Sociální sítě představují obrovský potenciál a jedinečnou příležitost, jak se prosadit. Ať už je vaším cílem propagovat novou značku, zvýšit prodej nebo vytvořit fungující komunitu, vždy budete potřebovat jedno - pochopit principy a osvojit si strategie, abyste se na sociálních sítích už nikdy neztratili. A přesně s tímto vám kniha Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích pomůže. A také se při jejím čtení dost pobavíte.
Zaujmi - naslouchej - vyprávěj - vyhodnocuj. To jsou čtyři základní kameny, na kterých postavíte svůj úspěch a zazáříte na sociálních sítích. I když se virtuální svět neskutečně rychle vyvíjí, kniha Jak na sítě je pojata nadčasově. Kromě dílčích příkladů nejen z českého prostředí vám ukáže cestu, jak proniknout do tvorby kampaní, naučit se správně vyhodnocovat jejich úspěšnost a také jak správně komunikovat s cílovou skupinou.
V knize rovněž najdete doporučení dalších 50 předních českých social media marketérů a nejrůznější doplňkové materiály jako checklisty, pracovní listy nebo seznamy nástrojů.
„Tuhle knihu bych dal v práci jako povinnou četbu. Reálné příklady z praxe, triky a grify českých osobností, průzračně jednoduchá vysvětlení a sranda."
Martin Jaroš, reklamní expert a marketér
„Žádné zbytečně řečičky, žádná zbytečná vata. Kniha nabitá praktickými příklady jak z České republiky, tak ze zahraničí."
Simona Kijonková, zakladatelka a majitelka společnosti Zásilkovna
„Existují skvělí odborníci na sociální sítě. I skvělí lektoři a autoři. Ale Eliška a Michelle patří k těm vzácným osobnostem, které excelují v obojím: jsou vynikajícími profesionálkami v oblasti sociálních sítí, které navíc umí své know-how poutavým a efektivním způsobem předat dál."
Adam Zbiejczuk, konzultant sociálních sítí
„Nepouštějte se do vašich sociálních hlubin bez toho, aniž si přečtete tento ultimátní návod jak to neposrat (nepokazit).“
Martin Žufánek, lihovarník moravský
„Neskutečně osvěžující protiklad instantních mouder, technicistních návodů a motivačního prázdna.“
Martin Brablec, majitel Obsahová agentura
Od roku 2011 působí jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Odchodu na volnou nohu předcházela dlouholetá aktivní práce se sítěmi a také rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků.
Michelle Losekoot se živí marketingem už přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních několik let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.
Na našem webu používáme 8 druhů kategorií cookies:
Technické cookies
Ty jsou nezbytně nutné pro fungování webu a jeho funkcí, které se rozhodnete využívat. Bez nich by náš web nefungoval, např. by nebylo možné se přihlásit k uživatelskému účtu.Funkční cookies
Tyto cookies nám umožňují zapamatovat si Vaše základní volby a vylepšují uživatelský komfort. Jde například o zapamatování si jazyka či umožnění zůstat trvale přihlášen.Cookies sociálních sítí
Tyto cookies nám umožňují komfortně Vás propojit s Vaším profilem na sociálních sítích a například Vám umožnit sdílet produkty a služby s přáteli a rodinou.Personalizace obsahu
Tyto cookies nám umožní zobrazit Vám obsah a reklamy dle údajů, které jsou o Vás dostupné tak, abychom se co nejlépe strefili do Vašich potřeb. Jde zejména o to, jaký obsah jste si zobrazili, či na jakém zařízení na naše stránky přicházíte.Nepersonalizovaná reklama
Tyto cookies nám umožňují zobrazovat Vám obecnou reklamu na produkty a služby.Personalizovaná reklama
Díky těmto cookies Vám my a ?naši partneři? můžeme nabídnout relevantní produkty a služby na míru a to na základě Vašich nákupů, Vašeho chování a Vašich preferencí.Měření publika
Tyto cookies nám umožňují optimalizovat naše stránky pro Vaše komfortní používání a to na základě toho, jak je používáte. Cílem je zapamatovat si či předpokládat Vaše volby. Jde například o využívání funkcí, jejich umístění, chování na stránce.Cookies třetích stran
Tyto cookies jsou cookies třetích stran, přičemž Víc se o nich a o našich partnerech můžete dozvědět zde.Udělením souhlasu se zpracováním cookies budou na Váš přístroj, který k prohlížení webu používáte, nainstalovány funkční a analytické cookies (kliknutím na tlačítko "Rozumím" obě kategorie, případně si můžete vybrat jen jednu z kategorií kliknutím na tlačítko "Nastavení"). Technické cookies instalujeme na Vaše zařízení vždy, tedy i bez Vašeho souhlasu, protože bez nich by náš web nefungoval.
Svůj souhlas se zpracováním cookies můžete odvolat. V souvislosti se zpracováním cookies ze strany naší společnosti máte dále práva na: přístup ke cookies, výmaz cookies, úpravu, doplnění a opravu cookies, omezení zpracování a právo podat stížnost k ÚOOÚ. Více o Vašich právech.
Ještě podrobnější informace o tom jak cookies zpracováváme naleznete v našich Podmínkách ochrany os. údajů.