Marketing menších a středních firem

Zobrazit katalog

Marketing menších a středních firem

0
Elektronická kniha
2014, česky, 16 stran
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 199,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK10605
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

Vlčice a mandragora - část první

Události se valí jedna za druhou: schyluje se k velikému střetu s Římem a hrozivé mystérium Teutonského lesa vyplouvá na povrch, stejně jako jiná...

69 Kč
Fantasy
Stroj na peníze I.

Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka. Jakmile...

79 Kč
Podnikání, obchod
Stroj na peníze II.

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a...

79 Kč
Podnikání, obchod
Záhadná kukla

Na rodnou planetu se vrací z dálného kosmu mimořádný vyslanec Al Yrad. Nachází Zemi v troskách, lidstvo se odstěhovalo do prstence umístěného na...

69 Kč
Sci-fi
Posvátná larva

Postkatastrofický sci-fi román, druhý díl tetralogie „Kroniky nové Země“. Nově se rodící bytost vytrvale roste hluboko pod zemským povrchem a svou...

69 Kč
Sci-fi
Fenomén ženství a mužství

Prim. MUDr. Jan Poněšický, dipl. psych., vkládá do této publikace nejen své zkušenosti lékaře a psychoterapeuta, jak tomu bylo v jeho předešlých...

120 Kč
Psychologie
Všechno příslušenství
Marketing menších a středních firem Prodej skončil

Pátá e-kniha ze série Odhalená pravda o rizicích podnikání, která je určena zejména podnikatelům, ale i jejich rodinným příslušníkům. Jedná se o sérii rozhovorů na různá zajímavá témata, související s riziky, ale i úspěchem v podnikání. Posluchače čekají rozhovory s odborníky specializujícími se na poradenství pro malé a střední firmy, vedené velmi srozumitelnou formou a hlavně s mnoha příklady z praxe. 

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům kniha věnovaná právě marketingu. 

OBSAH:
Spojte své jméno s názvem firmy / Stanovte si cílovou skupinu / Nastavte si jasnou strategii marketingu / Vytvořte si komunikační mix / Komunikujte vždy jeden produkt / Budujte svou značku / Nezanedbávejte stálé zákazníky / Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit / Nejčastější chyby v marketingu 

Tipy na letní čtení
Literární inspirace na cesty Evropou

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
ePUB, Kindle (Mobi), PDF pro čtečky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
ePub, Mobi, PDF pro čtečky Hotovo!
Autor
Vladimír John Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
16 stran Hotovo!
Rok vydání
2014 Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Podnikání, obchod Hotovo!
Nakladatel
Meriglobe Business Academy Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB16