Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Zobrazit katalog
Kniha, česky
0
Nakladatel:
FORTUNA
Kniha 2009, česky, 152 stran
Cena s DPH
155,-
Cena bez DPH
141,-
Skladem > 10 ks
Doručení až domů st 27.6.
nebo
Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 8 Alzáků
Kód:  FKP98521 Prod. číslo:  978-80-7373-061-1
Helpdesk Vytisknout
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy Skladem > 10 ks
Koupit

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Parametry a specifikace
Porovnat
Počet stran
152 stran Hotovo!
Rok vydání
2009 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Druh
Kniha Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB7
Váš osobní asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzace
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi