Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Jak stvořit pecku na trhu

Zobrazit katalog

Jak stvořit pecku na trhu E-kniha, česky

0
Elektronická kniha, 2013, česky, 242 stran
Autor:
Jazyk:
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 170,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK13164 ISBN: 978-80-746-2331-8
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

Královnin gambit

Debutový historický román britské autorky líčí životní příběh poslední manželky anglického krále Jindřicha VIII. Tudora. Kateřina Parrová v...

249 Kč
Romány
Labyrintem smrti

Vykladačka smrti se stala bestselerem, a tak neudivuje, že se na pultech knihkupectví objevuje další detektivní příběh s hlavní hrdinkou Adélií....

149 Kč
Historické
Body Book

Body Book není příručka, která by ženám předepisovala, co mají splnit za týden, za třicet dní či za rok. Je to kniha, která předpokládá...

288 Kč
Krása, kosmetika
Neviditelný

C. D. Payne tentokrát přináší lehce absurdní příběh chlapíka á la Big Lebowski, sedmatřicetiletého klasického „losera“, který jednou čirou náhodou...

149 Kč
Humor, satira
Navzdory básník zpívá

Autorka suverénně a přesvědčivě vyměnila epochy a přivádí nás do středověkých chudinských čtvrtí, univerzitního prostředí i ke královskému dvoru...

179 Kč
Literární biografie
Umění francouzské kuchyně

Světoznámá bible kulinářského umění a základní příručka všech milovníků francouzské kuchyně Pokud máte rádi dobré jídlo a alespoň občas si něco...

389 Kč
Národní, regionální kuchařky
Jak stvořit pecku na trhu Prodej skončil

Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří bleskovou rychlostí, kdežto jiné zapadnou?

Výrobky, myšlenky a vzorce chování, o kterých si lidé povídají, se uchytí lépe než ty ostatní. Informace šířená od úst k ústům a mezi známými je zkrátka účinnější než plánovitá reklamní kampaň. Umíte o svém produktu vyslat takovou informaci, aby se šířila řetězovou reakcí? Jonah Berger vám ukáže, jak na to. Nezáleží na tom, jestli provozujete malou restauraci, řídíte velkou firmu nebo poprvé kandidujete do místního zastupitelstva. Existují univerzální tipy, které z vašeho zboží nebo myšlenky udělají žhavý módní trend.

V knize vás Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si sdělíme po internetu a jaké jinými cestami. Knihu doporučují autoři bestsellerů jako Dan Ariely a Daniel Gilbert, byla vydána už v devíti zemích a pro toho, kdo chce prosadit své plány a nápady, je přímo povinnou četbou.

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
ePUB, Kindle (Mobi) Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
ePub Hotovo!
Autor
Jonah Berger Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
242 stran Hotovo!
Rok vydání
2013 Hotovo!
Žánr
Marketing | chování zákazníků Hotovo!
Nakladatel
Jota Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB18