Marketingový výzkum

Zobrazit katalog
Marketingový výzkum E-kniha
Elektronická kniha
2003, 160 stran
Kód:  EK0494 ISBN: 80-247-0385-8

Nevyhovují vám alternativy? Vybírejte z celé nabídky

Marketingový výzkum Prodej skončil

Marketingový výzkum

Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Parametry a specifikace

Porovnat
Více parametrů
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
P-DC1-WEB01
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací