Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Zobrazit katalog

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy E-kniha, česky

1x
0
Elektronická kniha, 2007, česky, 280 stran
Jazyk:
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 319,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK2109 ISBN: 978-80-247-1535-3
Helpdesk Vytisknout
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy Prodej skončil
5,0
Hodnotil 1 uživatel
5 1x
4 0x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníků doporučuje

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
PDF pro čtečky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
PDF pro čtečky Hotovo!
Autor
Martina Blažková Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
280 stran Hotovo!
Rok vydání
2007 Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Řízení, personalistika Hotovo!
Nakladatel
Grada Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB1