Odborné knihy - Média, žurnalistika, komunikace

0

Nejprodávanější

1.
Masová média Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Jan Jirák, Barbara Köpplová, 416 stran
419,-

12
Lidovka
Internetová publicistika
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 216 stran
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní...

89,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK2979
Zlatá střední cesta
Rétorika a komunikace
Elektronická kniha - autor Irena Žantovská, 288 stran
Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve...

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16925
Pro náročné
Satanské metody vyjednávání
Elektronická kniha - autor Wolf Ruede Wissmann, 240 stran
V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé. Naleznete tu...

271,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK8242
Masová média
Elektronická kniha - autor Jan Jirák, Barbara Köpplová, 416 stran
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z...

419,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17133
Transformace vědomí - Rozhovory
Elektronická kniha ze série Transformace vědomí, autor Tomáš Keltner, 192 stran
V knize najdete vybrané rozhovory, které vyšly v různých časopisech a internetových magazínech, ve kterých se Tomáš Keltner vyjadřuje nejen k...

174,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11603
Politická komunikace
Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran
Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné...

322,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11879
Marketingová komunikace - nové trendy 3.0
Elektronická kniha - autor Petr Frey, 212 stran
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů...

259,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK13962
Úvod do dějin tištěných médií
Elektronická kniha - autor Pavel Večeřa, 280 stran
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této...

365,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17000
Public relations
Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je...

297,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17249
Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000
Elektronická kniha - autor Petr Žantovský
Autor se snaží ukázat na konkrétních příkladech z období let 1989-2000 některé patologické fenomény, které měly negativní viv na vývoj v naší zemi....

50,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17730
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK18215
Jak efektivně komunikovat
Elektronická kniha - autor Stéphane Etrillard, 98 stran
Komunikace je základem mezilidských vztahů, osobních i pracovních. Nová knížka z oblíbené řady „třicetiminutovek do kapsy“ nám radí, jak vést...

109,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK20690
Dějiny českých médií
Elektronická kniha - autor Petr Bednařík, Jan Jirák, Barbara Köpplová, 448 stran
Kniha vám přináší základní chronologicky řazený vhled do vývoje českých médií na pozadí obecně charakterizovaného historického kontextu ve světě a...

365,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK2910
Stylistika pro žurnalisty
Elektronická kniha - autor Eva Minářová, 296 stran
Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice...

319,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3115
Mediální komunikace pro management
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na...

195,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3197
Masová komunikace a veřejné mínění
Elektronická kniha - autor Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, 240 stran
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém...

271,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3429
Redakční práce
Elektronická kniha - autor Milan Pokorný, Dana Pokorná, 224 stran
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování....

149,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3704
Krizová komunikace s médii
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace....

149,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4354
Public relations jako ovlivňování mínění
Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public...

253,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4372
Moderní marketingová komunikace
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je...

356,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4407
Prezentace v marketingových komunikacích
Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní...

254,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4779

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Před 6 hodinami objednala firma
 
Masová média Ihned ke čtení
419,-




Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB4