Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

E-knihy o médiích, žurnalistice a komunikaci

0

Nejprodávanější

1.
Dějiny českých médií Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Petr Bednařík, Jan Jirák, Barbara Köpplová, 448 stran
365,-

2.
Elektronická kniha - autor Jakub Končelík, Pavel Večeřa, Petr Orság, 312 stran
319,-

3.
Elektronická kniha - Nejlepší kniha o fake news, dezinformacích a manipulacích!!! - autor Petra Vejvodová, Miloš Gregor, 144 stran
169,-

Další nejprodávanější
12
Dějiny českých médií
Elektronická kniha - autor Petr Bednařík, Jan Jirák, Barbara Köpplová, 448 stran
Kniha vám přináší základní chronologicky řazený vhled do vývoje českých médií na pozadí obecně charakterizovaného historického kontextu ve světě a...
- česky

365,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK2910
Nejlepší kniha o fake news!!!
Elektronická kniha - Nejlepší kniha o fake news, dezinformacích a manipulacích!!! - autor Petra Vejvodová, Miloš Gregor, 144 stran
Nejlepší kniha o fake news, dezinformacích a manipulacích!!! Média, politici, sociální sítě – ze všech těchto zdrojů se na nás neustále valí...
- česky

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK25474
Dějiny českých médií 20. století
Elektronická kniha - autor Jakub Končelík, Pavel Večeřa, Petr Orság, 312 stran
Kniha přibližuje vývoj českých médií, především tisku, rozhlasu a televize, ale také proměny tiskových agentur, mediální legislativy, cenzurní...
- česky

319,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK8407
Public relations
Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je...
- česky

297,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17249
Stylistika pro žurnalisty
Elektronická kniha - autor Eva Minářová, 296 stran
Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice...
- česky

319,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3115
Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000
Elektronická kniha - autor Petr Žantovský
Autor se snaží ukázat na konkrétních příkladech z období let 1989-2000 některé patologické fenomény, které měly negativní viv na vývoj v naší zemi....
- česky

50,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17730
Rétorika a komunikace
Elektronická kniha - autor Irena Žantovská, 288 stran
Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve...
- česky

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16925
Transformace vědomí - Rozhovory
Elektronická kniha ze série Transformace vědomí, autor Tomáš Keltner, 192 stran
V knize najdete vybrané rozhovory, které vyšly v různých časopisech a internetových magazínech, ve kterých se Tomáš Keltner vyjadřuje nejen k...
- česky

174,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11603
Manipulace a propaganda
Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 200 stran
Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha...
- česky

253,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK24596
Moderní marketingová komunikace
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je...
- česky

356,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4407
Masová média
Elektronická kniha - autor Jan Jirák, Barbara Köpplová, 416 stran
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z...
- česky

419,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17133
Internetová publicistika
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 216 stran
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní...
- česky

89,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK2979
Mediální komunikace pro management
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na...
- česky

195,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3197
Masová komunikace a veřejné mínění
Elektronická kniha - autor Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, 240 stran
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém...
- česky

271,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3429
Marketingová komunikace - nové trendy 3.0
Elektronická kniha - autor Petr Frey, 212 stran
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů...
- česky

259,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK13962
Redakční práce
Elektronická kniha - autor Milan Pokorný, Dana Pokorná, 224 stran
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování....
- česky

149,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3704
Politická komunikace
Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran
Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné...
- česky

322,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11879
Krizová komunikace s médii
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace....
- česky

149,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4354
Public relations jako ovlivňování mínění
Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public...
- česky

253,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4372
Public relations
Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš...
- česky

322,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK8788
Komunikace ve veřejné správě
Elektronická kniha - autor Vladimír Heger, 256 stran
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale...
- česky

149,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4821

Horké novinky týdne

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Před 12 hodinami objednal Milan, Štěpánov
Před 1 dnem objednala firma, Horoušany
Před 2 dny objednala Michaela, Bystřice p.Host.
Před 3 dny objednala Ivana, Jablonec nad Nisou 6
Před 3 dny objednala Adéla, Praha 5 - Hlubočepy
Před 4 dny objednala firma

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB4