Marketing for Small and Medium Enterprises

Zobrazit katalog

Marketing for Small and Medium Enterprises

0
Elektronická kniha 2014, anglicky, 17 stran
Jazyk:
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 199,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK10710
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

How to Run a Business Without Risk

How to Run a Business Without Risk covers the ten most interesting business topics in interviews with expert advisors. Through the experiences and...

239 Kč
Podnikání, obchod
Fenomén ženství a mužství

Prim. MUDr. Jan Poněšický, dipl. psych., vkládá do této publikace nejen své zkušenosti lékaře a psychoterapeuta, jak tomu bylo v jeho předešlých...

120 Kč
Psychologie
Posvátná larva

Postkatastrofický sci-fi román, druhý díl tetralogie „Kroniky nové Země“. Nově se rodící bytost vytrvale roste hluboko pod zemským povrchem a svou...

69 Kč
Sci-fi
Dracula

Draculu od irského spisovatele Brama Strokera zná snad každý. Ve zjednodušené verzi je navíc doplněna českým překladem, slovníčkem, překladem...

189 Kč
Cizojazyčná beletrie
Všechno příslušenství
Marketing for Small and Medium Enterprises Prodej skončil
Marketing of small and medium businesses provides 8 important tips for entrepreneurs who have decided to support their business by marketing activities and who want to do it efficiently. Experience shows that too many entrepreneurs waste a lot of money on activities that are supposed to bring more profit, but they are taking a heavy cut from the profit instead. It is quite simple, really. You just need to know how. And the e-book focused on marketing will help entrepreneurs to do just that.

Table of Contents:

- Associate your name with the company name
- Determine your target audience
- Set a clear marketing strategy
- Create your communication mix
- Always communicate a single product
- Build your brand
- Don’t neglect regular customers
- Evaluate the results of marketing activities
- Most common marketing mistakes

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
ePUB, Kindle (Mobi), PDF pro čtečky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
ePub, Mobi, PDF pro čtečky Hotovo!
Autor
Vladimír John Hotovo!
Jazyk
anglicky Hotovo!
Počet stran
17 stran Hotovo!
Rok vydání
2014 Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Podnikání, obchod Hotovo!
Nakladatel
Meriglobe Business Academy Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB2