Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Produkty ihned k odběru Media Šikmý kostel (FKP)

Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru

Zobrazit katalog
Kniha, česky
0
Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru - Jan Tomandl
-15%
Autor: Jan Tomandl
Nakladatel:
CPress
Kniha 2012, česky, 296 stran, Brožovaná bez přebalu lesklá
Cena s DPH
349,-
297,-
Cena bez DPH
270,-
nebo
Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 15 Alzáků
Kód:  FKP120797 Prod. číslo:  978-80-251-3457-3
Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru 349,- 297,- Skladem 5 ks
Koupit

Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání. K efektivní komunikaci s médii nepotřebujete nutně znát všechny teorie marketingové komunikace, a proto v této knize najdete jen ty nejdůležitější a prakticky využitelné. Autor, dlouholetý zkušený novinář, vás naučí zaručené postupy, které budete ve styku s médii a novináři opravdu potřebovat. Výklad plný příkladů z praxe doplňují svými komentáři také aktivní novináři a tiskoví mluvčí. Dozvíte se, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. Vyvarujete se tak chyb a snadněji dosáhnete nejlepších možných výsledků.

V knize se mimo jiné dozvíte: Jak fungují media relations a jak je využít k vytvoření dobré image, jakými konkrétními způsoby úspěšně prezentovat svá sdělení, jak svou zprávou zaručeně zaujmout novináře a co je naopak odradí, jak správně psát a publikovat tiskové zprávy, jak správně časovat kampaně a jak pořádat tiskové konference, jak a k čemu využít služeb komunikačních agentur, jak na krizovou komunikaci.

„Tuto knihu vřele doporučuji všem, kteří mají v plánu začít komunikovat s českými médii. Cenné poznatky, názory a postřehy z praxe využijí především pracovníci v oblasti public relations a tiskoví mluvčí. Neméně vhodná je však i pro zástupce médií, kterým detailně představí specifika jejich profese.“ Petr Lesenský, ředitel PR agentury Lesensky.cz.

Parametry a specifikace

Porovnat
Autor
Jan Tomandl Hotovo!
Počet stran
296 stran Hotovo!
Rok vydání
2012 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá Hotovo!

Základní

Autor
Jan Tomandl Hotovo!
Počet stran
296 stran Hotovo!
Rok vydání
2012 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá Hotovo!
Druh
Kniha Hotovo!

Jazyk

Jazyk
česky Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB13
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi