Manéž informačního věku

Zobrazit katalog
Manéž informačního věku E-kniha, Česky
Elektronická kniha
Autor: Ivan Pilný
2014, Česky, 232 stran
ePUB, Kindle, PDF
189,-
Do košíku Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Kód:  EK14302 ISBN: 978-80-265-0169-5
Manéž informačního věku 189,- Ihned ke čtení
Do košíku

Manéž informačního věku

Říká se, že žijeme v době informačního věku. Atributy připisované informačnímu věku bývají technologie, počítače, digitalizace, digitální dálnice, informace kdykoli, kdekoli, komukoli na dosah ruky. Jedná se však skutečně o informace, nebo jen o terabajty? A jsme vůbec schopni překladu takovýchto terabajtů do důležitých informací? Dokáže se náš mozek s takovým množstvím informací vypořádat? A jsme vlastně vůbec schopni žít bez těchto informací?
Autoři knihy Ivan Pilný a Tereza Kučerová se v knize Manéž informačního věku pokouší zjistit, jak s těmito jevy zacházet. Nenabízí návody, ale spíše témata k zamyšlení. Vždyť přeci potenciál zdravého rozumu stále převyšuje všechny počítačové sítě dohromady. Pojďme se společně s autory zamyslet například nad tím, zda: existuje doopravdy digitální předěl hendikepující ty, kteří nemají přístup na internet; se nezměnily některé digitální dálnice na zaprášené okresky vedoucí odnikud nikam, nebo dokonce ve slepé uličky; žijeme ještě skutečné životy, nebo je některé věkové skupiny už změnily ve virtuální; jsou senioři schopni ovládat nové digitální hračky tak, aby jim byly k užitku; mohou psychopati nebo kriminálníci terorizovat lidi, státy a celý svět a využívat jeho závislosti na počítačových sítích a kritických aplikacích. Komu nebo čemu můžeme na internetu věřit?

Ing. Ivan Pilný je znám především na poli informačních a komunikačních technologií jako úspěšný manažer a podnikatel. Teď tvrdí, že zkouší dělat to, co ho baví. Postavil se před zrcadlo a zjistil, že jej zajímá vlastní mozek. V této knize se získané poznání snaží rozšířit i na vaše mozky. Snad k užitku čtenářů.
Tereza Kučerová pochází z výtvarně založené rodiny. Vystudovala Marketingovou komunikaci a PR na Fakultě sociálních věd na Karlově univerzitě, v současnosti dokončuje magisterské studium Žurnalistiky tamtéž. Strávila rok na studijním pobytu v Barceloně, který ji velmi kulturně ovlivnil. Je členkou ediční rady internetového magazínu Markething.cz a pracuje jako copywriterka v reklamní agentuře Mather Advertures. Ve volném čase se věnuje fotografování a DIY projektům, o kterých píše se svou kamarádkou na blogu mintyfinty.cz.

Detaily knihy:
Autor: Ivan Pilný, Tereza Kučerová
Rok vydání: 2014
ISBN: 978-80-265-0169-5
Počet stran: 232

Parametry a specifikace

Porovnat
Více parametrů
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
P-DC1-WEB17
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací