Během svátku 8.5. mají všechny naše pobočky otevřeno, mimo P7 - Holešovic, P4 - Hájí, P9 - Počernic (pouze AlzaDrive otevřen), Brna - Střed, Brna - Lískovce, Děčína, Frýdku-Místku, Kladna, Ostravy a Plzně.

Rychlé dárky do obálky Doba jedová a covidová

Marketing a management muzeí a památek

Zobrazit katalog

Marketing a management muzeí a památek

E-kniha, česky
0
Elektronická kniha
2005, česky, 304 stran
Ihned ke čtení PDF
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 297,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 15 Alzáků
Kód:  EK1100 ISBN: 80-247-1104-4
Marketing a management muzeí a památek 297,- Ihned ke čtení
Koupit
Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům.

E-knihy můžete číst i v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Dostupný formát
pdf, pdf2 Hotovo!
Druh ochrany
social Hotovo!
Autor
Ladislav Kesner Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
304 stran Hotovo!

Dostupný formát
pdf, pdf2 Hotovo!
Druh ochrany
social Hotovo!

Autor
Ladislav Kesner Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
304 stran Hotovo!
Rok vydání
2005 Hotovo!
Nakladatel
Grada Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB12
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi