Alza.cz
Zobrazit katalog

Marketingový výzkum

E-kniha, Česky
Elektronická kniha
2003, Česky, 160 stran
Kód:  EK0494

Nevyhovují vám alternativy? Vybírejte z celé nabídky

Marketingový výzkum Prodej skončil

Marketingový výzkum

Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Ukázky ke stažení:

Parametry a specifikace

Porovnat
Více parametrů
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon