rovněž najdete doporučení dalších 50 předních českých social media marketérů a nejrůznější doplňkové materiály jako checklisty, pracovní listy nebo seznamy nástrojů.
„Tuhle knihu bych dal v práci jako povinnou četbu. Reálné příklady z praxe, triky a grify českých osobností, průzračně jednoduchá vysvětlení a sranda."
„Žádné zbytečně řečičky, žádná zbytečná vata. Kniha nabitá praktickými příklady jak z České republiky, tak ze zahraničí."
„Existují skvělí odborníci na sociální sítě. I skvělí lektoři a autoři. Ale Eliška a Michelle patří k těm vzácným osobnostem, které excelují v obojím: jsou vynikajícími profesionálkami v oblasti sociálních sítí, které navíc umí své know-how poutavým a efektivním způsobem předat dál."
„Nepouštějte se do vašich sociálních hlubin bez toho, aniž si přečtete tento ultimátní návod jak to neposrat (nepokazit).“
„Neskutečně osvěžující protiklad instantních mouder, technicistních návodů a motivačního prázdna.“
Od roku 2011 působí jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Odchodu na volnou nohu předcházela dlouholetá aktivní práce se sítěmi a také rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků.
Michelle Losekoot se živí marketingem už přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních několik let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.
Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu