Marketing menších a středních firem

Zobrazit katalog

Marketing menších a středních firem

0
Elektronická kniha 2014, česky, 16 stran
Jazyk:
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 199,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK10605
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

Fenomén ženství a mužství

Prim. MUDr. Jan Poněšický, dipl. psych., vkládá do této publikace nejen své zkušenosti lékaře a psychoterapeuta, jak tomu bylo v jeho předešlých...

120 Kč
Psychologie
How to Run a Business Without Risk

How to Run a Business Without Risk covers the ten most interesting business topics in interviews with expert advisors. Through the experiences and...

239 Kč
Podnikání, obchod
Strážcové Varadínu

Kapitán Kornelius Báthory, šermíř, rytíř a básník, už mnohokrát prokázal své vojenské kvality. Jako člověk však selhal, když po manželčině smrti...

179 Kč
Fantasy
Všechno příslušenství
Marketing menších a středních firem Prodej skončil

Pátá e-kniha ze série Odhalená pravda o rizicích podnikání, která je určena zejména podnikatelům, ale i jejich rodinným příslušníkům. Jedná se o sérii rozhovorů na různá zajímavá témata, související s riziky, ale i úspěchem v podnikání. Posluchače čekají rozhovory s odborníky specializujícími se na poradenství pro malé a střední firmy, vedené velmi srozumitelnou formou a hlavně s mnoha příklady z praxe. 

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům kniha věnovaná právě marketingu. 

OBSAH:
Spojte své jméno s názvem firmy / Stanovte si cílovou skupinu / Nastavte si jasnou strategii marketingu / Vytvořte si komunikační mix / Komunikujte vždy jeden produkt / Budujte svou značku / Nezanedbávejte stálé zákazníky / Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit / Nejčastější chyby v marketingu 

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
ePUB, Kindle (Mobi), PDF pro čtečky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
ePub, Mobi, PDF pro čtečky Hotovo!
Autor
Vladimír John Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
16 stran Hotovo!
Rok vydání
2014 Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Podnikání, obchod Hotovo!
Nakladatel
Meriglobe Business Academy Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB4